abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 1999 @ 12:09:00 #1
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192500
Ik heb zojuist een collega van mij gesproken en guess what hij heeft een bekende bij de NOB, die Editor is bij BB. Hij moet dus de stukjes die de redactie uitpikt aan elkaar plakken. Zoals je begrijpt ga ik geen namen noemen, is ook niet belangrijk, maar wat hij zegt WEL.

V. vind deze site juist prachtig, en idd negatieve publiciteit is ook publiciteit. Ze zijn het bij V. alleen niet eens op de manier HOE wij bepaalde nieuwtjes naar buiten brengen. Zij geven wel toe dat het allemaal klopt wat wij zeggen, maar bv. het beroemde RolfX stukje wordt door ons verkeerd geintepreteerd (aldus V.) en dat heeft hun ook doen besluiten om de streams bepaalde momenten dicht te gooien denk ik (erg flauw nog steeds)
Maar vooral het feit dat V. dus toegeeft dat dit forum eigenlijk erg leuk is vind ik toch een leuke opsteker, bij deze dus nogmaals gefeliciteerd Danny.
Ook is V. de vele meeltjes met schuttingtaal erg zat, en gaan ze die zeker NIET beantwoorden hinthint
Maar een ding is in ieder geval duidelijk:
ZE KIJKEN WEL DEGELIJK MEE MET ONS!!!

Als laatste hoop ik dat dit forum nog een zeer lang leven voor zich heeft enne dat V. eens een reactie aan ons geeft.....

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

dinsdag 28 september 1999 @ 12:13:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192501
Laat em een keer dan wat fatsoenlijks in elkaar knippen. Dit is gewoon rotzooi wat ze uitzenden, ik kijk in ieder geval niet meer naar BB op TV.. khoor het wel van andere...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192502
Het is weer vriend van een collega d'r zus tijd...

Natuurlijk vindt V. dit interessant, daar hoef ik geen -insiders- voor te hebben. Alleen moet V. ophouden met censureren.

Come on baby the a chance with us...

I did NOT have sex with that women Sabine...

dinsdag 28 september 1999 @ 12:14:00 #4
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192503
Eeeeeeh, dat bepaald toch echwel de Redactie hoor. Hij heeft in deze echt geen invloed....helaas
Anders hadden wij nog wel leuke dingetjes

pi_192504
Misschien kan hij wel wat 'verwaarloosbare beeldjes' onze richting uitbrengen...

sneaky sneaky sneaky?

May the force be with you

dinsdag 28 september 1999 @ 12:19:00 #6
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192505
Ik weet zelf ook wie t is, ik ken m alleen niet persoonlijk helaas... en insider is idd een groot woord op dit moment, maar we hebben nog bijna 3 mnd'en, dus wie weet.

Enne volgens mij moet er wat veranderen in je sign.

quote:
op 09-28-1999 om 12:14 PM schreef Gimmehead het volgende:
Het is weer vriend van een collega d'r zus tijd...

Natuurlijk vindt V. dit interessant, daar hoef ik geen -insiders- voor te hebben. Alleen moet V. ophouden met censureren.

Come on baby the a chance with us...

[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 28 September 1999).]

pi_192506
quote:
op 09-28-1999 om 12:13 PM schreef JayTaph het volgende:
Laat em een keer dan wat fatsoenlijks in elkaar knippen. Dit is gewoon rotzooi wat ze uitzenden, ik kijk in ieder geval niet meer naar BB op TV.. khoor het wel van andere...

nou ik kijk ook naar de streams maar er gebeurt toch niet zo heel veel..behalve soms, naast wat v uitzend? misschien is het zelfs wel knap dat ze uit 24 uur een half uur bruikbaar materiaal halen...maar goed jij zal het wel weer niet met me eens zijn en me fijntjes vertellen hoe ik het fout zie...nou ik ga even zitten en wacht erop...ja kom maar

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_192507
het maakt mij niet uit dat ze die streams op testbeeld gooien en zo, maar op tv laten ze ook alleen maar de suffe stukken zien, schiet niet echt op, of gebeurd er gewoon echt niets?
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192508
ik vrees dat wat we zien alles is wat er gebeurt ik bedoel als er iets smeuigs (ofzo) is dan gaan ze dat toch niet achter houden zowel op tv als op internet, je zou juist denken dat wat we niet op het net mogen zien 's avonds te zien is en die beelden vind iedereen nou juist saai. Ik denk dat er gewoon niet zoveel gebeurt, maar ja wat zou jij doen de heledag in z'n huis, altijd maar ruzie maken heeft ook geen nut, je zit er nog wel even met dezelfde mensen.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_192509
my idea!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192510
quote:
op 09-28-1999 om 12:19 PM schreef AcE het volgende:

Enne volgens mij moet er wat veranderen in je sign.

Ehhh, nee,

Come on baby take a chance with us was hier NIET bedoeld als sign, maar als 'hint' naar V. toe, soort van zeg maar.

Mijn sign staat hieronder...

I did NOT have sex with that women Sabine...

dinsdag 28 september 1999 @ 14:37:00 #12
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192511
Ok die had ik begrepen , maar ik doelde meer op een spelfoutje (THE) zie je eerste berichtje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')