abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192517
Ben ik de enige die denkt dat Bianca zit af te wegen of ze voor Karin of voor Sabine zal gaan, nu Tara weg is?
pi_192518
ik vrees dat je de enigste bent...teminsten voor de serieuse mensen hier..dat zit er niet in die relatie hoor.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_192519
Hoe kun je daar zo zeker van zijn?
pi_192520
Nou, als je zoiets schrijft gaan de mensen natuurlijk wel ff met andere ogen kijken naar Bianca...

ik persoonlijk vindt het een bijzonder eigenaardig persoon...

May the force be with you

pi_192521
Bianca is absoluut geen minder mens, maar de manier waarop ze zich opstelt jegens de andere meiden en ook de uitstraling die ze heeft, doet toch het een en ander vermoeden.
Daarnaast is de groep natuurlijk gecast door Veronica.
Dat betekent dat de heren en dames psycho's hebben zitten kijken welke combinaties de aardigste verhaallijnen op zouden kunnen leveren.
Het ligt bijna in de lijn der verwachting dat dit onderwerp deel van het verhaal moet zijn.
Eerst al de beschuldigingen naar Bart, maar die werden niet verder uitgewerkt.
Ik zie hier een potentieel nieuw verhaal...
pi_192522
Als V het goed gedaan heeft zijn alle types van te voren gecast...
Bart - Gay
Bianca - Lebbies
Ruud - Vader figuur
Karin - Moeder figuur
Tara - ...
I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_192523
quote:
op 09-28-1999 om 01:02 PM schreef Gimmehead het volgende:
Als V het goed gedaan heeft zijn alle types van te voren gecast...
Bart - Gay
Bianca - Lebbies
Ruud - Vader figuur
Karin - Moeder figuur
Tara - ...

Tara - is weg

pi_192524
Zou onderdaad wel een leuk nieuw onderwerp zijn als er dadelijk ineens 2 bitchez met elkaar liggen te rollebollen. Maar zal Bart dan niet vreemd opkijken als zijn liefde daar ineens met een ander ligt. Of zal hij vrolijk mee gaan doen?

Time will tell!

"So now we know, and knowing is half the battle!"
pi_192525
Tara-Leeghoofdige del
Maurice-De stille Psychopaat
Martin-De Gewone Jongen
Sabine-De flierefluitende Maneater
Willem-...
pi_192526
[quote]op 09-28-1999 om 01:05 PM schreef Franswa het volgende:
Zou onderdaad wel een leuk nieuw onderwerp zijn als er dadelijk ineens 2 bitchez met elkaar liggen te rollebollen. Maar zal Bart dan niet vreemd opkijken als zijn liefde daar ineens met een ander ligt. Of zal hij vrolijk mee gaan doen?
Gewoon een kwestie van de heren wegstemmen.
Hoewel de dames na het avontuurtje van Ruud hebben aangegeven die behoefte nog niet te voelen, zullen zij ook niet eeuwig zonder kunnen.
pi_192527
Afwachten dus........

dinsdag 28 september 1999 @ 13:24:00 #12
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192528
Hij is en blijft frustie...

*zucht*

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192529
En daardoor is de kans alleen maar groter dat hij iemand uit het BB huis gaat pakken. Misschien wacht hij net zo lang totdat hij het niet meer houdt en krijg je de meest vreemde taferelen
pi_192530
Nee Franswa,

JayTaph doelt op Socrates

Dit blijkt overigens een totaal verkeerd gekozen naam, want in de tijd van Socrates waren vrouwen er alleen om kinderen te baren maar hielden mannen zich het liefst met elkaar bezig; en hoe jonger de jongen was, hoe hoger je status in de maatschappij. 'Onze' Socrates lijkt vooral geinteresseerd in vrouwelijk 'schoon' (en je hebt echt wat gemist in je leven als je uitkijkt naar een naakte Sabine of Bianca!)

Overigens dronk Socrates gif uit een beker en stierf... any chance?

Maar ik moet zeggen: ik ben dat gedoe over meer blote vrouwen bij BB meer dan zat. Koop een Playboy (daar staan over het algemeen trouwens ook nog mooiere vrouwen in dan in het BB huis...)
Al die ophef over die vrouwen die je in het dagelijks leven niet eens zou zien staan! Als ze niet met hun giechel op TV waren had niemand ze interessant gevonden. En nu opeens wel???

Admin dinsdag 28 september 1999 @ 15:12:00 #15
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192531
Uit een van de gesprekken die de heren in de slaapkamer hadden zou blijken dat een van de dames lesbisch zou zijn. Karin is getrouwd, Sabine valt meteen al af, blijft over Bianca.
Het zou me in ieder geval niets verbazen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_192532
Beste weathergirl,

zoals onze Piet Paulusma zegt: Na regen komt zonneschijn" Dus....

Maar je moet toch toegeven dat blote vrouwen en sex dit progamma echt leuk maken? En je maakt me niet wijs dat jij er niet bij voelt als Ruud de Teddybeer in z'n blote snikkel door het huis loopt. En lokale vochtigheid, gevolgd door regen?

pi_192533
Lieve Weathergirl,

Blij te zien dat je geen Tara bent, in ieder geval iemand die weet waar ze over praat.
Maar zoals je dan ook zult weten, was Socrates groot observator.
Want door kijken en afleiden ontstaat wijsheid.
Maar genoeg klassieken.

Even over de dames in het Huis en de giechel op TV.
Op de een of andere manier heb jij en velen met je het idee gekregen dat het mij specifiek te doen is/was om de dames.
Dat is niet waar, het gaat mij veeleer om het principe dat er wordt gesuggereerd dat alles te zien zal zijn en dat gebeurt dus niet.
En of het dan dames of heren naakt zijn of andere taferelen die we tijdens periodes van testbeeld niet te zien krijgen, kan mij feitelijk niet zoveel schelen.
Het bloot is een voorbeeld.
En laten we eerlijk zijn over het feit dat de basis van gluren daar ligt!

En dan nog even over het al of niet zien staan van deze dames in de echte wereld en de aandacht die deze dames krijgen doordat ze met hun 'giechel' op tv zijn.
Het klinkt alsof al die aandacht voor deze dames je dwars zit!

pi_192534
Dus vanavond één van de headlines bij veronica:

karin froemelt met teen bianca
infra-rood camera helaas kapot

omdat de beelden er nog niet zijn, laat men dan doen voorkomen alsof het zo is..
in de voetsporen van Martin.

May the force be with you

dinsdag 28 september 1999 @ 15:18:00 #19
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_192535
Ben het helemaal met je eens! Laten we het over blote mannen hebben....
pi_192536
Sorry hoor, maar ik krijg acuut last van woestijndroogte van een man die nog niet eens zijn ogen open kan houden als ie praat!
Verder zijn er in het huis geen mannen aanwezig waar mijn motor van gaat draaien...

Een liefdesepisode tussen Bart en Sabine vind ik prima. Eindelijk actie.

Maar om me nou te verheugen op een douchefragment van Bianca of een zoen van Karin... neuh
En ik irriteer me gewoon nogal aan de mannen die alleen maar het programma volgen om de blote borsten of andere onderdelen van deze gemiddelde dames te zien. Vandaar.

Weather

pi_192537
Lieve Weather,

Alle begrip.
Ik heb ik niets met de dames of heren persoonlijk.
Maar zoals je naar Formule 1 kijkt mede voor de crashes en aanrijdingen, kijken wij toch naar BB mede voor de krenten in de pap.
En die krenten zijn er niet, want die mogen we niet zien en daar baal ik van.

pi_192538
Trouwens, Bianca mocht Tara helemaal niet, getuige het gesprek dat ze in de aflevering van gisteren met Karin had.

Aan haar toon kon je horen dat zij haar mening over Tara liet afhangen van wat Karin zei. Als Karin had gezegd dat ze haar een onuitstaanbaar nest had gevonden, was Bianca daar volledig in meegegaan.

Dus een relatie tussen Bianca en Tara (zie 1e post) was sowieso ondenkbaar geweest...

pi_192539
"Expect the unexpected"

pi_192540
Wacht eens even!
Socrates was toch een Zuidamerikaanse klasse voetballer. En op de Nederlandse voetbalvelden loopt toch de witte Socrates (Scholten: voetbalt nu bij FC Den Bosch, heeft gevoetbald bij Ajax en Feyenoord) rond.
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

dinsdag 28 september 1999 @ 15:25:00 #25
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192541
Frustie Alert

IK WIL ZE NIET NAAKT ZIEN

Daar zijn gelukkig andere zenders EN videotheken voor

Enne.....weer-meisje.....Zo droog?????

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')