leuk zangeresje ja!quote:Op zondag 1 april 2007 12:17 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het gitaarwerk is ook nogal simpel, de solo is wel netjes maar ook niets indrukwekkends.
de zangeres is wel goed![]()
precies de buren zijn buiten, dus hard gitaren kanquote:Op zondag 1 april 2007 15:59 schreef Zyggie het volgende:
Gezellig met al die mensen buiten.
Ik werk al 40 uur per weekquote:Op zondag 1 april 2007 16:02 schreef Dribbel_ het volgende:
je hebt echt geld nodig hega werken ofzo lamzak
2 Maanden terug had ik me daar tog een gruwelijk mooie opmerking kunnen makenquote:Op zondag 1 april 2007 16:02 schreef Dribbel_ het volgende:
je hebt echt geld nodig hega werken ofzo lamzak
Ik ben ontslagen dus waar wacht je opquote:Op zondag 1 april 2007 16:08 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
2 Maanden terug had ik me daar tog een gruwelijk mooie opmerking kunnen maken
Ja ontslagen he, dan kan ik hem wel maken maar das hetzelfde als een blinde slaanquote:Op zondag 1 april 2007 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen dus waar wacht je op![]()
Ben je me net voorquote:Op zondag 1 april 2007 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen dus waar wacht je op![]()
Ik wou net zeggen zelfs jij als ajaxied tevens bassist moet hem kunnen inkoppenquote:Op zondag 1 april 2007 16:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja ontslagen he, dan kan ik hem wel maken maar das hetzelfde als een blinde slaan!
Ja ik kan em nog niet kwijt omdat ik zelf geen versterker hebquote:Op zondag 1 april 2007 16:16 schreef Sloggi het volgende:
Dribbel_, ik heb waarschijnlijk geld om je Fender te kopen.
Volgens mij bood ik dat gisteren aanquote:Op zondag 1 april 2007 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik kan em nog niet kwijt omdat ik zelf geen versterker heb
Of vaderjacob moet de zijne ff aan mij lenen![]()
Tsjaquote:Op zondag 1 april 2007 16:17 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan nog wel een maandje wachten hoor.
Je woont wel in fuckin' Delft zie ik.
ah ik laat niels em wel brengenquote:Op zondag 1 april 2007 16:18 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Volgens mij bood ik dat gisteren aan![]()
Je moet hem alleen zelf in delft zien te krijgen
Dit is geen topicquote:Op zondag 1 april 2007 16:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
jullie met je topic ook altijd
die zitten bij mij op schoolquote:Op zondag 1 april 2007 12:11 schreef Bot13 het volgende:
Ik kreeg vanochtend een filmpje binnen van één van m'n maten. Hij speelt helemaal rechts, de solo onder andere. Hele band is opgericht door hem, schuin achterin de hoek speelt zijn broertje basgitaar.
Misschien wel intressant om even te delen met jullie. Allemaal 16 jaar, en zelfs twee jonger dan dat. Echt veel respect voor deze gasten![]()
Tis nog maar een repetitie dus ik moest van 'm er wel bij vermelden dat er écht nog veel fouten inzitten, maar als leek merk ik d'r helemaal niks van.
http://www.youtube.com/watch?v=hjgL-vhS47s
120quote:Op zondag 1 april 2007 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tsja
Wat wil je er voor gevenJe kan altijd langskomen om te testen joh
Mja gast dat is 50% van de nieuwprijsquote:Op zondag 1 april 2007 16:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
120. Maar ik woon aan de andere kant van 't land dus het kan lastig worden...
Ook een optie. Hoi, euh, ik kom zo'n Fender testen, ik kan 'm namelijk van iemand overnemen maar die woont nogal ver weg enzo dus euh, tja of ik 'm ff mag proberen en 'm dan ergens anders kopen?quote:Op zondag 1 april 2007 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja gast dat is 50% van de nieuwprijsvoor 150 kom ik em wel naar je toebrengen, kan toch gratis reizen met OV maar dan zal je em zelf in de winkel moeten testen
Ach als ik iedere keer als ik wat ging testen bij een muziekzaak datgene ook direct zou aanschaffen zou ik nu arm zijnquote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook een optie. Hoi, euh, ik kom zo'n Fender testen, ik kan 'm namelijk van iemand overnemen maar die woont nogal ver weg enzo dus euh, tja of ik 'm ff mag proberen en 'm dan ergens anders kopen?
Bij beide muziekhandels hier hebben ze 'm trouwens niet, dus als ik eens in Utrecht / Eindhoven ben zou ik 'm kunnen testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |