wat voor "echte" was het?quote:Op zondag 1 april 2007 19:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hahaha ik ken hemdaar heb ik mijn eerste "gitaar" gekocht
Wat een prut ding was dat zeg
Hé ik heb een bas van Deansensitized overgekocht/geruild en dies fijn hoor!quote:
In dat gevalquote:Op zondag 1 april 2007 20:14 schreef Maaark het volgende:
[..]
Hé ik heb een bas van Deansensitized overgekocht/geruild en dies fijn hoor!
(Met Bogey op de headstock)
mja,. hij probeert zich in te leven in wat je zoekt,. misschien is dat toen bij jouw wat minder gelukt dan bij mij,. had het idee dat ie goed aanvoelde wat mijn smaak was,. super ook dat ie zondag gewoon tijd voor ze'n klanten maaktquote:Op zondag 1 april 2007 20:26 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zeg ook niks slechts over de beste man hoorhij was echt heel aardig
![]()
Hij heeft ook een site met allemaal vette gitaren![]()
Was ook gitaar van 80 euro ofzo hoorquote:Op zondag 1 april 2007 20:36 schreef nightfall het volgende:
[..]
mja,. hij probeert zich in te leven in wat je zoekt,. misschien is dat toen bij jouw wat minder gelukt dan bij mij,. had het idee dat ie goed aanvoelde wat mijn smaak was,. super ook dat ie zondag gewoon tijd voor ze'n klanten maakt
ik zou sowiezo voor 2dehands gaan,. dat scheelt een hoop, en er is genoeg te koop,. met zo'n budget en mijn soort muziek(metal) zou ik naar een schecter kijken.quote:Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef Zyggie het volgende:
Wat voor gitaar zouden jullie aanschaffen als je budget max 200 euro is? NIet voor mij, maar voor een vriend. Als het een stratocastermodel is toch de Squier?
LC Comet!quote:Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef Zyggie het volgende:
Wat voor gitaar zouden jullie aanschaffen als je budget max 200 euro is? NIet voor mij, maar voor een vriend. Als het een stratocastermodel is toch de Squier?
is de comet niet tele model?quote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef LennartCM het volgende:
[..]
LC Comet!
Ik heb hem zelf en hij is super!
Oja daar had ik ff overheen gelezen, maartoch zeker uitchecken die comet.quote:
^quote:Op zondag 1 april 2007 22:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb van de week op een LC Spitfire gespeeld toen ik een versterkertje testte en dat ding voelde gewoon cheap ass aan.
Dat kun je wel zeggen idd!quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
^
Dat betekent dus niet dat het een slechte gitaar is. Ik heb er namelijk vrij weinig verstand van.
Het is zo dat de hals van die LC's erg dun is, misschien vind je dat niet lekker spelen, maar LC die cheap ass voelen, nee echt niet.quote:Op zondag 1 april 2007 22:29 schreef Sloggi het volgende:
Het kan zijn dat 'ie niet goed afgesteld was hoor, maar hij speelde gewoon niet lekker. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het is zo dat de hals van die LC's erg dun is, misschien vind je dat niet lekker spelen, maar LC die cheap ass voelen, nee echt niet.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb er namelijk vrij weinig verstand van.
Mja had maar 2 uur geslapen en moest vanochten vroeg op en was toen gewoon nog zwaar onder de invloed van groene plantenquote:
Ah, mooi.quote:Op zondag 1 april 2007 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja had maar 2 uur geslapen en moest vanochten vroeg op en was toen gewoon nog zwaar onder de invloed van groene planten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |