Amen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef DaFan het volgende:
Oh en als je niet kan lvlen zonder buffs is dat best kansloos. Wij hebben allemaal zonder buffs gelvld toen de server gereset werd, gewoon party met een cleric van je eigen levelZonder T7's en zieke intelligence en maxed buffs.
Hmn ... gaat er niet om dat je niet kan levellen. Want dat gaat erg makkelijk met de settings van de server. Het is alleen erg makkelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef DaFan het volgende:
Oh en als je niet kan lvlen zonder buffs is dat best kansloos. Wij hebben allemaal zonder buffs gelvld toen de server gereset werd, gewoon party met een cleric van je eigen levelZonder T7's en zieke intelligence en maxed buffs.
Correctquote:Op woensdag 18 april 2007 23:16 schreef DJKoster het volgende:
Zaterdag pas weer..![]()
Nog steeds last van een muisarm, helemaal niet erg dus![]()
Is het nog steeds zo druk bij de Krawfy's voor de 2nd jobquest? Eigenlijk moet je daar gewoon gaan rangen en als er toevallig een king spawnt naast je deze pakken, anders vreet je jezelf op uit frustratie![]()
Lees: Nu ff wat leuke kleding aantrekken en dan naar de uniquote:Op donderdag 19 april 2007 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeej 2nd job quest klaarNu ff goede gear kopen en dan naar de uni
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
En wat ik me net bedenk.. volgens mij heb ik mede om die reden 6 vwo nog een jaartje opnieuw gedaan
Ow ja, natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Alles inclusief geld (deposit knopje) in storage zetten..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |