quote:
Heb je gelijk in.
Vandaag zijn ze allemaal boven de 200 gram. Kayleigh is de kleinste en weegt nu 210 gram.
Ik maakte me gister een beetje zorgen omdat ze steeds minder aan kwam over de afgelopen dagen, maar dat heeft ze vandaag weer helemaal goed gemaakt door 14 gram aan te komen.
Bij Karel en Mudhle gaan de oogjes nu echt op een kier. Eerder leek het zo te zijn maar kon je je nog afvragen of dat wel echt zo was. Nu is het geen vraag meer.
Dat wil ook zeggen dat ik even niet met de flitser foto's ga maken. Laat die kleine oogjes eerst maar eens wennen.
Ik heb wel een of twee foto's gemaakt vandaag en die zal ik later posten.
Ben nu de tuin katerproof aan het maken want die klooi is niet te houden. Heel vervelend. Hij bonkt tegen de achterdeur en mijn eigen poezen voelen zich niet fijn in de tuin omdat hij telkens terugkomt. Een plens water helpt ook al niet. Dus nu een paar rollen gaas dan maar.
Kunnen mijn dames er niet uit en hij er niet zo makkelijk in.
Purrr was gister voor het eerst buiten. Ik aan het klussen en zij aan het rondspringen. Dan zie je pas hoe zeer ze zelf nog een kitten is
Ze ging niet buiten de tuin. Ze moet immers in de buurt blijven voor haar kindjes. Maar toch is de gaasafzetting geen overbodige luxe. Onder invloed van hormonen zou ze zomaar toch een uitstapje kunnen maken en zwanger thuiskomen. Voor ze gesteriliseerd kan worden duurt het nog even tot de kleintjes gespeend zijn, maar zwanger raken kan binnen heel korte tijd weer. Dus ik ben extra zuinig op mijn poesje. Was ik al.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl