Mja ik woon helemaal aan de andere kant van delftquote:Op zondag 1 april 2007 19:29 schreef nightfall het volgende:
[..]
tegen delft aan voor het geval je er toevallig in de buurt woont
fucking hell,. dat word om 5 uur opstaan dan daar tegen sluitingstijd te zijnquote:Op zondag 1 april 2007 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik woon helemaal aan de andere kant van delft![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 19:39 schreef nightfall het volgende:
[..]
fucking hell,. dat word om 5 uur opstaan dan daar tegen sluitingstijd te zijn
wat voor "echte" was het?quote:Op zondag 1 april 2007 19:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hahaha ik ken hemdaar heb ik mijn eerste "gitaar" gekocht
Wat een prut ding was dat zeg
Hé ik heb een bas van Deansensitized overgekocht/geruild en dies fijn hoor!quote:
In dat gevalquote:Op zondag 1 april 2007 20:14 schreef Maaark het volgende:
[..]
Hé ik heb een bas van Deansensitized overgekocht/geruild en dies fijn hoor!
(Met Bogey op de headstock)
mja,. hij probeert zich in te leven in wat je zoekt,. misschien is dat toen bij jouw wat minder gelukt dan bij mij,. had het idee dat ie goed aanvoelde wat mijn smaak was,. super ook dat ie zondag gewoon tijd voor ze'n klanten maaktquote:Op zondag 1 april 2007 20:26 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zeg ook niks slechts over de beste man hoorhij was echt heel aardig
![]()
Hij heeft ook een site met allemaal vette gitaren![]()
Was ook gitaar van 80 euro ofzo hoorquote:Op zondag 1 april 2007 20:36 schreef nightfall het volgende:
[..]
mja,. hij probeert zich in te leven in wat je zoekt,. misschien is dat toen bij jouw wat minder gelukt dan bij mij,. had het idee dat ie goed aanvoelde wat mijn smaak was,. super ook dat ie zondag gewoon tijd voor ze'n klanten maakt
ik zou sowiezo voor 2dehands gaan,. dat scheelt een hoop, en er is genoeg te koop,. met zo'n budget en mijn soort muziek(metal) zou ik naar een schecter kijken.quote:Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef Zyggie het volgende:
Wat voor gitaar zouden jullie aanschaffen als je budget max 200 euro is? NIet voor mij, maar voor een vriend. Als het een stratocastermodel is toch de Squier?
LC Comet!quote:Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef Zyggie het volgende:
Wat voor gitaar zouden jullie aanschaffen als je budget max 200 euro is? NIet voor mij, maar voor een vriend. Als het een stratocastermodel is toch de Squier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |