abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 november 2007 @ 12:25:21 #126
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_54713922
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nu nog aan het twijfelen tussen deze eenvoudige, doch enigszins strakke stoelen....

[ afbeelding ]

(die 'iets' goedkoper zijn)

en deze mooie design stoelen (en dan bijv. in kleuren zwart/wit/rood of iets anders ):

[ afbeelding ]

(die 'iets' duurder zijn)

Wat vinden jullie???
Ik zou voor optie 1 gaan. Past beter bij je tafel (en kamer) denk ik
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_54730939
leuk die gordijnen

maar de stoelen vind ik beiden niet mooi staan bij je eettafel, de eerste gaan nog wel maar de tweede design stoelen zijn te ielig daar hoordt een witte ronde tafel bij, modern.
in de woonkamer zou ik al dat kleine spul even wegdoen en een grote plant neerzetten, je zult zien dat alles veel rustiger overkomt
overal heel veel klein spul maakt het geheel erg druk...en dus rommelig, dat vind ik met open kasten sowieso

de zwartwitte stoel is gaaf !
pi_54740686
Hey Myxo,

Fraaie vloer en leuke kasten !

Je wilde toch Gispen (achtige) stoeltjes ? Ik zou zowiezo voor iets zachters met armleuningen gaan.

Misschien leuk 4 witte buisstoeltjes voor totaal 100 euro in Rijswijk. Eventueel ter overbrugging. http://link.marktplaats.nl/118360950

Hoge bomen zijn ook klein begonnen
pi_54756109
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:17 schreef CollinDH het volgende:
Hey Myxo,

Fraaie vloer en leuke kasten !

Je wilde toch Gispen (achtige) stoeltjes ? Ik zou zowiezo voor iets zachters met armleuningen gaan.

Misschien leuk 4 witte buisstoeltjes voor totaal 100 euro in Rijswijk. Eventueel ter overbrugging. http://link.marktplaats.nl/118360950

[ afbeelding ]
Gispen is ook nog steeds optie, maar die vond ik laatst toch niet echt heel lekker zitten... Armleuningen zijn vaak weer lastiger, moet wel onder de tafel passen...

De buisstoeltjes hierboven zijn niet echt mijn stijl, heb nu ook nog wel wat eenvoudige ikea-stoeltjes, koop liever meteen wat ik mooi vind (en wat dus fijn zit).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_54756277
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 02:12 schreef Charisma het volgende:
leuk die gordijnen

maar de stoelen vind ik beiden niet mooi staan bij je eettafel, de eerste gaan nog wel maar de tweede design stoelen zijn te ielig daar hoordt een witte ronde tafel bij, modern.
in de woonkamer zou ik al dat kleine spul even wegdoen en een grote plant neerzetten, je zult zien dat alles veel rustiger overkomt
overal heel veel klein spul maakt het geheel erg druk...en dus rommelig, dat vind ik met open kasten sowieso

de zwartwitte stoel is gaaf !
Ik zie juist beide stoelen wel zitten bij mijn tafel Zo ielig zijn die Catifa's in het echt niet hoor .

En de woonkamer...tja, die is nu eenmaal rommelig omdat ik alles aan het uitzoeken ben dus dat lukt ook niet anders. Bovendien zijn sommige (kleine) dingen me dierbaar dus die gaan niet zo maar de dichte kasten in of de open kast uit. Dat die open kasten wat rommeliger zijn, vind ik zelf niet zo erg, omdat de rest van de achterkamer wel rustig blijft.
Er staat al wel een grote plant in de voorkamer, maar die staat net niet op de foto. Voor het raam zoek ik nog wel iets hogers, maar dat komt vanzelf wel een keer. Ben al zo blij met de overige spullen (en dat is uiteindelijk allemaal nog vrij snel gegaan), dat ik tegen de andere nieuwe spullen ook wel een keer aanloop. Het is iig al een stuk gezelliger in huis dan voorheen, dus daar ben ik al heel blij mee.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_54775806
ooh het ziet er ook absoluut gezellig uit, ik hou zelf niet van de zoegenoemde "showrooms-achtige-woningen" waar niet eens een krant op tafel ligt ...ik heb ook heel veel prutsels hoor
pi_54776425
quote:
Op donderdag 22 november 2007 06:02 schreef Charisma het volgende:
ooh het ziet er ook absoluut gezellig uit, ik hou zelf niet van de zoegenoemde "showrooms-achtige-woningen" waar niet eens een krant op tafel ligt ...ik heb ook heel veel prutsels hoor
Ik wil juist voornamelijk rust in mijn huis, omdat in mijn vorige (studenten)kamer(s)/studio het altijd zo vol stond (en de kamers zo klein in verhouding met nu), terwijl ik dat eigenlijk niet prettig vind... Doe mij dus maar zo weinig mogelijk in zicht, maar wel gezellige dingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')