nah, geen str, ap van gun komt vnl uit con en dex.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
jup ben ik ook van plan
Ben nu voor de lol en de refines ff een Gather dealer aant maken.. die ik gewoon lange tijd op bijv lvl 50 houd voor de essences.. en daarna lvl 80-90 voor gorge en b3.. Als ik met gun wil werken moet ik eik geen str toevoegen hea?
Waarom mag je niet een acc weggeven? Ik heb er al 2 maanden niet mee gespeeld en het is zonde om te laten expiren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:26 schreef Dark_Prince het volgende:
- mag niet -
jou*quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:48 schreef DaeDaluz het volgende:
Het zijn iig geen low levels zoals die van jouw ;D
Heb nog nooit een build van iemand anders gevolgd, maakt trouwens ook niet uit max toch alle skills op mn knight. ;Dquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:59 schreef jorryt het volgende:
[..]
jou*
Ik maak tenminste mijn eigen build, en als je gaat zeggen dat ze kut zijn: het gaat om spelplezier en dat ervaar ik door mijn builds zelf te maken en te testen. Als je een build van een site gaat volgen doe je hetzelfde als een boek overschrijven, zelf build maken is als een boek zelf schrijven. Wat vind je leuker? Zelf een kutboek geschreven te hebben, of de bijbel hebben overgeschreven.
Trouwens alle respect voor jullie eerste hoge levels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |