Je zult verbaasd staan als je ontdekt om welke stad het gaat!...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:04 schreef highway101 het volgende:
Los Angeles heeft bij lange na niet zo'n grote skyline.
Hmmm, dan ga ik toch denken aan Benidorm.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef Bora-Bora het volgende:
Je zult verbaasd staan als je ontdekt om welke stad het gaat!...
Dankje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Vernidal het volgende:
Dallas??
LOL, toch voor iedereen wel moeilijker dan je dacht.
Leuke foto!!
Nu denk je echt in de goeie richting! ...maar Salvador is het niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:46 schreef highway101 het volgende:
Wel een lastige dan idd. Misschien Salvador, Brazilie?
Ik ben ook al een aantal kuststeden in Brazilië afgegaan, zoals Belém, Fortaleza, Recife, Natal, Salvador, Vitoria, Nova Iguacu, Rio de Janeiro en Porto Alegre, maar heb hem nog niet kunnen vinden..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:12 schreef Vava het volgende:
Fortaleza, Brazilië?
Ik hoop dezelfde foto tegen te komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef Vernidal het volgende:
Oranje dingen, hoe kan je die nou zoeken??
Ik kijk of ik gebouwen herken vanuit de vertre.
Was het trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:15 schreef Vava het volgende:
Florianopolis, Brazilië?
Die had ik ook geprobeerd iddquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef Vernidal het volgende:
Op skyline brazil vind ik echt te veel fotos die er op lijken, haha.
En hier zat die ook niet tussenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:14 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik ben ook al een aantal kuststeden in Brazilië afgegaan, zoals Belém, Fortaleza, Recife, Natal, Salvador, Vitoria, Nova Iguacu, Rio de Janeiro en Porto Alegre, maar heb hem nog niet kunnen vinden..
Het zal wel niet Paramaribo zijn![]()
Yessss!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:56 schreef highway101 het volgende:
Dan zou het toch Recife zijn?
Ik had 't niet verwacht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |