Hij is al wegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallooooo...ik zit hier met een bak koffie en een appeltje de geboorte te vieren.
Daar kan ik zulke plaatjes niet bij gebruiken![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:40 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=z5-caxBc4o8
Ik had er even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Vrolijk muziekje erbij....werkt dat bevallingsbevorderend?![]()
je moet ook gewoon zeggen dat je dat muziekje er onder hebt geplakt omdat je dat wel leuk vond, nooit zeggen dat t perongeluk gingquote:
Ja, dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:47 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
je moet ook gewoon zeggen dat je dat muziekje er onder hebt geplakt omdat je dat wel leuk vond, nooit zeggen dat t perongeluk ging
Dat deed zoon. Ik nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:35 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
plaats liever foto's van de mini poesjes ipv drollen in de wc pot
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:59 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel zijn het er nou? Vier?
aaaaahquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:00 schreef nokwanda het volgende:
Toen de bevalling inzette zat pa voor het raam. Rosa bracht hem op de hoogte
[afbeelding]
De eerste weeen
[afbeelding]
Het eerste kitten is er. Zonder flits gefotografeerd. Daarom wat donker en vaag.
[afbeelding]
Tussen de derde en de 4de bevalling in. Nu kon ik wel met flits. het stoorde haar niet
[afbeelding]
Tijdens de 4de bevalling lag purrr aan de andere kant van de doos. de eerste 3 op een hoopje
[afbeelding]
En we zijn (geloof ik) compleet
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was het voor nu. Ik heb de duidelijkste eruit gepikt
De man van mijn moeder heeft filmpjes gemaakt die heel duidelijk zijn. daar wacht ik nog op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |