Netjes. Ik heb het kleinere broertje (AD60VT) en die is uitstekend geschikt om een geluid te leveren voor elke stemming. Beter dan een individuele Marshall of zelfs AC30 zou doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:04 schreef lifeblind het volgende:
tvp![]()
Zo, gister een nieuwe versterker gekocht, een Vox Valvetronix AD120VTX. Kostte me 900 euro, inclusief bijbehorend floorboard. Het is wel tweedehands. Hij heeft bij iemand 3 jaar lang thuis gestaan, hij was dan ook in zeer goede staat nog, en het floorboard was maar amper gebruikt.
Had het ding zelfs al gezien, maar ziet er tof uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zie pagina 1 van dit topic, op 1/3e van de pagina maar
Duim achter je hals. Je speelt Metallica, geen blues. Ikzelf doe het ook vaak niet, maar het lijkt me een wijze tip.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:18 schreef UncleSam het volgende:
Mijn gitaarskills, ik begin makkelijk met het intro solotje van Fade to Black (van MetallicA) uiteraard
http://youtube.com/watch?v=meOdXI8040Y
![]()
1 pickup teveel.quote:
Doe dan gelijk een Switchmasterquote:
quote:
Je luistert eens wat Steve Howe en je bedenkt eens wat, zeg maarquote:
Past goed bij die Dean van je...quote:
Redneck =quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:02 schreef imported_sphinx het volgende:
Dean = Redneck.
Het overgrote deel van de losse pedaaltjes ook. Je punt?quote:
nee, want dit nummer speelt op de ESP website.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Redneck =![]()
http://youtube.com/watch?v=cQYPn_en6OU
Omdat ik nog geen enkel multieffect heb gehoord wat goed klonk. En zeker wel een flink aantal losse pedalen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de losse pedaaltjes ook. Je punt?
Muwoa ik vind feedback juist een goeie zaak, zijn erg voordelig en je zult er niet afgezet worden met hogere prijzen dan normaal, wat je nog wel eens in kleinere zaken hebt, en ze hebben natuurlijk een supergroot aanbod, maar aangezien je al een beetje kan spelen kan je het beste toch gewoon ff een middagje feedback doen en gewoon gaan testen, een gitaar die ikb ijvoorbeeld weer geweldig vind kan jij weer kut vinden en andersom het gaat er toch om wat jij wil.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:09 schreef Bot13 het volgende:
Hey guys. Ik heb wat hulp nodig. Ben sinds ongeveer 7 maanden begonnen met te spelen op een gitaar die hier thuis stond. Een beetje de basisakkoorden geleerd, leren tokkelen op de basisakkoorden, toen zelf deze akkoorden samengevoegd en doorgeleerd.
Paar leuke liedjes uitgekomen. Heb dan wel twee geweldige gitaristen als vrienden, dat helpt al een stuk. Niet écht heel veel wat ik van ze heb geleerd maar ik weet in ieder geval dat ik de juiste richting op werk.
En nu. Nogsteeds een onnozele gitarist, met de basis van gitaarspelen onder de knie. De gitaar die ik nu gebruik is een nylonsnarige, van baggerkwaliteit. Ben altijd rustig met 't beestje om gegaan maar als de verf/lak op de hals al begint te vervagen door enkel en alleen vingerzettingen dringt het tot me door dat ik op zoek moet naar iets beters.
Dus. Ik heb al een beetje rondgekeken naar wat staalsnarige gitaren. Een van m'n vrienden heeft een 'Crafter', met een dunne hals. Die vind ik zelf echt mooi klinken en lekker spelen. Budget ligt rond de 150,-/200,-. Ik heb gehoord dat Feedback een no-go is voor het kopen van gitaren, maar dat zijn slechts meningen - zelf geen idee van.
Kan iemand helpen met de keuze?
Ik heb gisteren nog een tip gekregen van mijn gitaarleraar, ik ben namelijk ook op zoek naar een budgetwestern. Een Crafter D6: http://www.crafterguitars.com/gallery_acoustic/d_6n.phpquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:09 schreef Bot13 het volgende:
Hey guys. Ik heb wat hulp nodig. Ben sinds ongeveer 7 maanden begonnen met te spelen op een gitaar die hier thuis stond. Een beetje de basisakkoorden geleerd, leren tokkelen op de basisakkoorden, toen zelf deze akkoorden samengevoegd en doorgeleerd.
Paar leuke liedjes uitgekomen. Heb dan wel twee geweldige gitaristen als vrienden, dat helpt al een stuk. Niet écht heel veel wat ik van ze heb geleerd maar ik weet in ieder geval dat ik de juiste richting op werk.
En nu. Nogsteeds een onnozele gitarist, met de basis van gitaarspelen onder de knie. De gitaar die ik nu gebruik is een nylonsnarige, van baggerkwaliteit. Ben altijd rustig met 't beestje om gegaan maar als de verf/lak op de hals al begint te vervagen door enkel en alleen vingerzettingen dringt het tot me door dat ik op zoek moet naar iets beters.
Dus. Ik heb al een beetje rondgekeken naar wat staalsnarige gitaren. Een van m'n vrienden heeft een 'Crafter', met een dunne hals. Die vind ik zelf echt mooi klinken en lekker spelen. Budget ligt rond de 150,-/200,-. Ik heb gehoord dat Feedback een no-go is voor het kopen van gitaren, maar dat zijn slechts meningen - zelf geen idee van.
Kan iemand helpen met de keuze?
Hoe krijg je dan van die toffe effectenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de losse pedaaltjes ook. Je punt?
Door de goeie pedaaltjes er tussenuit te zoekenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan van die toffe effecten.
Behringer!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Door de goeie pedaaltjes er tussenuit te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |