abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 1999 @ 07:47:00 #1
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_192435
D8 dat ze daar verstoken waren van iedere vorm van communicatie met de buitenwereld?

Waarom dan wel de krant, zodat ze hun eigen populariteit nauwlettend in de gaten kunnen houden??

pi_192436
Heb nog geen krant gezien???
  dinsdag 28 september 1999 @ 08:05:00 #3
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_192437
Ikke ook niet
maar Bianca pluiZt um wel elkuh dag na....
  dinsdag 28 september 1999 @ 16:42:00 #4
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_192438
YEAH spelregeltjes gevonden (stonden namelijk wel op de flash site van BB, en ik speurde telkens op de html...)
citeer dus ff nu:

Negen mensen dus, die totaal van elkaar afhankelijk zijn.Ze zijn verstoken van alle contact met de buitenwereld, er is GEEN KRANT, geen tv, geen radio en geen telefoon.

En ik hoorde dus op dat geluidsfragment iemand heel duidelijk tegen die Bianca zeggen nadat zij vroeg hoe 'ze overkomt op tv" dat ze dat toch allemaal in de krant kan volgen???????

NOU JAH.....

Q-tje

pi_192439
Hoe zouden ze dan aan een krant moeten komen???
Iemand moet ze die toch geven...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 1999 @ 17:07:00 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192440
Misschien die BB-Meeting, hebben ze een krant om een tennisbal gewikkeld en in de tuin gegooid.

(of is die meeting nog niet geweest)

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_192441
Krantenjongen heeft zich vast in het huis vergist.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 28 september 1999 @ 18:31:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_192442
Ehmz, dit gesprek vond plaats tussen iemand van Veronica en Bianca.......Dus ik neem bij deze dan aan dat Veronica die kranten dagelijks bezorgd zodat de bewoners dus met toestemming van hun de media nauwlettend in de gaten kunnen houden.(was namelijk een geluidsframent van die dagboekkamer

Q-tje.....

Admin dinsdag 28 september 1999 @ 18:56:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192443
Het ging erom dat ze dat VOORAF in de krant had kunnen lezen. Ze hebben daar geen krant en die zal er ook niet komen lijkt me zo.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_192444
Nou twijfel ik toch ook een beetje danny,

zat Storm *(sorry, ruud)* niet met een krant in de tuin straks?

May the force be with you

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')