Iedereen heeft zo zijn eigen definitie van normaal. Dat is ook iets wat men moet accepteren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Schaf eerst de openbare wapens en griefing tools maar af in SL. Dat zijn namelijk dingen die niet normalla zijn. Of de vele nieuwe bewoners die overal om geld bedelen , dat is niet normaal.
BDSM is trouwens wel normaal. alleen het zit in de taboesfeeer , dat is wat anders
Nu ja van iemand die een volwassen uitstraling heeft als Googolplexian verwacht ik dat soort vooroordelig gezwam nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:52 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn eigen definitie van normaal. Dat is ook iets wat men moet accepteren.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 06:54 schreef bonke het volgende:
ik was gister ff op mijn edel ros naar de zonsondergang aan et kijken
[afbeelding]
En zo is het maar net. Hear hear sister!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:39 schreef Troel het volgende:
Weet je, het zal me aan mijn kont roesten wat mensen doen in SL. Als ik er aan mee wil doen, dan ga ik ernaar op zoek, en als ik er niet aan mee wil doen en ik kom het tegen, dan ga ik toch ergens anders heen.
Als er zoiets is, dan kom ik vast wel kijken hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:47 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Hear hear sister!![]()
PS Kom je echt niet kijken?
mee eens. Maar niet eens is met het feit dat die mensen dan maar naar een "apparte sim" moeten of blij is dat "ze op een "apparte sim" zitten . Al die vooroordelen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:39 schreef Troel het volgende:
Weet je, het zal me aan mijn kont roesten wat mensen doen in SL. Als ik er aan mee wil doen, dan ga ik ernaar op zoek, en als ik er niet aan mee wil doen en ik kom het tegen, dan ga ik toch ergens anders heen.
SHIT! Ik zei nog NIET kijken...%@!$%quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:26 schreef lizzyames het volgende:
heee psssst Edap, wat deed je daar zo stiekum??
[afbeelding]![]()
damn, als ik dat eerder had geweten, had ik nu geen xcite cock puzzel gehadquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als newbie moet je alles uitproberen, duh.![]()
Leer nu wel hoe je handiger zelfgemaakte dingen kunt attachen en verplaatsen zodat het beter past.
Zoeken op Torley, youtube en tutorials levert leuke filmpjes op.
Jah, de eerste twee kloppen welquote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef peer_boy het volgende:
hmm, ik lurk op het forum speel sl en werk
*meldt zich*quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef EvilDucky het volgende:
Hoe maak je professionele visitekaartjes?
Ik zal ze nodig hebben, er zijn inmiddels al 3 aanmeldingen bij me binnen!![]()
![]()
Iemand is me aan het promoten!!
Kom aan mijn boezem lieverd..![]()
Voor de kaartjes of ?quote:
SL, want irl ben ik gewoon een loonslaaf.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Troel het volgende:
In SL of IRL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |