abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2972123
Ik heb een probleem. Ik zit op waterpolo, al een tijdje, maar ik heb een bril. Niet zo erg, maar mijn bril is behoorlijk sterk... dus ik zie niet veel als ik in het water lig. Op zich heel irritant, maar ik weet niet echt beter. Hebben jullie een oplossing? Dure zwembrillen werken niet, dat zei een man die ik heb getroffen die hetzelfde probleem had. Hij had een goedkope perenbril gekocht, en als de bril besloeg, kon die gewoon onder water gaan en klaar.

Heeft iemand hetzelfde probleem, en misschien al opgelost??
Bedankt

[edit]
Niet te vaak "op zich"
[/edit]

pi_2972160
Zwembril op sterkte.... niet te hard lachen ze zijn er echt.
(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_2972174
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 11:12 schreef Quarentine het volgende:
Zwembril op sterkte.... niet te hard lachen ze zijn er echt.
Ik weet dat ze bestaan en heb er al eens over nagedacht... maar een probleem is, dat waterpolo geen sport is als golf... er gebeurd soms nog wel es wat, een bal tegen je hoofd of weet ik veel, en dan is zo'n dure zwembril niet zo praktisch...
pi_2972218
Soms zie ik waterpoloers ook gewoon met een klein zwembrilletje zwemmen (zo´n een die precies in je oogkassen past zeg maar).

maar het lijkt mij een interessante keuze... zien dat de bal eraan komt of de bal tegen je hoofd aan voelen komen omdat je hem niet zag aankomen....

(_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_2972255
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 11:19 schreef Quarentine het volgende:
Soms zie ik waterpoloers ook gewoon met een klein zwembrilletje zwemmen (zo´n een die precies in je oogkassen past zeg maar).

maar het lijkt mij een interessante keuze... zien dat de bal eraan komt of de bal tegen je hoofd aan voelen komen omdat je hem niet zag aankomen....

Hmmm... heb je ook ergens een internetsite met een beschrijving van zulke brilletjes????
pi_2972281
Gewoon zachte lensen nemen, heb ik ook, zelfs met het waterpolo, voordat je het water ingaat effies eerst voorzichtig nat maken zodat ze meer op je ogen vastzuigen (komt door het meer zout van in zwembad water zit , heb ik me laten vertellen) en je kan je niks gebeuren .....oke niet je ogen open doen onderwater...maar dat went vanzelf....perfect.. nooit meer kapote wenkbrouwen als je weer eens een bal op je bril krijgt....
pi_2972296
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 11:23 schreef Pred het volgende:

[..]

Hmmm... heb je ook ergens een internetsite met een beschrijving van zulke brilletjes????

Het spijt me daar kan ik je niet aan helpen....

Een kennis van mij (heel vaag) die heeft zo´n brilletje gekocht maar die zat (niet schrikken) rond de 800 gulden...

(_/)
(O.o)
pi_2972450
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 11:26 schreef caliban_ het volgende:
Gewoon zachte lensen nemen, heb ik ook, zelfs met het waterpolo, voordat je het water ingaat effies eerst voorzichtig nat maken zodat ze meer op je ogen vastzuigen (komt door het meer zout van in zwembad water zit , heb ik me laten vertellen) en je kan je niks gebeuren .....oke niet je ogen open doen onderwater...maar dat went vanzelf....perfect.. nooit meer kapote wenkbrouwen als je weer eens een bal op je bril krijgt....
Ik wil idd ook lenzen jah... ik heb aan de verkoopster gevraagd of je er ook mee kon zwemmen of waterpoloen. Maar zij raadde dat niet aan... en aangezien m'n ouders liever hebben dat ik harde lenzen neem, ben ik meer geld kwijt als ik 1 verlies...
pi_2972496
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 11:42 schreef Pred het volgende:

[..]

Ik wil idd ook lenzen jah... ik heb aan de verkoopster gevraagd of je er ook mee kon zwemmen of waterpoloen. Maar zij raadde dat niet aan... en aangezien m'n ouders liever hebben dat ik harde lenzen neem, ben ik meer geld kwijt als ik 1 verlies...

Harde lenzen.... man waarom...zachte lenzen zijn veel prettiger om te dragen, als je ze bij die andere Hans haalt dan betaal je ongeveer €45 voor 6 maanden...zijn namelijk maand lenzen ...dus als je er dan 1 kwijt bent dan vallen de koste wel te overzien....enne omdat het maand lenzen zijn...zijn ze dunner , bla bla bla ..vraag maar die andere Hans wat de voordelen zijn ik hoef voor hun geen reclame te maken hier....ik heb er veel plezier van in ieder geval... een aanrader zeker voor het waterpolo...vind ik...

P.S. ik polo er nu 3 jaar mee dusssssss......en geen

pi_2972689
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 11:48 schreef caliban_ het volgende:

[..]

Harde lenzen.... man waarom...zachte lenzen zijn veel prettiger om te dragen, als je ze bij die andere Hans haalt dan betaal je ongeveer €45 voor 6 maanden...zijn namelijk maand lenzen ...dus als je er dan 1 kwijt bent dan vallen de koste wel te overzien....enne omdat het maand lenzen zijn...zijn ze dunner , bla bla bla ..vraag maar die andere Hans wat de voordelen zijn ik hoef voor hun geen reclame te maken hier....ik heb er veel plezier van in ieder geval... een aanrader zeker voor het waterpolo...vind ik...

P.S. ik polo er nu 3 jaar mee dusssssss......en geen

Tja... ik ben ook bij de Hans Anders geweest. En ook ik geef er de voorkeur aan... maar gebeurd het dan niet dat soms toch je ogen opendoet onder water? Bijvoorbeeld tijdens een borstcrawl als je wil kijken waar je bent?
pi_2972947
Nop, kijk echt onderwater je ogen opendoen is niet aan te raden, maar het water wat opspat in de heat of the game is bij nog nooit een probleem geweest... wat ik al zei je moet alleen wel effies van te voren je ogen voorzichtig met zwembad water nat maken, je merkt vanzelf of ze goed zitten, en anders kan je ze nog effies goed doen...

Wat je natuurlijk kan doen is gewoon eens een setje proberen ik bedoel..voor die €45, en daar zit de controle voor je ogen bij....je moet alleen nog vloeistof erbij halen ...maar die hebben ze ook bij de kruidvat ook...

pi_2973049
Mooi dan weet ik dit ook weer... bedankt!!!! En als ik nog problemen heb dan vraag ik wel
pi_2973074
Succes....als je ze aanschaft....hoeft geen probleem te zijn
pi_2975665
In mijn team zaten alle versies. Eentje met een sportbril en eentje met een sportbril die later overgestapt is op een zwembril (zo'n dicht speedo ding) waar hij aan de binnenkant plastic lensjes had geplakt en iemand met lenzen.

Je kan dus gewoon alles proberen. Het mag allemaal hoewel ze soms wel moeilijk doen over die speedo zwembril. Als ge meldt dat het geslepen plastic is dan laten ze je toch spelen.

Met zo'n speedo geval heb je wel een voorsprong op anderen die onderwater een stuk waziger zien.

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_2978332
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 16:48 schreef Guus het volgende:
In mijn team zaten alle versies. Eentje met een sportbril en eentje met een sportbril die later overgestapt is op een zwembril (zo'n dicht speedo ding) waar hij aan de binnenkant plastic lensjes had geplakt en iemand met lenzen.

Je kan dus gewoon alles proberen. Het mag allemaal hoewel ze soms wel moeilijk doen over die speedo zwembril. Als ge meldt dat het geslepen plastic is dan laten ze je toch spelen.

Met zo'n speedo geval heb je wel een voorsprong op anderen die onderwater een stuk waziger zien.

Wat werkte het beste?? En je kan dus alles proberen: ik heb het niet echt breed als arme scholier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')