Ja en dit is het geheel los van het H staande L topicquote:Op woensdag 4 april 2007 20:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
* cahir brabbelt iets over een homo topic lang geleden waar je alles kan vinden
Kun je je post van straks nog editen? Je doet jezelf tekort. De gevatte uitspraken horen ook bij jou.quote:
Ik doe mezelf tekort? En ik ben al niet zo heel lang!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kun je je post van straks nog editen? Je doet jezelf tekort. De gevatte uitspraken horen ook bij jou.
Denk niet dat het iemand interesseert verderquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier hebben we geen lijstje, maar mag je jezelf ook netjes voorstellen Cahir![]()
ok, okquote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dit is het geheel los van het H staande L topic![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Anyhow, ik ga toch maar douchen, al zal het water wel koud zijn inmiddels
Tot later
15 dusquote:Op woensdag 4 april 2007 20:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
ok, ok
Ik ben CahirHAVO-scholier, leeftijd vermeld ik niet (de meeste zeggen/denken dak 17 ben).
tot straksquote:Op woensdag 4 april 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Tot later
douche ze en tot morgenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Tot later
Aldus Dromer.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Je reageert als een 15jarige.
1. dat was het eerste wat in me op kwam.quote:
En dat verzin ik, dus ik weet niet of het klopt.quote:
Ik vind 17 geen "hele" leeftijd, maar zo oud schat iedereen me in het H topic.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
1. dat was het eerste wat in me op kwam.
2. als ik er over na ga denken dan post je nog niet volwassen genoeg![]()
3. als je 15 bent vind je 17 al een hele leeftijd
Daarom.
Zie boven. Je had het heel goed ingeschat hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat verzin ik, dus ik weet niet of het klopt.
Mevrouw King!quote:
Nee joh, al lang niet meer.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je wel voorzichting hem hem, want hij kan stuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |