abonnement Unibet Coolblue
pi_47858970
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is toch de teaser eh? http://www.kh-2.net/?nav=47318 ?

Dat is toch geen KH? Waar is Sora? Waarom wordt het met een muis gespeeld? (je ziet af en toe een handje richting al die zooi onderin gaan)

Ik snap het niet meer .

Volgens mij is het een heel ander spel.


Wie is dit dan? Ja we zijn nog gewend aan het iets wat kinderlijke/kleurrijke characterdesigns van de vorige delen, maar KH III wordt een stuk volwassener zoals je ziet

Ach ja we zien wel joh He enige wat ik kan zeggen is dat dit er verdomde lekker uit ziet

Maar goed eerst maar eens op FF XIII gaan richten
pi_47859101
Huhm volgens mij zit het zo ijsmeis...
quote:
Nieuwe Kingdom Hearts niet deel 3

Bron: Forever Fantasy

Kingdom Hearts is een mega succesvolle samenwerking tussen Disney en Square Enix. De eerste twee delen boekten groot succes en een derde deel zal dit ook wel doen.

Echter, de nieuwe Kingdom Hearts game is niet deel 3. Dit nummer is nog even gereserveerd voor de echte opgvolger. De Kingdom Hearts waar we inmiddels al een filmpje van hebben kunnen zien krijgt geen nummer. Dit heeft Nomura gemeld in een interview. Inmiddels gaan er al geruchten dat dit deel een prequel betreft.

De personages in de eerste trailer zijn dan ook niet de personages die we kennen uit de eerdere Kingdom Hearts games. Zet dit een deur open tot een multiplatform release? Een probleem met een onbekend verhaal voor een deel van het publiek is door middel van een prequel of spin-off namelijk makkelijk opgelost.
pi_47859124
Pffffffft, stom . KH = KH, kom nou .
pi_47859136
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Holy shit, dan zie je maar hoever ik ben met KH II Ik speel dan nog steeds met Roxas
[..]

Dan ben je dus nog maar een paar uur aan het spelen. Het begin vond ik ook niet zo boeiend maar daarna veranderde het weer in een heerlijke rpg zoals ik het van KH1 gewend was. Doorspelen dus!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_47859181
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Wie is dit dan? Ja we zijn nog gewend aan het iets wat kinderlijke/kleurrijke characterdesigns van de vorige delen, maar KH III wordt een stuk volwassener zoals je ziet
Dat is niet Roxas, ook al lijkt dat zo
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_47859196
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
Pffffffft, stom . KH = KH, kom nou .
Niet boos worden hoor, Square Enix kunnen we dit wel toevertrouwen
pi_47859201
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Wie is dit dan? Ja we zijn nog gewend aan het iets wat kinderlijke/kleurrijke characterdesigns van de vorige delen, maar KH III wordt een stuk volwassener zoals je ziet

Ach ja we zien wel joh He enige wat ik kan zeggen is dat dit er verdomde lekker uit ziet

Maar goed eerst maar eens op FF XIII gaan richten
In het filmpje/teaser ziet ie er heel anders uit . Kijk maar eens goed.
pi_47859215
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:52 schreef Nebo het volgende:

[..]

Dat is niet Roxas, ook al lijkt dat zo
Nee ik dacht juist dat het Sora was
pi_47859217
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Niet boos worden hoor, Square Enix kunnen we dit wel toevertrouwen
Maar noem het dan gewoon helemaal anders .
pi_47859240
Ja maar zoals je boven kunt lezen zal dit naar alle waarschijnlijk niet deel 3 worden, maar een prequel. Dat verklaart een hoop denk ik dan.
pi_47859328


Mooi hoor!
quote:
Volgende Kingdom Hearts wordt niet genummerd
De geruchten gingen al een tijdje dat het derde deel uit de Kingdom Hearts serie, geen Kingdom Hearts III zal gaan heten. Tetsuya Nomura van Square Enix heeft in een recent interview bevestigd dat de titel inderdaad niet genummerd zal worden, wat betekend dat de titel in ieder geval niet Kingdom Hearts III zal worden.

Ook liet Nomura blijken dat oude personages Sora en Riku niet meer voorkomen in het nieuwe deel. De personages die in de Kingdom Hearts II: Final Mix's extended secret ending waren te zien, zullen wel onderdeel zijn van het nieuwe Kingdom Heats project.
PS3only

Bye bye Sora
pi_47859403
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nee ik dacht juist dat het Sora was
Nee kijk maar naar het kapsel van deze en vergelijk dat met het plaatje uit het filmpje. Als het Roxas of Sora moest zijn dan was het Roxas, maar dat is het dus ook niet. Ik voel weer een hele hoop plottwisters aan komen.
quote:
Volgende Kingdom Hearts wordt niet genummerd
De geruchten gingen al een tijdje dat het derde deel uit de Kingdom Hearts serie, geen Kingdom Hearts III zal gaan heten. Tetsuya Nomura van Square Enix heeft in een recent interview bevestigd dat de titel inderdaad niet genummerd zal worden, wat betekend dat de titel in ieder geval niet Kingdom Hearts III zal worden.

Ook liet Nomura blijken dat oude personages Sora en Riku niet meer voorkomen in het nieuwe deel. De personages die in de Kingdom Hearts II: Final Mix's extended secret ending waren te zien, zullen wel onderdeel zijn van het nieuwe Kingdom Heats project.
Noooooooooo Soraaaaaaaaaaaaa
Noooooooooo Rikuuuuuuuuuuuuu

Tijd om mijn avatar te veranderen... snik
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_47859463
Daar zeg je me wat ja, ik vind ze nogal op elkaar lijken namelijk
pi_47860719
tvp!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_47860811
komen spellen als Singstar, Guitar Hero en dergelijke ook op de PS3?
Stop rockin' the boat.
pi_47860836
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 14:58 schreef bassieVL het volgende:
komen spellen als Singstar, Guitar Hero en dergelijke ook op de PS3?
Uiteraard
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_47861166
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 15:00 schreef Nebo het volgende:

[..]

Uiteraard
Staat er ook al iets op de planning?
Stop rockin' the boat.
pi_47861279
singstar komt in juni, Guitar Hero wordt momenteel ontwikkeld door Neversoft en Buzz zal ook op de PS3 verschijnen volgens geruchten. Harmonix (eerdere ontwikkelaar van Guitar Hero) is ook bezig met een nieuw project die naar eigen zeggen "a step or two, maybe three, beyond Guitar Hero" is.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_47861327
Yep Singstar staat voor juni gepland
quote:
Zet jezelf voor lul met SingStar
Ben jij de nieuwe Justin Timberlake, Eminem of Britney Spears (met of zonder haar)? Met SingStar kun jij bewijzen hoe goed je bent, en deze nieuwe aankondiging helpt hier ook aan mee.

Sony heeft bekend gemaakt dat je eigen content kunt uploaden op het PlayStation Netwerk. Onder deze content vallen opgenomen filmpjes waarin je vrolijk mee schreeuwt met je favoriete nummers. Probeer echter nog wel enige kwaliteit te bewaren, anderen kunnen je filmpjes namelijk bekijken en commentaar voor je achter laten.

Hieronder ook nog vijf nieuwe screenshots van het spel.






Dat Youtube achtige mogelijkheid lijkt me echt lache!

Singstar Website

pi_47861342
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Sixty4 het volgende:
Dan doe ik vanaf nu mee. Ik heb gewoon 'fokschaap' afgekort naar Fok.
Of je doet mee met de ps3 subteam.. ps30endanhierjenick
なんだっけ
pi_47861410
ik hoop alleen wel dat die mics draadloos zijn.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_47861465
Bluetooth FTW!
pi_47862128
Zojuist flOw maar eens van de PS Store gehaald. Toch wel een leuke game om zo af en toe eens te spelen
PSN id: NL_SToRM
  zaterdag 31 maart 2007 @ 17:18:13 #74
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_47864059
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

uuh hij komt rond oktober in EU hoor, laat dat net de maand zijn waar GTA IV uitkomt, goede timing.

http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3517

en check dit http://www.consoleshop.nl/product/29427/playstation-3-20gb.html
Verder is alles identiek ja.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:18:34 #75
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_47865666
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 15:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Yep Singstar staat voor juni gepland
[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat Youtube achtige mogelijkheid lijkt me echt lache!

Singstar Website

Ik ga em opzeker halen! lache tijdens feestjes en partijen! is er nou al een gametrailer van GTA IV ?? ik kan em niet vinden en nog een vraag, wanneer komen er mini games uit voor de PS3?
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')