Tip van Linden (via Ati): TP eerst naar sim Brilliant. Van daar verderquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:13 schreef Edap het volgende:
Tot 5x toe een poging gedaan om een TP uit te voeren van uit Luna.
, op het Linden log staat e.e.a. over mogelijke problemen met teleport. Heb ik gelezen.
Zelfs direct naar het cafe lukt niet. Krijg je een leuke melding dat je uit gelogd bent. Luna is de enige plek waar ik wel naar toe kan, andere lokaties zijn (tot nu toe) gewoon niet mogelijk.![]()
Mijn preferences maar weer eens goed afgeknepen... geen effect.
Ben zelfs maar weer via m''n desktop in SL gegaan maar ook dat lukt niet en er is erg veel lag.
En het lijkt dat niemand van mijn friends online is.. Kan ik me niet voorstellen.![]()
Het is een zooitje, ben niet echt blij. Ben wel blij dat er geen kast bij me staat anders zou daar mss nu een deuk in gezeten hebben.![]()
Tnkx. Morgen maar proberen, nu het bed in. En bedank mijn 'nichtje' dan ook even.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tip van Linden (via Ati): TP eerst naar sim Brilliant. Van daar verder
Er hangt ook een tipjar naast de deurquote:Op maandag 9 april 2007 11:43 schreef longinus het volgende:
[..]
Dan kan je op zijn minst ons allemaal in het FokCafé een biertje geven![]()
Feli Inc.
Gewoon proberen, kost niks!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:06 schreef Noax het volgende:
Begin zo langzamerhand ook wel een beetje nieuwsgierig te worden....
PM terugquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef EvilDucky het volgende:
Don.. Ik heb een PM gestuurd..
PS het zijn er 78 ipv 72.. hoe lang heb ik?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:44 schreef Evyuna het volgende:
oke ff iets onzinnigs maar DIT is mijn eerste forum bericht kus evy
Wat bedoelde je nou met "mannen"quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef EvilDucky het volgende:
Af en toe vraag ik me wel af wat ik er doe.
En dan ga je toch weer online he..
Nee hoor lieverd, maar soms moet je even iets van je af gillen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou met "mannen"![]()
Ik heb de hele nacht wakker gelegen of ik iets verkeerd gedaan had![]()
Of je koopt een orbitter of zoquote:Op woensdag 11 april 2007 12:36 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd, maar soms moet je even iets van je af gillen.
Orbitter heb ik, of zo ookquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef longinus het volgende:
[..]
Of je koopt een orbitter of zo![]()
Don't get mad, get even![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |