abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47878748
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef Burakius het volgende:

[..]

.. ja die éne die het wel heb gered

antwoord op je vraag:

Waarom niet.. waarom ben jij hier in Nederland. Nederland schikt me goed hoor. Dat betekent niet dat ik het eens ben met gang van zaken op politiek niveau
Ik vermaakt me hier prima en nee ik ben hier niet geboren.
Als jij het hier ook prima hebt moet je ook vooral blijven (Schoppen tegen de gang van zaken op politiek niveau is altijd goed)
pi_47878797
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ik vermaakt me hier prima en nee ik ben hier niet geboren.
Als jij het hier ook prima hebt moet je ook vooral blijven (Schoppen tegen de gang van zaken op politiek niveau is altijd goed)
[fok pony mode]optiefen naar je geboorteland, WE moeten je hier niet [/fok pony mode]
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_47878858
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Burakius het volgende:

[..]

Bullllll sheettttttttttttt

Ik ben Turk.. ik ken Turken die het doen.. failure mon cherie.. total failure.. 99% eindigt toch weer als boer.. probeer niet iets anders te lullen , want ik heb gelijk.
Mischien ken jij gewoon de verkeerde mensen

maar goed je hebt in zoverre gelijk dat ongeveer de helft van de emigranten (met welke achtergrond dan ook) mislukt en op een zeker moment het vliegtuig/huifkar terug neemt.
Zeggen dat het in 99% van de gevallen niet goed gaat is zwaar overdreven.
pi_47878939
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef Burakius het volgende:

[..]

[fok pony mode]optiefen naar je geboorteland, WE moeten je hier niet [/fok pony mode]
Gelukkig kost ik niet zo veel als sommige anderen en bovendien lust ik bier en kijk ik voetbal, dat vinden ''ze'' hier tof.

pi_47879411
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Gelukkig kost ik niet zo veel als sommige anderen en bovendien lust ik bier en kijk ik voetbal, dat vinden ''ze'' hier tof.

Gelukkig mogen ze mij ook. Eindelijk een pispaal Jammer dat ik net wat vaak ff wat breder ben en een Ottomaanse klap hard aankomt
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_47879620
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef Burakius het volgende:

[..]

Gelukkig mogen ze mij ook. Eindelijk een pispaal Jammer dat ik net wat vaak ff wat breder ben en een Ottomaanse klap hard aankomt
Foei, foei, jongen op turks nationalistische wijze met geweld dreigen, zo komt het natuurlijk nooit goed met je en zal Geert Wilders je in je nachtmerries blijven achtervolgen.
pi_47879800
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:51 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Foei, foei, jongen op turks nationalistische wijze met geweld dreigen, zo komt het natuurlijk nooit goed met je en zal Geert Wilders je in je nachtmerries blijven achtervolgen.
Ottomaans --> Turks en ik maar denken dat er meerdere volkeren bij het Islamitische rijk hoorden.
pi_47879987
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:55 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ottomaans --> Turks en ik maar denken dat er meerdere volkeren bij het Islamitische rijk hoorden.
Een pot nat, die naamsverandering doet er niet toe , de zieke man is nou eenmaal overleden en ataturk is met de resten maar eens wat nieuws begonnen.
pi_47880262
nederland moet niets

een schotel op het balkon is genoeg om turks te kunnen leren
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_47880338
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef Slayage het volgende:
nederland moet niets

een schotel op het balkon is genoeg om turks te kunnen leren
Hoe zou ik hier turks van moeten kunnen leren?

pi_47880348
truks?
ik leer geen truks
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_47880434
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:12 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Hoe zou ik hier turks van moeten kunnen leren?

[afbeelding]
damn you're funny...NOT!!!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 1 april 2007 @ 08:58:25 #173
3542 Gia
User under construction
pi_47884039
quote:
Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef Burakius het volgende:

[..]

En ze hebben ook allemaal het geld?
Ach ja, er moet wel een zak met geld mee, natuurlijk!!
Er zijn al mensen teruggekeerd die de rest van hun leven van Nederland geld krijgen. Na hun overlijden krijgen de kinderen dit geld en pas als die dood zijn, hoeft Nederland niet meer te betalen.

Ronduit belachelijk.
pi_47884041
quote:
Op zondag 1 april 2007 01:01 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Een pot nat, die naamsverandering doet er niet toe , de zieke man is nou eenmaal overleden en ataturk is met de resten maar eens wat nieuws begonnen.
Binnenkort insahallah met Erdogan de staat weer veranderen in een islamitische staat. Het is te hopen.
  zondag 1 april 2007 @ 09:10:53 #175
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_47884116
Ik hoop dat het een 1 april grap is,
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_47884145
quote:
Op zondag 1 april 2007 08:58 schreef Burakius het volgende:

[..]

Binnenkort insahallah met Erdogan de staat weer veranderen in een islamitische staat. Het is te hopen.
Wanneer vertrek je? Uiteraard zonder uitkering natuurlijk.
pi_47884162
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:15 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wanneer vertrek je? Uiteraard zonder uitkering natuurlijk.
mwah.. hier nog genoeg te doen voorlopig Ja ik ben zogenaamd zoals ze dat zeggen: belangrijk. Ja te kort aan civiele ingenieurs= nederland onder water. Dus ik denk dat de Nederlandse staat me niet kwijt wil en ik ben 10x meer waard dan jij eigenlijk
pi_47884765
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:18 schreef Burakius het volgende:

[..]

mwah.. hier nog genoeg te doen voorlopig Ja ik ben zogenaamd zoals ze dat zeggen: belangrijk. Ja te kort aan civiele ingenieurs= nederland onder water. Dus ik denk dat de Nederlandse staat me niet kwijt wil en ik ben 10x meer waard dan jij eigenlijk
Niemand is onmisbaar.

Vertel eens hoe jij aan je stellige waardeberekening komt of is het omdat je een fundamentalistische Turk bent die ongelovigen als varkens ziet?
pi_47884963
quote:
Op zondag 1 april 2007 09:18 schreef Burakius het volgende:

[..]

Vraag niet wat de Nederlandse staat voor jou kan doen, maar wat jij voor de Turkse staat kan doen. Ik denk dat ze in Turkije nog veel blijer zijn met civiel ingenieurs.

Zeg dan gewoon dat je hier fijner woont ofzo. Het maakt mij niet uit.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_47886400
quote:
Op zondag 1 april 2007 08:58 schreef Burakius het volgende:

[..]

-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')