Ik vermaakt me hier primaquote:Op zondag 1 april 2007 00:24 schreef Burakius het volgende:
[..].. ja die éne die het wel heb gered
antwoord op je vraag:
Waarom niet.. waarom ben jij hier in Nederland. Nederland schikt me goed hoor. Dat betekent niet dat ik het eens ben met gang van zaken op politiek niveau
[fok pony mode]optiefen naar je geboorteland, WE moeten je hier niet [/fok pony mode]quote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik vermaakt me hier primaen nee ik ben hier niet geboren.
Als jij het hier ook prima hebt moet je ook vooral blijven(Schoppen tegen de gang van zaken op politiek niveau is altijd goed)
Mischien ken jij gewoon de verkeerde mensenquote:Op zondag 1 april 2007 00:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Bullllll sheettttttttttttt
Ik ben Turk.. ik ken Turken die het doen.. failure mon cherie.. total failure.. 99% eindigt toch weer als boer.. probeer niet iets anders te lullen , want ik heb gelijk.
Gelukkig kost ik niet zo veel als sommige anderen en bovendien lust ik bier en kijk ik voetbal, dat vinden ''ze'' hier tof.quote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
[fok pony mode]optiefen naar je geboorteland, WE moeten je hier niet [/fok pony mode]
Gelukkig mogen ze mij ook. Eindelijk een pispaalquote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Gelukkig kost ik niet zo veel als sommige anderen en bovendien lust ik bier en kijk ik voetbal, dat vinden ''ze'' hier tof.![]()
![]()
![]()
Foei, foei, jongenquote:Op zondag 1 april 2007 00:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gelukkig mogen ze mij ook. Eindelijk een pispaalJammer dat ik net wat vaak ff wat breder ben en een Ottomaanse klap hard aankomt
Ottomaans --> Turksquote:Op zondag 1 april 2007 00:51 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Foei, foei, jongenop turks nationalistische wijze met geweld dreigen, zo komt het natuurlijk nooit goed met je en zal Geert Wilders je in je nachtmerries blijven achtervolgen.
![]()
![]()
Een pot nat, die naamsverandering doet er niet toequote:Op zondag 1 april 2007 00:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ottomaans --> Turks![]()
en ik maar denken dat er meerdere volkeren bij het Islamitische rijk hoorden.
Hoe zou ik hier turks van moeten kunnen leren?quote:Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef Slayage het volgende:
nederland moet niets![]()
een schotel op het balkon is genoeg om turks te kunnen leren![]()
damn you're funny...NOT!!!quote:Op zondag 1 april 2007 01:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hoe zou ik hier turks van moeten kunnen leren?![]()
[afbeelding]
Ach ja, er moet wel een zak met geld mee, natuurlijk!!quote:
Binnenkort insahallah met Erdogan de staat weer veranderen in een islamitische staat. Het is te hopen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Een pot nat, die naamsverandering doet er niet toe![]()
, de zieke man is nou eenmaal overleden en ataturk is met de resten maar eens wat nieuws begonnen.
![]()
Wanneer vertrek je? Uiteraard zonder uitkering natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2007 08:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Binnenkort insahallah met Erdogan de staat weer veranderen in een islamitische staat. Het is te hopen.
mwah.. hier nog genoeg te doen voorlopigquote:Op zondag 1 april 2007 09:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je? Uiteraard zonder uitkering natuurlijk.
Niemand is onmisbaar.quote:Op zondag 1 april 2007 09:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
mwah.. hier nog genoeg te doen voorlopigJa ik ben zogenaamd zoals ze dat zeggen: belangrijk. Ja te kort aan civiele ingenieurs= nederland onder water. Dus ik denk dat de Nederlandse staat me niet kwijt wil en ik ben 10x meer waard dan jij eigenlijk
![]()
Vraag niet wat de Nederlandse staat voor jou kan doen, maar wat jij voor de Turkse staat kan doen. Ik denk dat ze in Turkije nog veel blijer zijn met civiel ingenieurs.quote:Op zondag 1 april 2007 09:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
mwah.. hier nog genoeg te doen voorlopigJa ik ben zogenaamd zoals ze dat zeggen: belangrijk. Ja te kort aan civiele ingenieurs= nederland onder water. Dus ik denk dat de Nederlandse staat me niet kwijt wil en ik ben 10x meer waard dan jij eigenlijk
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 08:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Binnenkort insahallah met Erdogan de staat weer veranderen in een islamitische staat. Het is te hopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |