Het is dat je geen gatverdamme schreef...quote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Pfft. Hoor wie dat rondtoetert. IJverig updates tikken om zo je status als vlijtig liesje veilig te stellen, om daarvan op minne wijze misbruik te maken door opzichtig NIET te gaan rellen in een reltopic.
Gatverdame!![]()
Als je het mij vraagt is het net zo'n omhooggevallen huppelkutje als Lieke, maar dan met een talentquote:
Ik heb helemaal geen vrienden. Slijmjurk!quote:Op zondag 1 april 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt je uitslover-vriendje *KNIP*
Zodat ze de bloem met rust laten?quote:[..]
En nu is het zo dat iedereen de boom in kan![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is het net zo'n omhooggevallen huppelkutje als Lieke, maar dan met een nog meer talent![]()
Ach, komt er nou toch alsnog een aapje uit de mouw? Wat onaardig. Ik zal je maar niet eens vragen waar ik die woorden over Lieke heb geschreven. Volgens mij ben jij nu toch de hele tijd de hypocriet geweest, of heb ik dat mis.quote:Op zondag 1 april 2007 23:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vrienden. Slijmjurk!![]()
[..]
Zodat ze de bloem met rust laten?
Een erg doorzichtige omgekeerde schreeuw om aandacht, niks meer en niks minder. En dan godbetert een schoonmaakstertje voor mediageile aandachgtshoer uitmaken.
Weet je hoe je hypocriet spelt?
D-I-S-A-N-A
Hij heeft het woord hypocriet in het leven geroepen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, komt er nou toch alsnog een aapje uit de mouw? Wat onaardig. Ik zal je maar niet eens vragen waar ik die woorden over Lieke heb geschreven. Volgens mij ben jij nu toch de hele tijd de hypocriet geweest, of heb ik dat mis.
Het zou inderdaad onmenselijk zijn als je me zou vragen me door al je woordenbreisels heen te worstelen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, komt er nou toch alsnog een aapje uit de mouw? Wat onaardig. Ik zal je maar niet eens vragen waar ik die woorden over Lieke heb geschreven. Volgens mij ben jij nu toch de hele tijd de hypocriet geweest, of heb ik dat mis.
Ik stop ermee.quote:Op zondag 1 april 2007 23:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het zou inderdaad onmenselijk zijn als je me zou vragen me door al je woordenbreisels heen te worstelen.
Rellen is tot daar aan toe, maar de suggestie wekken een ander wrede en inhumane dingen toe te wensen is van een bedenkelijk allooi.
he he, het begint eindelijk eens ergens op te lijken![]()
Sjezus, komt die Talpa-reject hier nog langs, laat je het zo lopen?? Zwaktebodquote:Op zondag 1 april 2007 23:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het zou inderdaad onmenselijk zijn als je me zou vragen me door al je woordenbreisels heen te worstelen.
Rellen is tot daar aan toe, maar de suggestie wekken een ander wrede en inhumane dingen toe te wensen is van een bedenkelijk allooi.
he he, het begint eindelijk eens ergens op te lijken![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft het woord hypocriet in het leven geroepen.
![]()
Nu al ??? Vond het wel een leuke bokswedstrijd.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 23:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Zoals Hij dat met alles wat wij denken te kennen heeft gedaan! (het is nog net zondag, dus uiterst gepast)
Blasfemie, om mij in één zin te noemen met de Schepper Van Al Dat Is.quote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Tja ik wist dat je iq niet erg hoog was, maar dat ik HIJ anders had moeten neerzetten, had ik niet verwacht. Met HIJ bedoelde ik niet HIJ die in de hemel zijt, maar HIJ in de zin van Pietje Puk
![]()
SVADI ??? Die ken ik nog niet, stel mee eens voorquote:Op zondag 1 april 2007 23:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Blasfemie, om mij in één zin te noemen met de Schepper Van Al Dat Is.![]()
Joh ga je moeder pesten, ik zat hier naar een leuke bokswedstrijd te kijken. Maar je tegenstander is weggelopen, denk je nu werkelijk dat je het van mij ooit zou kunnen winnen ???? Dream on.quote:Op zondag 1 april 2007 23:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Blasfemie, om mij in één zin te noemen met de Schepper Van Al Dat Is.![]()
Sterk Vrouwelijk, Academisch Diepzinnig en Intelligent. IK DUS!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
SVADI ??? Die ken ik nog niet, stel mee eens voor![]()
Hoor ik daar de bel voor de 2de ronde??quote:Op zondag 1 april 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Joh ga je moeder pesten, ik zat hier naar een leuke bokswedstrijd te kijken. Maar je tegenstander is weggelopen, denk je nu werkelijk dat je het van mij ooit zou kunnen winnen ???? Dream on.![]()
Mijn tegenstander was Technisch Knock Out na een flitsende slagencombinatie mijnerzijds. Ere wie ere toekomt!quote:Op zondag 1 april 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Joh ga je moeder pesten, ik zat hier naar een leuke bokswedstrijd te kijken. Maar je tegenstander is weggelopen, denk je nu werkelijk dat je het van mij ooit zou kunnen winnen ???? Dream on.![]()
Ga jij ff voor mevrouw Stemband spelen en hou je erbuiten.quote:Op zondag 1 april 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoor ik daar de bel voor de 2de ronde??![]()
Kssst! Ga jij eens even lekker ergens anders l-a-n-g-z-a-a-m kletsen!quote:Op zondag 1 april 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
SVADI ??? Die ken ik nog niet, stel mee eens voor![]()
Tja en het niveau van mij is iets te hoog gegrepen voor jou, dus ik snap dat je de handdoek in de ring gooit. Maar maakt niet uit hoor alle pietjepuks op de wereld zullen het nooit gaan redden tegen mij.quote:Op zondag 1 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mijn tegenstander was Technisch Knock Out na een flitsende slagencombinatie mijnerzijds. Ere wie ere toekomt!
En jij mag lekker verder dromen van een wereld waarin ik van je WIL winnen, want dat is niet deze wereld.
Ik strijd graag op en met niveau.![]()
Dat was precies de stem die ik erbij in gedachten had...quote:Op zondag 1 april 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga jij ff voor mevrouw Stemband spelen en hou je erbuiten.![]()
Jij speelt zonder waarschuwing of aanleiding op de man. Daar is niets knaps aan en daar was dit topic volgens mij niet voor bedoeld.quote:Op zondag 1 april 2007 23:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mijn tegenstander was Technisch Knock Out na een flitsende slagencombinatie mijnerzijds. Ere wie ere toekomt!
En jij mag lekker verder dromen van een wereld waarin ik van je WIL winnen, want dat is niet deze wereld.
Ik strijd graag op en met niveau.![]()
Dit is een HOOLIGAN-topic. Valsspelen mag!quote:Op zondag 1 april 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij speelt zonder waarschuwing of aanleiding op de man. Daar is niets knaps aan en daar was dit topic volgens mij niet voor bedoeld.
Och gossie aan het slijmen bij een modje, werk jij je zo omhoog, zielig hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 23:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dit is een HOOLIGAN-topic. Valsspelen mag!![]()
vraag maar aan Gert![]()
Zinsbouw zonder onderwerp, gebrek aan interpunctie.... Need I say more...quote:Op zondag 1 april 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit hoor alle pietjepuks op de wereld zullen het nooit gaan redden tegen mij.![]()
Dank voor dit verhelderende inkijkje in je eigen gedachtenwereldje. Koop eens een spiegel. Bij IKEA liggen ze in de stelling naast de Aruba-schilderijen.quote:Op maandag 2 april 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Och gossie aan het slijmen bij een modje, werk jij je zo omhoog, zielig hoor.![]()
Is dit alles wat je kunt aankaarten ??? Beetje zielig he!!!!!!!quote:Op maandag 2 april 2007 00:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zinsbouw zonder onderwerp, gebrek aan interpunctie.... Need I say more...![]()
Nee, dat heb je dus fout. Bij Ikea liggen de spiegels in stelling H 20. Ver van de Aruba-schilderijen af. Als je nu iets denkt te weten, raadpleeg dan je bronnen even wat beter.quote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dank voor dit verhelderende inkijkje in je eigen gedachtenwereldje. Koop eens een spiegel. Bij IKEA liggen ze in de stelling naast de Aruba-schilderijen.
Het getuigt evengoed niet van stijl. Ik dacht dat je meer in je mars had dan volzinnen, zodat je het niet nodig zou hebben op de persoon te gaan spelen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dit is een HOOLIGAN-topic. Valsspelen mag!![]()
vraag maar aan Gert![]()
Wat denk je nou, dat dit een poezie-topic isquote:Op maandag 2 april 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
Het getuigt evengoed niet van stijl. Ik dacht dat je meer in je mars had dan volzinnen, zodat je het niet nodig zou hebben op de persoon te gaan spelen.
Sit je me nou te FOKken?quote:Op maandag 2 april 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het getuigt evengoed niet van stijl. Ik dacht dat je meer in je mars had dan volzinnen, zodat je het niet nodig zou hebben op de persoon te gaan spelen.
Ik bedoel ermee dat PietjePuk de hypocriet is waarvoor hij mij uitmaaktquote:Op maandag 2 april 2007 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat dit een poezie-topic is
Soms snap ik jou echt niet.
Ach ach ach, wat zijn jullie toch doorzichtig. High-maintenance huilebalkje heeft jullie hartjes stevig in zijn greepquote:Op zondag 1 april 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, komt die Talpa-reject hier nog langs, laat je het zo lopen?? Zwaktebod![]()
* edit, mag ik dit niet schreiijvenquote:Op maandag 2 april 2007 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat dit een poezie-topic is
Soms snap ik jou echt niet.
Je had wel door dat het over iemand anders ging??quote:Op maandag 2 april 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ach ach, wat zijn jullie toch doorzichtig. High-maintenance huilebalkje heeft jullie hartjes stevig in zijn greep![]()
Nee, ik stond versteld.quote:Op maandag 2 april 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had wel door dat het over iemand anders ging??
Jammer joh, het is al duidelijk dat het over een ander ging dus er valt weinig te bitchfightenquote:Op maandag 2 april 2007 00:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
*pakt stoel, gaat gerieflijk achterover zitten en wacht in spanning op wat komen gaat. ik zeg: Bitchfight!*
quote:Op maandag 2 april 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer joh, het is al duidelijk dat het over een ander ging dus er valt weinig te bitchfighten![]()
Jij mag APK hier best voor 'moron' uitmaken hoor.quote:
Schreef die junkie dat?quote:Op maandag 2 april 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
Jij mag APK hier best voor 'moron' uitmaken hoor.![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij speelt zonder waarschuwing of aanleiding op de man. Daar is niets knaps aan en daar was dit topic volgens mij niet voor bedoeld.
quote:
Hoezo weerquote:
Kan je lang wachten, humor zit er niet in hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zit eigenlijk te wachten tot Disana nou eens '1 APRIL!!!' gaat roepen. Want dat hoort er toch wel bij, bij een goeie 1 april-grap.
Tis al 2 aprilquote:Op maandag 2 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zit eigenlijk te wachten tot Disana nou eens '1 APRIL!!!' gaat roepen. Want dat hoort er toch wel bij, bij een goeie 1 april-grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |