quote:
YAY!quote:Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]Morgen meer. Ze groeien gewoon per uur, lijkt het wel
Ze heeft haar manieren om mij te terroriseren en ervoor te zorgen at ik opsta en de hele doos naar boven haal hoorquote:Op zondag 1 april 2007 22:17 schreef lucky_birdie het volgende:
Als haar mama instinct een beetje werkt zal ze wel bij haar kleine grut blijven..
maar het blijven natuurlijk katten.. je weet het niet..
Zitten een paar Wicca's bij, hequote:Op maandag 2 april 2007 11:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Het is dat ik met mijn hand op mijn hart beloofd heb dat ik geen nieuwe huisdieren zou nemen maar anders...........
Wat zijn ze![]()
![]()
![]()
oo echt té liefquote:Op maandag 2 april 2007 09:15 schreef nokwanda het volgende:
Gisteravond en vanochtend (in die volgorde)
[afbeelding]
Kleine Stuit inmamma's oor
[afbeelding]
vlnr: Karel, Stuit, Mudhle, Kayleigh
[afbeelding]
Mudhle's snoetje
[afbeelding]
Stuitjes snoetje
[afbeelding]
[afbeelding]
Karel en Mudhle zijn de propjes. Degeen die ik het meest gevoeld heb was Mudhle.
Ze zijn de afgelopen nacht beneden gebleven en dat werkte veeel beter
De laatste is vooral een stevige staartmans.quote:Op maandag 2 april 2007 21:55 schreef Kaap het volgende:
Die kleine staartjes als ze proberen te lopen die zo stijf overeind steken, das zo schattig.
Hehe nee, ben er helaas nog nooit bijgeweestquote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De laatste is vooral een stevige staartmans.
Enig idee hoe vreemd het is om een katje "tail first" geboren te zien worden?![]()
Nergens voor nodig. Alles gaat heel goed en ze lijken gewoon per uur te groeien. Ze drinken veel en vaak en Purrr krijgt kittenmelk en extra blikvoer wanneer ze maar wil om het allemaal aan te kunnen. Net als haar kindjes slobbert ze alles naar binnen. Zelfs de kleinste is al helemaal bijgetrokken en het zijn actieve diertjes.quote:Op maandag 2 april 2007 22:54 schreef Ikook het volgende:
[..]
Hehe nee, ben er helaas nog nooit bijgeweest![]()
Maar ben wel heel blij dat alles zo goed gegaan is....wil je met ze naar de dierenarts deze week voor een checkup? Of hoe werkt zoiets normaal gesproken?
Ze heeft een heel specifieke manier van bewegen en draaien. Ze heeft, na Karel, ook het meest compacte lijfje. Maar Karel beweegt heel anders. Da's geen druktemaker. Die beweegt vooral om zo snel mogelijk bij de beste tepel te komen en daarmee heb je het wel gehad.quote:Op maandag 2 april 2007 23:17 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Aaah, wat lieeeef die nieuwe foto's!![]()
![]()
![]()
En Purrr ligt erbij alsof ze nooit anders gedaan heeft dan voor haar kindjes te zorgen.
Misschien een domme vraag, maar hoe weet je zo precies dat het Mudhle was die je steeds zo goed voelde?
Vorig jaar heb ik bij mijn schoonouders een dag lang naast een doos met net geboren kittens gezeten en idd.... dat is echt geluk! Dan zie je het leven echt om z'n mooistquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:52 schreef nokwanda het volgende:
Die kleine pluizebollen zijn nu al opstandig
Ze mieuwen hard als mams ze wil wassen. Maar ze kent geen pardon.
Ze lijken wel allemaal een kop gegroeid sinds zaterdag
Maar mensen, ik kan dit zeggen: hoe maf en vervelend mijn leven soms ook kan zijn..... als ik in die doos lig te kijken en terugkijk op zaterdag dan kan ik zeggen: dit is geluk.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:52 schreef nokwanda het volgende:
Die kleine pluizebollen zijn nu al opstandig
Ze mieuwen hard als mams ze wil wassen. Maar ze kent geen pardon.
Ze lijken wel allemaal een kop gegroeid sinds zaterdag
Maar mensen, ik kan dit zeggen: hoe maf en vervelend mijn leven soms ook kan zijn..... als ik in die doos lig te kijken en terugkijk op zaterdag dan kan ik zeggen: dit is geluk.
Ik woon 3 hoog, het aantal muizen is hier verdacht laag...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:53 schreef nokwanda het volgende:
@Kaap, serveer jij geen muistaart dan?
na een dag of 10/14 als ik me goed herinner, maar kan er totaal naast zitten hoor, laatste nestje was hier in 1999 dus al verwaterdquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef Mich92 het volgende:
Die pootjes.
Wanneer gaan de oogjes eigk open?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:52 schreef nokwanda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |