abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48467174
Oh en als je niet kan lvlen zonder buffs is dat best kansloos. Wij hebben allemaal zonder buffs gelvld toen de server gereset werd, gewoon party met een cleric van je eigen level Zonder T7's en zieke intelligence en maxed buffs.
pi_48468435
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef DaFan het volgende:
Oh en als je niet kan lvlen zonder buffs is dat best kansloos. Wij hebben allemaal zonder buffs gelvld toen de server gereset werd, gewoon party met een cleric van je eigen level Zonder T7's en zieke intelligence en maxed buffs.
Amen.
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_48470530
Juist
pi_48475986
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef DaFan het volgende:
Hmn ... gaat er niet om dat je niet kan levellen. Want dat gaat erg makkelijk met de settings van de server. Het is alleen erg makkelijk
  woensdag 18 april 2007 @ 21:17:54 #130
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_48479111
Hey ik heb een hele tijd geleden roseonline gespeeld...en ik vond het een leuke game, toen ben ik overgestapt naar Kalonline, maar ik vind rose eerlijk gezegd leuker qua graphics!
Nu wil ik graag weer gaan spelen, en ik ben die ruff-rose file aan het downloaden, maar hij is echt super traag" Estimated time left: 11hr 40 min...omg zo langzaam" is er een andere manier of link die sneller download of was het bij jullie ook zo traag?
En dat kan zomaar.....?
pi_48482338
Ik zou de Sharebig files nemen:
http://forum.ruff-rose.com/index.php?showtopic=7359

Ff registereren alleen en je moet soms wachten tot je weer mag downloaden. Maar dit is in ieder geval de nieuwste client, dus alle updates erbij, en tis een stuk sneller

En je hebt ook een Torrent file: http://thepiratebay.org/tor/3661104
Ook meestal wat sneller Anders laat je vannacht je PC aan heb je m morgenochtend binnen.

Tof dat er nu ineens zoveel mensen gaan spelen
pi_48483719
Zoow .. ff een uurtje gespeeld en 2 levels up
pi_48485139
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:33:06 ]
pi_48485241
Zaterdag pas weer..
Nog steeds last van een muisarm, helemaal niet erg dus

Is het nog steeds zo druk bij de Krawfy's voor de 2nd jobquest? Eigenlijk moet je daar gewoon gaan rangen en als er toevallig een king spawnt naast je deze pakken, anders vreet je jezelf op uit frustratie
pi_48491893
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:16 schreef DJKoster het volgende:
Zaterdag pas weer..
Nog steeds last van een muisarm, helemaal niet erg dus

Is het nog steeds zo druk bij de Krawfy's voor de 2nd jobquest? Eigenlijk moet je daar gewoon gaan rangen en als er toevallig een king spawnt naast je deze pakken, anders vreet je jezelf op uit frustratie
Correct Dan ben je echt zo klaar. Was met bourg (samen met Dae gedaan, allebei ander stuk van het strand) in 2 uur klaar voor de hele 2nd jobquest.

Gister lekker B3 gefarmed, heb nu in totaal 3-4 uur daar rondgehangen...3 levels gedaan, 100 essences, 30 low ether en nog wat ander klein spul, en bergen Etc (Silver Iron, Leg Bones, Etil). Echt niet normaal
pi_48493496

[ Bericht 81% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:33:06 ]
pi_48495044
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeej 2nd job quest klaar Nu ff goede gear kopen en dan naar de uni
Lees: Nu ff wat leuke kleding aantrekken en dan naar de uni
pi_48496094
Ik heb zin om heel hard te farmen in Gorge of BeeDrie maar ik zit hier nog zeker 5.5 uur vast en daarna moet ik eten en daarna naar Enschede en daarna bier drinken
Dus morgen maar of zaterdag
pi_48496107

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:33:07 ]
pi_48497391
Je kunt natuurlijk ook lekker thuisblijven, ROSE spelen en uiteindelijk een jaartje overdoen

*ervaring heeft*
pi_48498223

[ Bericht 56% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:33:07 ]
pi_48506506
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
En wat ik me net bedenk.. volgens mij heb ik mede om die reden 6 vwo nog een jaartje opnieuw gedaan
, ben ik niet de enige..

Ow ja, morgenmiddag vrij
pi_48511759
Goedenavond allemaal
T begint allemaal wel een beetje te lukken maar ik heb even 2 vraagjes, ik ging eerst archer en daar heb ik nu ok mijn eerste 3 skills in.
toch vind k combat gedoe toch leuker dus heb ik nu ook daar mn 1e 3 skills in, kan ik de skillpoints in archery nog terugkrijgen en is het erg als dat niet kan ofzo?

Ook heb ik een hele hoop items in het gerne 'ETC'
Wat hieronder is een beetje geld waard, en hoeveel ongeveer?

En waar worden dingen als al die honderden verschillende soorten wood voor gebruikt?
Zoveel items inneens geen idee wat wel wat is en wat niet

Oja laatste vraagje dan hou ik echt op kan ik items waarvan ik weet dat het niets is ook gewoon verwijderen, zonder ze te moeten verkopen of opslaan ofzo?

Alvast bedankt
pi_48522110
Over die Skillpoints: Tis niet heel handig dat je gaat switchen. Je gaat die skillpoints die je in die waardeloze skills hebt gestopt echt missen op een gegeven moment. Ik zeg: Stoppen en overnieuw beginnen met een nieuwe character. Klinkt misschien als veel werk maar je bent nu nog laag en doet er niet zo lang over om te doen (en je hebt al wat geld). Lees ff wat guides op het forum van RuffRose (forum.ruff-rose.com) of op RoseGuru, maak je die fout in ieder geval niet meer.
Ik zou niét doorgaan want je gaat er echt spijt van krijgen. Misschien al over 20 lvls, misschien pas over 100 maar dan baal je als een stekker.

Ja je kan ze gewoon buiten je Inventory slepen en dan droppen. Het enige wat een beetje meer geld waard is dan dat je van de NPC krijgt, is iron thread (linksboven) en Bird feather (links, 2e van onder). Wat het waard is weet ik niet precies, denk dat je er ongeveer 3-4000z voor kan krijgen. Rest kan je allemaal aan de NPC verkopen
pi_48522944
Red animal tail fur kun je soms ook wel kwijt voor een leuk prijsje, maar echt lucratief is het niet..
Gewoon toeval hebben dat je een shop tegenkomt die het net nodig heeft.

En items wegpleuren? Ga dan op z'n minst ff langs een NPC
pi_48523323
Oh okee opnieuw dan maar.. lvl 30 zal inderdaad waarschijnlijkniet t hoogte zijn..
Dat met die skillpoits was een beetje dom dan ja kben het spel knightonline gewend en daar vallen dat soort foutjes (met een hoop eld) weer recht te zette ook het wegmikken van items is een grote dus van daar de simpele foutjes maargoed dan wordt het dus een nieuwe char, is het mogelijk dat ik bepaalde items naar me nieuwe char transfer?
pi_48523979
2 mogelijkheden:
- Nieuw R-Rose account aanmaken (dus niet een nieuwe char in je bestaande account) en dan 2 clients opstarten.
- Of een clangenoot regelen waaraan je de items van je oude char geeft die ze vervolgens kan geven aan je nieuwe char.

Level 30 lukt je wel met een dagje spelen (of 2 avonden), is niet zo heel moeilijk
pi_48526822
ja ben net opnieuw begonnen, heb nu op lvl 18 eerste 3 Knuckle skills en Hawker Spirit gaat wel lekkar, oja me nieuwe nick = Frenkers
pi_48531189

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:33:08 ]
pi_48531394
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Alles inclusief geld (deposit knopje) in storage zetten..
Ow ja, natuurlijk...
Het was al laat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')