Gaby
ik persoonlijk vindt het een bijzonder eigenaardig persoon...
quote:
op 09-28-1999 om 01:02 PM schreef Gimmehead het volgende:
Als V het goed gedaan heeft zijn alle types van te voren gecast...
Bart - Gay
Bianca - Lebbies
Ruud - Vader figuur
Karin - Moeder figuur
Tara - ...
Tara - is weg
Time will tell!
*zucht*
JayTaph doelt op Socrates
Dit blijkt overigens een totaal verkeerd gekozen naam, want in de tijd van Socrates waren vrouwen er alleen om kinderen te baren maar hielden mannen zich het liefst met elkaar bezig; en hoe jonger de jongen was, hoe hoger je status in de maatschappij. 'Onze' Socrates lijkt vooral geinteresseerd in vrouwelijk 'schoon' (en je hebt echt wat gemist in je leven als je uitkijkt naar een naakte Sabine of Bianca!)
Overigens dronk Socrates gif uit een beker en stierf... any chance?
Maar ik moet zeggen: ik ben dat gedoe over meer blote vrouwen bij BB meer dan zat. Koop een Playboy (daar staan over het algemeen trouwens ook nog mooiere vrouwen in dan in het BB huis...)
Al die ophef over die vrouwen die je in het dagelijks leven niet eens zou zien staan! Als ze niet met hun giechel op TV waren had niemand ze interessant gevonden. En nu opeens wel???
zoals onze Piet Paulusma zegt: Na regen komt zonneschijn" Dus....
Maar je moet toch toegeven dat blote vrouwen en sex dit progamma echt leuk maken? En je maakt me niet wijs dat jij er niet bij voelt als Ruud de Teddybeer in z'n blote snikkel door het huis loopt. En lokale vochtigheid, gevolgd door regen?
Blij te zien dat je geen Tara bent, in ieder geval iemand die weet waar ze over praat.
Maar zoals je dan ook zult weten, was Socrates groot observator.
Want door kijken en afleiden ontstaat wijsheid.
Maar genoeg klassieken.
Even over de dames in het Huis en de giechel op TV.
Op de een of andere manier heb jij en velen met je het idee gekregen dat het mij specifiek te doen is/was om de dames.
Dat is niet waar, het gaat mij veeleer om het principe dat er wordt gesuggereerd dat alles te zien zal zijn en dat gebeurt dus niet.
En of het dan dames of heren naakt zijn of andere taferelen die we tijdens periodes van testbeeld niet te zien krijgen, kan mij feitelijk niet zoveel schelen.
Het bloot is een voorbeeld.
En laten we eerlijk zijn over het feit dat de basis van gluren daar ligt!
En dan nog even over het al of niet zien staan van deze dames in de echte wereld en de aandacht die deze dames krijgen doordat ze met hun 'giechel' op tv zijn.
Het klinkt alsof al die aandacht voor deze dames je dwars zit!
karin froemelt met teen bianca
infra-rood camera helaas kapot
omdat de beelden er nog niet zijn, laat men dan doen voorkomen alsof het zo is..
in de voetsporen van Martin.
Een liefdesepisode tussen Bart en Sabine vind ik prima. Eindelijk actie.
Maar om me nou te verheugen op een douchefragment van Bianca of een zoen van Karin... neuh
En ik irriteer me gewoon nogal aan de mannen die alleen maar het programma volgen om de blote borsten of andere onderdelen van deze gemiddelde dames te zien. Vandaar.
Weather
Alle begrip.
Ik heb ik niets met de dames of heren persoonlijk.
Maar zoals je naar Formule 1 kijkt mede voor de crashes en aanrijdingen, kijken wij toch naar BB mede voor de krenten in de pap.
En die krenten zijn er niet, want die mogen we niet zien en daar baal ik van.
Aan haar toon kon je horen dat zij haar mening over Tara liet afhangen van wat Karin zei. Als Karin had gezegd dat ze haar een onuitstaanbaar nest had gevonden, was Bianca daar volledig in meegegaan.
Dus een relatie tussen Bianca en Tara (zie 1e post) was sowieso ondenkbaar geweest...
IK WIL ZE NIET NAAKT ZIEN
Daar zijn gelukkig andere zenders EN videotheken voor
Enne.....weer-meisje.....Zo droog?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |