Eens een fiets altijd een fietsquote:
Neemt u deze fiets tot uw wettige echtgenootquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eens een fiets altijd een fiets
*plop*quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Neemt u deze fiets tot uw wettige echtgenoot![]()
Dat gaat snelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
*plop*
Je bent zwanger hihi![]()
Jaquote:
Nou ik heb een stang van 300 meter en dat is precies lang genoegquote:
aan jouw wateren voelen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:37 schreef Ladidadida het volgende:
Het wordt een geweldige dag, ik voel het aan m'n wateren!
Wie doet er mee?
Als we genoeg kinderbijslag krijgen, kunnen we ons misschien een hunebed veroorlovenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja32 kinderen x 9 maanden... duurt wel even joh
We hebben geen tijd te verliezen
![]()
dat kieteltquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ik heb een stang van 300 meter en dat is precies lang genoeg![]()
Okee, wat voel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:21 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
aan jouw wateren voelen?![]()
Dan doe ik dolgraag mee
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als we genoeg kinderbijslag krijgen, kunnen we ons misschien een hunebed veroorloven![]()
Dat is de bedoeling ookquote:
quote:
Ja!quote:
Rakkertje!quote:
quote:
doodengquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
het begint al wat te borrelen
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja!Dan hebben we iig meerdere kamers en dus een beetje privacy voor de andere 31 kinderen die nog gemaakt moeten worden.
[..]
Rakkertje!![]()
Nu al aan de borrel ? Tis net half 2quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
het begint al wat te borrelen
Precies. En ik vind 32 kinderen best leuk, maar niet 24/7. Dus we moeten ook een kamer in het hunebed hebben die op slot kan. Regel jij dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan kunnen we ook ongestoord visite ontvangen enzo![]()
Primaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Precies. En ik vind 32 kinderen best leuk, maar niet 24/7. Dus we moeten ook een kamer in het hunebed hebben die op slot kan. Regel jij dat?![]()
Je kan niet vroeg genoeg beginnen op een lenteachtige zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu al aan de borrel ? Tis net half 2![]()
sf is de slotjes koning,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Precies. En ik vind 32 kinderen best leuk, maar niet 24/7. Dus we moeten ook een kamer in het hunebed hebben die op slot kan. Regel jij dat?![]()
Wat een manquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Prima![]()
En iemand die voor de kinderen zorgt![]()
Haha, bitchfight?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
sf is de slotjes koning,
lijkt me geen probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |