Ik heb begrepen dat de eersten zich al beginnen te ergeren aan het gitaar gejengel.
Ruud rulez, of Ruud eruit, that's the question.
Cheers,
Herman
Als het zo opschrijft lijkt het wel de Fresh Prince of Bell Air. En dan is Bianca Will Smith ("Gettin' jiggy with it"?).
Ik denk dat als eerste de kinderen uitvliegen en dat Ruud overblijft!
Ruud is vader en kind tegelijk en zorgt voor de nodige muziek. Tevens is hij de enige die meteen zegt wat hij denkt. Hij doet niet moeilijk en is voor iedereen een ideale teddybeer.
Als hij het fietsen overleeft wint hij met gemak!
Hij moet alleen wel kappen met het in zijn blote kont door het huis rennen .
LATEN ZITTEN NATUURLIJK!
RUUD RULES MAN!!!
LATEN WE HET EERDER OVER DE REST HEBBEN!
RUUD ERUIT....HET IDEE ALLLEEN AL!
heeft Ruud z'n bijbeltje al gebruikt .. kan me voorstellen na zijn bed scene dat tie even te raden moest bij het geloof
en als ik hem moet geloven heeft tie dus al zo'n 50 meisjes gehad ( altijd spreekt tie in verklein woordjes) verdacht hoor
Ik vind hem zo klef, alles wat hij doet is geweldig, hij is altijd zooooo normaal, dat druipt er gewoon vanaf. Verder vind hij wel dat anderen hem eigenlijk ook maar geweldig moeten vinden.
Wat mij betreft kan hij gaan, zoetigheid hebben we niet echt nodig.
zonder vooroordelen bedoelt hoor !
Ruud past zich niet aan, maar zorgt ervoor dat ierdereen zich aan hem aanpast (Karin doet dit ook, alleen laat V. dit niet zien!!!). Way to go Ruud & Karin.
Bart moet er natuurlijk uit, die past zich zonder moeite aan iedereen aan, en wil dit graag laten merken ook (De balzak). O jee Ruud heeft de hand aan zichzelf geslagen en had daarmee succes bij de dames (goed dat je dit durft te zeggen etc.etc.) dus wat denkt bart, ik doe het ook maar, vindt sabientje vast wel leuk, de stomme sukkel.
Hiermee is het echt een ouwe zak.
(kan deze man eigenlijk wel lezen, of kijkt hij alleen in plaatjes boeken? De Bijbel is hem vast meegegeven door z'n moeder.)
Naast Martin waren de programmamakers van BB hier ook. Zij stelden dat iedereen een functie had in het huis. Daarop waren zij geselecteerd. Zo is Karin inderdaad de moederfiguur en Willem het huishoudelijke type.
Ruud is per defenitie de man die zorgt voor stabiliteit (of zoiets). Hij moet dan ook zeker blijven. Die ijdeltuit van een Maurice moet gewoon oprotten!
Er blijven drie mensen over:
Ruud, Maurice en Bart.
De vraag is alleen of Bart het zal redden zonder Sabine, of als ze weg is de hand aan Ruud zal slaan (er is toch nog steeds twijfel over die geaardheid van hem).
Misschien het de Volkskrant het wel fout en is Bart de nicht en Bianca het kind. Ze zeurt althans genoeg om een kind te zijn...
quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....
Yeah, blijfe met hem
Check it out, de echte RUUD-fanwebsite: http://www.tvz.nl/bonusheld
Gaat ff verder met die Ruud Bonusheld site.... finish die site want hij rules echt ontzettend. Humor!
Grtz,
MiRR0RMaN.
Wat ook een ideale site zou zijn is de anti-Tara site
Weet iemand trouwens hoe duur dat Ruud T-shirt is?
Willem tegen Ruud : wil je wat voor me doen?
Ruud : zombie
Willem alweer : Wil je wat voor me doen?
Ruud : nog wezenlozere zombie
Willem voor de derde maal: WIL JE WAT VOOR ME DOEN!!!!
Ruud : huh uhh hmm
briljante gozer hoor die Ruud
We weten nog niet hoeveel hij gaat kosten
maar een ding is zeker we verkopen hem tegen
Kostprijs+verzend kosten.
Bonusheld is 7 dagen als grote grap begonnen
en wewillen die humorerzekerin houden dus
geen mega pegels verdienen absoluut niet.
Kom naar www.tvz.nl/bonusheld
en reserveer een T-shirt als we genoeg reacties krijgen gaan we de Shirts meteen
drukken.
Thanx for the support
en even () RUUD BLIJFT O.K !!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |