abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52421031
Vosss: een dekmatras? wat bedoel je daarmee? bedoel je een matrasje voor over beide bedden tegelijk zodat het lekkerder ligt voor 2 personen ofzo? of iets anders

Inmiddels ben ik heerlijk op vakantie geweest en staan Lowlands en wat andere leuke dingen voor de deur, dus weinig tijd voor updates gehad.

Voor de vakantie is de vloer geregeld: toch hout: eiken en wit geolied. Deze komt half september.

En gisteren heb ik de eettafel en de bank besteld! Er komt dus eindelijk wat schot in! Voor de rest ben ik nog aan het bekijken wat ik en hoe ik het verder wil aan stoelen, gordijnen, overige meubels. Er zullen nog wel wat Ikea spullen aangeschafd worden, maar dat kan ook wel aangezien er nog weinig Ikea in staat. Een paar Ikea dingen vind ik niet zo erg...

[ Bericht 12% gewijzigd door myxomatosekonijn op 16-08-2007 13:46:00 ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:54:26 #102
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_52436707
hey myxo long time no see...

ik ga binnenkort aan de andere kant van de stad wonen, loosduinen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_53331239
Gisteren en vandaag hebben ze de vloer gelegd (gisteren leggen, vandaag afwerken). Gisteravond was het al heel mooi. Ben heel benieuwd hoe het er nu uit ziet, want vandaag moest ik gewoon werken. Ondanks de 'greylook' (geloogd eiken waar nog een witte olie overheen komt) deed het gisteren en vanochtend toch warm aan! (was bang dat het misschien wel wat koud zou worden met mijn latex-witte muren)

Straks zo min mogelijk lopen op de vloer en dan kan ik daarna alle spullen weer uit de slaapkamer slepen want die staat dus echt vol!

Over een week of 2 komen dan ook de bank en de tafel, dus dan is het alweer heel anders... zo leuk!!!

Foto's komen z.s.m. Mijn laptop is gecrashed dus die zal eerst gemaakt moeten worden...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_54058916
Even weer een korte update van mijn kant: een paar foto's van de vloer waar ik al weer een maand van geniet!

De bank en eettafel komen a.s. dinsdag, dus dan is het alweer wat meer af! Stukje bij beetje wordt het een echt huisje... en ik vind het zo lekker dat er telkens weer iets nieuws is (ipv alles tegelijk) want zo kan ik elke keer weer genieten dat het weer wat meer af is!

(zal ze even draaien als ik ook foto's heb van de bank en eettafel)
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:39:35 #105
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54059566
Oh, wat gezellig al
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:46:43 #106
165594 SarahD.
Nostalgia.
pi_54069921
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Even weer een korte update van mijn kant: een paar foto's van de vloer waar ik al weer een maand van geniet!

De bank en eettafel komen a.s. dinsdag, dus dan is het alweer wat meer af! Stukje bij beetje wordt het een echt huisje... en ik vind het zo lekker dat er telkens weer iets nieuws is (ipv alles tegelijk) want zo kan ik elke keer weer genieten dat het weer wat meer af is!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

(zal ze even draaien als ik ook foto's heb van de bank en eettafel)
Ziet goed uit die vloer , wat is het precies voor vloer, hoeveel heeft ie gekost en daar wie laten leggen en hoeveel M2 is het
Toegang is geen open deur.
pi_54076104
hey daar ben je weer,. dus het is toch geen witte vloer geworden ? deze is ook heel mooi en staat mooi bij de kleur van de muren
pi_54077457
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 20:10 schreef Charisma het volgende:
hey daar ben je weer,. dus het is toch geen witte vloer geworden ? deze is ook heel mooi en staat mooi bij de kleur van de muren
Nou, het zou een vloer worden die wit geolied zou worden of een 'greylook' (geloogd) vloer. Uiteindelijk is het toch de greylook geworden, maar het verschil met wit geolied is erg klein hoor! In ieder geval een lichte vloer en ik ben er erg blij mee!

Vandaag heb ik bij de Trendhopper 2 vloerlampen gekocht (Mikado). Ze zijn vrij groot, maar dat kan ook niet anders want de bank die ik nu nog heb is errug klein! Ik vind ze verder wel heel mooi. Ben benieuwd hoe het staat als de bank er is en als het niks is kunnen ze altijd nog terug. Ik heb nu een vrij lichte kleur kap genomen (kleur is taupe, maar als de lamp uit is lijkt het eerder lichtgrijs, als ze aan zijn wel wat meer taupe), wel jammer dat de zwarte op waren... Misschien deze week nog even in Zwolle kijken...

En daarnaast heb ik nieuwe deurkrukken gekocht, want de huidige vind ik niet bij de vloer passen (er ziit een stukje 'hout' omheen). Heb mooie strakke rvs-deurkrukken gekocht

[ Bericht 10% gewijzigd door myxomatosekonijn op 21-10-2007 21:36:10 ]
pi_54108347
Gistermiddag ben ik nog naar de Trendhopper gereden om daar toch een zwarte Mikado lamp op te halen, de andere twee teruggebracht in Den Haag (kon niet in Katwijk). 1 Grote lamp leek me toch wel voldoende. In Katwijk meteen een grote vaas gekocht, (zie het al voor me als er van die grote takken in staan) was er in de aanbieding, altijd fijn!

En....vanochtend zijn mijn eettafel en bank gebracht!!! Het was nog even echt spannend of de bank wel naar boven zou passen! Gelukkig kon het net... oef! En hij staat geweldig en zit heerlijk! De eettafel staat er nog een beetje kaal bij, maar daar komt binnenkort vast wel verandering in, als ik stoelen heb uitgezocht. Verder nog wat ikea-kasten halen en nog een losse stoel voor bij de bank en dan is het al weer een stuk verder aangekleed! En wat een service...die grote, zware vaas die ik dus gister had gekocht lag nog in mijn auto. Na even lief aankijken van de mannen die mijn bank en tafel kwamen brengen, wilden ze de vaas ook wel even naar boven sjouwen! Geweldig!

Nu even wat foto's maken voor mijn ouders en zus (die zijn ook wel nieuwsgierig) en daarna komen ze hier ook wel weer
pi_54113073
heb je de deurkrukken nog en zo ja kan je daar en foto van maken ?ik ben op zoek naar deurkrukken, misschien kan ik en paar van je over nemen ? ik neem ze dan allemaal , betaal er uiteraard voor
ben wel erg benieuwd naar de fotos
pi_54114153
Nou, hier zijn de eerste fotootjes... het is nog een rommeltje en nog niet het eindresultaat, maar in ieder geval weer wat gezellig en tenminste een goede bank om op te zitten en een grote eettafel! De oude (witte) bank staat er nog wel, maar die gaat dus nog weg...

pi_54129607
de witte bank staat toch prachtig bij de rest
pi_54144768
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef Charisma het volgende:
de witte bank staat toch prachtig bij de rest
Iets te vol naar mijn idee. Bovendien kan ik er dan nog een leuke stoel bij aanschaffen en dan heb ik meteen weer wat meer loopruimte Maar voor nu is het wel even prima zo.

Iemand ideen over wat voor kleur gordijnen? Ik wilde eerst voor een soort grijs gaan, maar dan wordt het misschien wel weer heel grijs...
pi_54156184
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 21:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Iets te vol naar mijn idee. Bovendien kan ik er dan nog een leuke stoel bij aanschaffen en dan heb ik meteen weer wat meer loopruimte Maar voor nu is het wel even prima zo.

Iemand ideen over wat voor kleur gordijnen? Ik wilde eerst voor een soort grijs gaan, maar dan wordt het misschien wel weer heel grijs...
misschien iets in rood of oranje tinten?
pi_54158703
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:58 schreef Charisma het volgende:

[..]

misschien iets in rood of oranje tinten?
Rood vind ik wel erg overheersend, maar oranje (wel warm, maar toch redelijk rustig, in ieder geval rustiger dan rood) was ook al door mijn hoofd geschoten ja...
pi_54363195
Nou, dit weekend is er weer veel gemetamorfosed in mijn huis! Mijn ouders en zus zijn dit weekend namelijk hier geweest (gezellig ) en nu staan er zowaar 2 boekenkasten en een tv-kast en is mijn keuken weer normaal te gebruiken! Het is echt zo heerlijk nu (tenminste, als ik een dezer dagen alles in de kasten heb geruimd en de overige rotzooi ook heb opgeruimd), ik heb zo'n heerlijk huis!

Binnenkort volgen foto's hoor
  zondag 4 november 2007 @ 20:10:08 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54363780
Ik vind je ramen zo mooi
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54379001
ben zeer benieuwd na de fotos
pi_54702390
Nou...hier weer wat foto's Hierop zijn o.a. mijn prachtig nieuwe Ikea kasten te zien en Ikea stoel. Ook mijn nieuwe wasmachine staat inmiddels, maar daar hoeven jullie vast geen foto van te zien
Zoals duidelijk te zien ben ik nog steeds bezig met spullen op te ruimen, maar er komt nu wel schot in

pi_54702589
Nu nog aan het twijfelen tussen deze eenvoudige, doch enigszins strakke stoelen....

(die 'iets' goedkoper zijn)

en deze mooie design stoelen (en dan bijv. in kleuren zwart/wit/rood of iets anders ):

(die 'iets' duurder zijn)

Wat vinden jullie???

[ Bericht 6% gewijzigd door myxomatosekonijn op 18-11-2007 22:11:01 ]
pi_54704331
Ziet er erg leuk uit.
Het is wel altijd een rommeltje bij je he..

Die design stoelen vind ik overigens niet echt mooi, maar die eenvoudige stoelen ben ik ook niet echt enthousiast over.
pi_54704694
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:54 schreef Syytön het volgende:
Ziet er erg leuk uit.
Het is wel altijd een rommeltje bij je he..

Die design stoelen vind ik overigens niet echt mooi, maar die eenvoudige stoelen ben ik ook niet echt enthousiast over.
Nou, dat rommeltje was nog veel erger. Ben gewoon veel aan het uitzoeken en dat brengt rommel met zich mee voordat er rust kan komen . Ik hou zelf niet van rommel, dus bovenstaande foto's zullen in het echt niet lang meer stand houden
  zondag 18 november 2007 @ 22:30:28 #123
141482 Q.
JurassiQ
pi_54705323
Mooi hoor!
For great justice!
  maandag 19 november 2007 @ 00:16:50 #124
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_54708164
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nu nog aan het twijfelen tussen deze eenvoudige, doch enigszins strakke stoelen....

[ afbeelding ]

(die 'iets' goedkoper zijn)

en deze mooie design stoelen (en dan bijv. in kleuren zwart/wit/rood of iets anders ):

[ afbeelding ]

(die 'iets' duurder zijn)

Wat vinden jullie???
Hee, Catifa's! Die stonden ook bij ons een poosje op het verlanglijstje. Uiteindelijk heb ik ze geveto'd, want ik vond ze niet robuust genoeg bij een wat groffere houten tafel.

Zo op het oog vind ik de Catifa's mooier, maar bij jullie eettafel... Beiden zouden niet misstaan.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  † In Memoriam † maandag 19 november 2007 @ 11:52:34 #125
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_54713212
Wow, die vloer .
En wat een rommelkont ben je .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')