abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47829092
Was de hele week al niet lekker te pas....
Vandaag maar effe naar de huisarts geweest en nu blijk ik een liesbreuk te hebben.
Dat wordt dus een operatie. Iemand hier die ervaring heeft met zo'n operatie ?
Niet dat ik er bang voor ben, maar wil meer weten over hoe lang het 'herstel' gaat duren.
pi_47829427
Nope sorry kan je hier niet mee helpen.. gwoon kalm blijven komt allemaal wel goed...

merkt er amper wat van
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 23:54:50 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47849593
Niet lang. Vaak kan je dezelfde dag al naar huis. Zolang het gebied van de wond gevoelig is moet je rustig aan doen; je kunt geleidelijk weer je bezigheden hervatten wanneer de pijn weg is. Afhankelijk van hoe fysiek je werk is, kun je binnen een paar dagen tot een paar weken weer aan de slag.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_47938295
ik heb jaren geleden een liesbreuk gehad. ik was nog maar vier dus echt veel weet ik er niet veel meer van. maar ik kon die dag nog naar huis, het was ook maar een operatie van 2 uur bij mij. en die tijd kwam voornamelijk door de narcose. verder weet ik nog dat ik de dag daarna wel naar school mocht maar niet naar zwemles mocht. maar goed, het is ook wel afhankelijk van hoelang je het al hebt.
  maandag 2 april 2007 @ 20:31:57 #5
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_47938675
gebruik de zoekfunctie eens en vind meerdere topics die nog niet zo gek lang geleden hierover geopend zijn, met vele ervaringen en tips
pi_47941148
Ik weet dat je na de operatie voorzichtig moet zijn met zware dingen tillen ed.
pi_48039129
Toen ik geboren werd had ik een dubbele liesbreuk. Ik mocht toen de zelfde dag weer naar huis, en ze hebben het dichtgelijmd, dus heb nu 2 littekens. M'n moeder zei dat ik toen nooit gehuild heb dus veel pijn zal het wel niet gedaan hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')