quote:
Op dinsdag 20 november 2007 02:12 schreef Charisma het volgende:leuk die gordijnen
maar de stoelen vind ik beiden niet mooi staan bij je eettafel, de eerste gaan nog wel maar de tweede design stoelen zijn te ielig daar hoordt een witte ronde tafel bij, modern.
in de woonkamer zou ik al dat kleine spul even wegdoen en een grote plant neerzetten, je zult zien dat alles veel rustiger overkomt
overal heel veel klein spul maakt het geheel erg druk...en dus rommelig, dat vind ik met open kasten sowieso
de zwartwitte stoel is gaaf !
Ik zie juist beide stoelen wel zitten bij mijn tafel

Zo ielig zijn die Catifa's in het echt niet hoor

.
En de woonkamer...tja, die is nu eenmaal rommelig omdat ik alles aan het uitzoeken ben

dus dat lukt ook niet anders. Bovendien zijn sommige (kleine) dingen me dierbaar dus die gaan niet zo maar de dichte kasten in of de open kast uit. Dat die open kasten wat rommeliger zijn, vind ik zelf niet zo erg, omdat de rest van de achterkamer wel rustig blijft.
Er staat al wel een grote plant in de voorkamer, maar die staat net niet op de foto. Voor het raam zoek ik nog wel iets hogers, maar dat komt vanzelf wel een keer. Ben al zo blij met de overige spullen (en dat is uiteindelijk allemaal nog vrij snel gegaan), dat ik tegen de andere nieuwe spullen ook wel een keer aanloop. Het is iig al een stuk gezelliger in huis dan voorheen, dus daar ben ik al heel blij mee.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!