Dat kan jij helemaal niet horen vanuit je Hummerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:28 schreef Salsagrill het volgende:
En dat was nog niet alles; zegt ie ook nog doodleuk tegen die dame aan de kassa:
" Ja dat is voor mijn moeder in Spanje, want vloeitjes zijn daar zo duur. ":'(
wat is het nou?!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:28 schreef Salsagrill het volgende:
Koopt ie dus niks, loopt in 1 ruk door naar de kassa en koopt daar een pakje vloeitjes
Ik ging ook naar binnen, nieuwsgierig als ik benquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet horen vanuit je Hummer.
Pwnd, opgelost, slotje.
Ja maar..quote:
Jij hebt niks te schoppen, stom jongquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:37 schreef hamkaastosti het volgende:
slechte lemming vol gaten en onduidelijkheden in het verhaal
* hamkaastosti schopt salsagrill terug naar de kleuterklas
De "pre-post"?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:59 schreef WiXX het volgende:
FANTASTISCH, wahahahaha
Je moet de pre-post hiervan hebben gezien om het te begrijpen
Of bedoel je het originele topic?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:59 schreef WiXX het volgende:
FANTASTISCH, wahahahaha
Je moet de pre-post hiervan hebben gezien om het te begrijpen
alsof jij het beter kuntquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of bedoel je het originele topic?![]()
En zo fantastisch is deze lemming nou ook weer niet
Het was geen dame, het was een kassahomoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:28 schreef Salsagrill het volgende:
En dat was nog niet alles; zegt ie ook nog doodleuk tegen die dame aan de kassa:
huhuhuh. huillie met je kut-lemmingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:42 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Jij hebt niks te schoppen, stom jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |