abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192445
Amigos,
Is Ruud wel zo aardig als hij tot nu toe overkomt, of is het een beetje een opgeblazen opnaaier die alles doet om maar zo populair te blijven?
Het zou mij niets verbazen als hij 'door het nederlandse publiek' er een volgende keer met grote vroosprong eruit geknikkerd zou worden.

Ik heb begrepen dat de eersten zich al beginnen te ergeren aan het gitaar gejengel.

Ruud rulez, of Ruud eruit, that's the question.

Cheers,
Herman

*** I have this condition ***
  dinsdag 28 september 1999 @ 09:05:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192446
Ruud ROELS... voor 200%
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192447
Ik vind ook dat ruud er absoluut niet uit moet en als Ruud er uit gaat kunnen ze die serie wel van de buis kicken
verwijderd door fa......
  dinsdag 28 september 1999 @ 10:50:00 #4
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_192448
Yes, hij is de enige die het op dit moment nog enigszins interessant maakt. Als Bart en Sabine het nu eens met elkaar gingen doen....

pi_192449
Ik heb ergens gelezen (Volkskrant of zo) dat Ruud de vaderfiguur is en Karin de moederfiguur. Om dit ouderlijk paar hebben ze een aantal kinderen geplaatst: Bart, Sabine en Maurice.
Ze hebben een kok die voor het eten zorgt: Willem.
En er is een nichtje die logeert: Bianca.

Als het zo opschrijft lijkt het wel de Fresh Prince of Bell Air. En dan is Bianca Will Smith ("Gettin' jiggy with it"?).

Ik denk dat als eerste de kinderen uitvliegen en dat Ruud overblijft!

Ruud is vader en kind tegelijk en zorgt voor de nodige muziek. Tevens is hij de enige die meteen zegt wat hij denkt. Hij doet niet moeilijk en is voor iedereen een ideale teddybeer.
Als hij het fietsen overleeft wint hij met gemak!

Hij moet alleen wel kappen met het in zijn blote kont door het huis rennen .

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

dinsdag 28 september 1999 @ 10:54:00 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_192450
Ruud is absoluut niet mijn type...
Maar hij is goed voor de sfeer in het huis, en toch wel grappig om naar te kijken... 'Weetjewel?'
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_192451
IS DIT EEN VRAAG!???!?!?!?!?!

LATEN ZITTEN NATUURLIJK!

RUUD RULES MAN!!!

LATEN WE HET EERDER OVER DE REST HEBBEN!

RUUD ERUIT....HET IDEE ALLLEEN AL!

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192452
Ruud is mentaal erg sterk, en dat kan nog wel eens zeer goed van pas komen.
Ruud moet er dus absolutely not uit.

Lukas http://www.cama.nl/BigBro

http://surf.to/BigBro

pi_192453
Ruud mag blijven, maar z'n gitaar moet eruit!
  dinsdag 28 september 1999 @ 11:14:00 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_192454
een vraagje?

heeft Ruud z'n bijbeltje al gebruikt .. kan me voorstellen na zijn bed scene dat tie even te raden moest bij het geloof
en als ik hem moet geloven heeft tie dus al zo'n 50 meisjes gehad ( altijd spreekt tie in verklein woordjes) verdacht hoor

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_192455
Onder het bed duiken maakt een mens sympathiek blijkt dus :-)

Ik vind hem zo klef, alles wat hij doet is geweldig, hij is altijd zooooo normaal, dat druipt er gewoon vanaf. Verder vind hij wel dat anderen hem eigenlijk ook maar geweldig moeten vinden.

Wat mij betreft kan hij gaan, zoetigheid hebben we niet echt nodig.

*** I have this condition ***
pi_192456
Ik heb me zelfs afgevraagd of het geen acteur is, gezien wat hierboven allemaal staat, en gezien zijn leeftijd een beetje...

zonder vooroordelen bedoelt hoor !

May the force be with you

dinsdag 28 september 1999 @ 11:52:00 #13
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_192457
PuckStar een infiltrant van V?? De website die hij "promoot" is 200% Veronica (en bovendien niet leuk)!! Effe uitleggen graag!!
pi_192458
Lekker laten zitten, zoals gezegd is Ruud zo'n beetje de enigste die voor het 'moraal' van de 'familie' zorgt, als hij weg is stort 't 'kaartenhuis' in.
"We hebben een extra koekje."
pi_192459
Ruud Ruler (herstel Rules, ik ruler)

Ruud past zich niet aan, maar zorgt ervoor dat ierdereen zich aan hem aanpast (Karin doet dit ook, alleen laat V. dit niet zien!!!). Way to go Ruud & Karin.

Bart moet er natuurlijk uit, die past zich zonder moeite aan iedereen aan, en wil dit graag laten merken ook (De balzak). O jee Ruud heeft de hand aan zichzelf geslagen en had daarmee succes bij de dames (goed dat je dit durft te zeggen etc.etc.) dus wat denkt bart, ik doe het ook maar, vindt sabientje vast wel leuk, de stomme sukkel.

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

woensdag 29 september 1999 @ 09:37:00 #16
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_192460
Naast de gitaar moet ook Ruud's bril eruit.

Hiermee is het echt een ouwe zak.

(kan deze man eigenlijk wel lezen, of kijkt hij alleen in plaatjes boeken? De Bijbel is hem vast meegegeven door z'n moeder.)

pi_192461
Gisterenavond was Martin bij Barend en van Dorp. Laat ik eerst even duidelijk stellen dat ik in principe nooit naar deze clowns kijk, maar ik was gisterenavond zo moe dat mijn vinger aan de zapper gekleefd zat.

Naast Martin waren de programmamakers van BB hier ook. Zij stelden dat iedereen een functie had in het huis. Daarop waren zij geselecteerd. Zo is Karin inderdaad de moederfiguur en Willem het huishoudelijke type.

Ruud is per defenitie de man die zorgt voor stabiliteit (of zoiets). Hij moet dan ook zeker blijven. Die ijdeltuit van een Maurice moet gewoon oprotten!

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

pi_192462
Ruud Stays. Zoals Willem het bij de nominaties zei:

Er blijven drie mensen over:
Ruud, Maurice en Bart.

De vraag is alleen of Bart het zal redden zonder Sabine, of als ze weg is de hand aan Ruud zal slaan (er is toch nog steeds twijfel over die geaardheid van hem).

Misschien het de Volkskrant het wel fout en is Bart de nicht en Bianca het kind. Ze zeurt althans genoeg om een kind te zijn...

quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....

Bron: Jaarlijkse Algemeen Dagblad IJstest
  woensdag 29 september 1999 @ 09:52:00 #19
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_192463
Ik ben dus absoluut geen fan van Ruud en was lag dan ook in een deuk van de meesterlijke imitatie door Paul de Leeuw (weet je wel...) Ook de term 'farizeeer' die Cornald Maas (recensent Volkskrant) bezigde sprak mij ook zeer aan. Ruud lijkt een aardige vent, maar is ook op gezette tijden zeer knorrig. Aan zijn lichaamstaal is dat goed te zien. (schud met zijn schouders vragen af van medebewoners ed.) Over schijnheilig gesproken dus.. Ik vraag me dan ook af wanneer deze zwakzinnige in gaat storten..
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  woensdag 29 september 1999 @ 10:27:00 #20
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_192464
Ruud moet misschien wel blijven, maar niet omdat ik het zo'n 'fijne knul' vind! Integendeel, Ruud werd prima omschreven door paul de Leeuw (weet je wel..) Ok de term 'farizeeer' van Cornald Maas (Volkskrant) sprak me aan. Ik vraag me af hoe sympa die Ruud eigenlijk is. Langzamerhand krijgt dat weee voorkomen van hem een aantal barstjes. Het lijkt alsof hij zich loopt te irriteren en schudt andere bewoners met de schouders af (lichaamstaal?!) Ruud lijkt me behept met wat men in de psychologie een fascistoide persoonlijkheid noemt (niet fascistisch, maar ontvankelijk voor autoriteit)
Ben benieuwd hoelang deze Ruud het volhoud wanneer hij plots niet meer aardig gevonden wordt. Kan best wel eens een lelijk plaatje opleveren. Daarom zou Ruud dus moeten blijven.. Alles voor de kijkcijfers...
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 1999 @ 17:00:00 #21
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192465
RUUD FOR PRESIDENT

Yeah, blijfe met hem
Check it out, de echte RUUD-fanwebsite: http://www.tvz.nl/bonusheld

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_192466
Hee pikkestijn,

Gaat ff verder met die Ruud Bonusheld site.... finish die site want hij rules echt ontzettend. Humor!

Grtz,

MiRR0RMaN.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 1999 @ 17:20:00 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192467
Jammer genoeg is het niet mijn site

Wat ook een ideale site zou zijn is de anti-Tara site

Weet iemand trouwens hoe duur dat Ruud T-shirt is?

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_192468
Als je nou eens kon verstaan wat hij zegt...
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  donderdag 30 september 1999 @ 11:06:00 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_192469
Scene gisteren

Willem tegen Ruud : wil je wat voor me doen?

Ruud : zombie

Willem alweer : Wil je wat voor me doen?

Ruud : nog wezenlozere zombie

Willem voor de derde maal: WIL JE WAT VOOR ME DOEN!!!!

Ruud : huh uhh hmm

briljante gozer hoor die Ruud

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')