quote:
Unable to Login? We’re investigating now…
Friday, March 30th, 2007 at 9:10 AM PDT by: jesselinden
We apologize if you are getting the following login error: ‘Unable to complete transform: ‘copy inventory to new database’. We are currently investigating this issue. We don’t have an ETA for a fix at the moment but I will post an update here as soon as it becomes available. Meanwhile, clearing your cache may help mitigate this issue in some cases. We appreciate your patience and understanding in this matter.
Terug Vind Sannequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef Sanne het volgende:
Terug Vind Leven.
Er gaat een hoop fout binnen SL.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:49 schreef longinus het volgende:
En dankzij de roling restart een hoop campgeld verloren, toch aardig van linden
Gelukkig had ik een heel mooi uitzicht![]()
Ik heb mijn render distance op 128 staan wat volgens mij de default waarde is en voor mijn gevoel was de afstand fotograaf > huis minder dan dat. Ik zal die instellingen eens bekijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:13 schreef Googolplexian het volgende:
Of je moet je render distance eens goed instellen (en niet van zover cammen)
Of ik moet weer eens wat permissies intrekken =_= (Allow to edit your stuff + NIET "Select My Objects Only" en halve huizen verdwijnen)
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:15 schreef Edap het volgende:
[..]
Ik heb mijn render distance op 128 staan wat volgens mij de default waarde is en voor mijn gevoel was de afstand fotograaf > huis minder dan dat. Ik zal die instellingen eens bekijken.![]()
Maar je krijgt wel leuke effecten zo en een doorzonwoning met altijd dat mooie weer in SL is natuurlijk helemaal niet zo'n slecht idee, toch?![]()
Alleen ben je zo wel je privacy kwijt en dat wil je ook weer niet.![]()
![]()
quote:Another issue we are working on is that some avatars may show up as invisible upon login. If this happens, try the following:
1) Make sure the Debug menu is activated (ctrl-alt-shift-D)
2) Select clothing from the menu
3) Right click wear any item.
4) Logout, clear your cache (http://secondlife.com/knowledgebase/article.php?id=328) and log back in.
This should resolve the issue. We will be deploying a more permanent backend fix for this over the next few days.
klein beetje nog maar geen varkenshaasje meer die is opquote:Op zondag 1 april 2007 19:36 schreef lizzyames het volgende:
*zoekt kwijlsmilie, is die er niet?*![]()
enne no leftovers for me zeker![]()
Dat is FirstLife eten Bonke, en nog een veel te grote foto ookquote:Op zondag 1 april 2007 19:26 schreef bonke het volgende:
speciaal voor lizzy
[afbeelding]
en et was me toch lekker
Was niet mijn grond, wordt het wel en dan gaat huisje weg inderdaad. Problemen heeft xMIKEx niet met me, eerder mcdonalds met Myrddin. mcdonalds-tuig is echter niet meer welkom.quote:xMIKEx Decosta: Ik kom er net achter dat iemand me heeft zitten naaien, hij heeft een huis gebouwd op jouw grond zegtie. Hij vroeg of ik een huis wou hebben e dat hij zou bouwen, nadat ik hem betaald heb zei die: Je heb nu problemen met Don want het is zijn grond etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |