quote:League ranking: 992 / 1024
Ja dat heb ik gisteren al geprobeerd, hij had weliswaar een erg sterke verdediging van 95 hatstats maar ik heb totaal niks gecreeerd met een rampzalig hoog middenveld... en mijn verdedigers missen nogal wat passingskwaliteiten om goed te kunnen counteren... ik heb nu een 5-4-1 in gedachte met waardeloos (hoog) middenveld, een vleugel aanvallend ter ondersteuning van de aanval.... speel gewoon normaal. eens kijken of dat beter gaatquote:Op maandag 2 april 2007 18:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
is dat nou zo moeilijk? counteren natuurlijk!![]()
Mijn league gaat van 930 naar een staggering 816.quote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef twisteddlogic het volgende:
2-2 gespeeld, 148 Hatstats met een matig keeper op doel, uitstekend raakte geblesseerd:{
Een vriend van me zijn league
[..]
Ik heb ook opeens overall ranking 12614. ik teken ervoor om daar aan het einde ook te staan.quote:Op maandag 2 april 2007 23:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
zit in een 69/256 V
en zie dat ik ook 72e van de 2056 in de V ben:D
maar goed, na 1 competitieronde:')
you said it manquote:Op maandag 2 april 2007 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb ook opeens overall ranking 12614. ik teken ervoor om daar aan het einde ook te staan..
Ik heb geen flauw idee hoe ik er aan kom, maar ik het gebruik het om een bende onvoorstelbare prutsers te benoemen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
you said it man:Y
hee, maar geef nog eens uitleg over dwarrels, ik hou van neologismes:D
Let op de tijd, hij zegt dus dat-ie dat vanochtend wil gaan doen.quote:Van: HT-Thomas
Aan: FanOfFaith 8501124.819 als antwoord op 8501124.778
02-04-2007 om 23:40
Gebookmarkte gebruiker
in my match in the 45 minute i got 1 man down, 1 almost and 2 goals against. But when i look a minute later it's all gone and it's 1-1 (it was 4-1). luky for me but strange....
It's a confirmed bug which hasn't been prioritized since the random Youth Scout call bug.
I don't know how many times I've said this but I Think I've managed to locate the problem now but I'm not 100% sure. Those of you that havn't called your scout during the last days and havn't successfully pulled any player will get a second opportunity to call them again. However, I won't make that update tonight after working 15 hours straight.
I'll do that first thing tomorrow morning after reweving the code once more.
Thank you for your patience.
Ik denk dan: had de jeugd gewoon uitgesteld en uitvoerig laten testen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Let op de tijd, hij zegt dus dat-ie dat vanochtend wil gaan doen.
Evenknie... de prutser wil nooit een vriendschappelijke wedstrijd (en hij reageert ook nooit als ik hem mssg). Ik zie het dan maar als een fan, aangezien hij pas in 2006 begonnen is.quote:Op maandag 2 april 2007 18:50 schreef rompompom het volgende:
Je hebt een Deense evenknie, Babselona FC..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |