V. vind deze site juist prachtig, en idd negatieve publiciteit is ook publiciteit. Ze zijn het bij V. alleen niet eens op de manier HOE wij bepaalde nieuwtjes naar buiten brengen. Zij geven wel toe dat het allemaal klopt wat wij zeggen, maar bv. het beroemde RolfX stukje wordt door ons verkeerd geintepreteerd (aldus V.) en dat heeft hun ook doen besluiten om de streams bepaalde momenten dicht te gooien denk ik (erg flauw nog steeds)
Maar vooral het feit dat V. dus toegeeft dat dit forum eigenlijk erg leuk is vind ik toch een leuke opsteker, bij deze dus nogmaals gefeliciteerd Danny.
Ook is V. de vele meeltjes met schuttingtaal erg zat, en gaan ze die zeker NIET beantwoorden hinthint
Maar een ding is in ieder geval duidelijk:
ZE KIJKEN WEL DEGELIJK MEE MET ONS!!!
Als laatste hoop ik dat dit forum nog een zeer lang leven voor zich heeft enne dat V. eens een reactie aan ons geeft.....
Natuurlijk vindt V. dit interessant, daar hoef ik geen -insiders- voor te hebben. Alleen moet V. ophouden met censureren.
Come on baby the a chance with us...
sneaky sneaky sneaky?
Enne volgens mij moet er wat veranderen in je sign.
quote:
op 09-28-1999 om 12:14 PM schreef Gimmehead het volgende:
Het is weer vriend van een collega d'r zus tijd...Natuurlijk vindt V. dit interessant, daar hoef ik geen -insiders- voor te hebben. Alleen moet V. ophouden met censureren.
Come on baby the a chance with us...
[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 28 September 1999).]
quote:
op 09-28-1999 om 12:13 PM schreef JayTaph het volgende:
Laat em een keer dan wat fatsoenlijks in elkaar knippen. Dit is gewoon rotzooi wat ze uitzenden, ik kijk in ieder geval niet meer naar BB op TV.. khoor het wel van andere...
nou ik kijk ook naar de streams maar er gebeurt toch niet zo heel veel..behalve soms, naast wat v uitzend? misschien is het zelfs wel knap dat ze uit 24 uur een half uur bruikbaar materiaal halen...maar goed jij zal het wel weer niet met me eens zijn en me fijntjes vertellen hoe ik het fout zie...nou ik ga even zitten en wacht erop...ja kom maar
Gaby
Gaby
quote:
op 09-28-1999 om 12:19 PM schreef AcE het volgende:Enne volgens mij moet er wat veranderen in je sign.
Ehhh, nee,
Come on baby take a chance with us was hier NIET bedoeld als sign, maar als 'hint' naar V. toe, soort van zeg maar.
Mijn sign staat hieronder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |