Ziet goed uit die vloerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Even weer een korte update van mijn kant: een paar foto's van de vloer waar ik al weer een maand van geniet!
De bank en eettafel komen a.s. dinsdag, dus dan is het alweer wat meer af! Stukje bij beetje wordt het een echt huisje... en ik vind het zo lekker dat er telkens weer iets nieuws is (ipv alles tegelijk) want zo kan ik elke keer weer genieten dat het weer wat meer af is!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(zal ze even draaien als ik ook foto's heb van de bank en eettafel)
Nou, het zou een vloer worden die wit geolied zou worden of een 'greylook' (geloogd) vloer. Uiteindelijk is het toch de greylook geworden, maar het verschil met wit geolied is erg klein hoor! In ieder geval een lichte vloer en ik ben er erg blij mee!quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:10 schreef Charisma het volgende:
hey daar ben je weer,. dus het is toch geen witte vloer geworden ? deze is ook heel mooi en staat mooi bij de kleur van de muren![]()
Iets te vol naar mijn idee. Bovendien kan ik er dan nog een leuke stoel bij aanschaffenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef Charisma het volgende:
de witte bank staat toch prachtig bij de rest![]()
misschien iets in rood of oranje tinten?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Iets te vol naar mijn idee. Bovendien kan ik er dan nog een leuke stoel bij aanschaffenen dan heb ik meteen weer wat meer loopruimte
Maar voor nu is het wel even prima zo.
Iemand ideen over wat voor kleur gordijnen? Ik wilde eerst voor een soort grijs gaan, maar dan wordt het misschien wel weer heel grijs...
Rood vind ik wel erg overheersend, maar oranje (wel warm, maar toch redelijk rustig, in ieder geval rustiger dan rood) was ook al door mijn hoofd geschoten ja...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:58 schreef Charisma het volgende:
[..]
misschien iets in rood of oranje tinten?![]()
Nou, dat rommeltje was nog veel erger. Ben gewoon veel aan het uitzoeken en dat brengt rommel met zich mee voordat er rust kan komenquote:Op zondag 18 november 2007 21:54 schreef Syytön het volgende:
Ziet er erg leuk uit.
Het is wel altijd een rommeltje bij je he..
Die design stoelen vind ik overigens niet echt mooi, maar die eenvoudige stoelen ben ik ook niet echt enthousiast over.
Hee, Catifa's! Die stonden ook bij ons een poosje op het verlanglijstje. Uiteindelijk heb ik ze geveto'd, want ik vond ze niet robuust genoeg bij een wat groffere houten tafel.quote:Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nu nog aan het twijfelen tussen deze eenvoudige, doch enigszins strakke stoelen....
[ afbeelding ]
(die 'iets' goedkoper zijn)
en deze mooie design stoelen (en dan bijv. in kleuren zwart/wit/rood of iets anders):
[ afbeelding ]
(die 'iets' duurder zijn)
Wat vinden jullie???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |