Hey guys. Ik heb wat hulp nodig. Ben sinds ongeveer 7 maanden begonnen met te spelen op een gitaar die hier thuis stond. Een beetje de basisakkoorden geleerd, leren tokkelen op de basisakkoorden, toen zelf deze akkoorden samengevoegd en doorgeleerd.
Paar leuke liedjes uitgekomen. Heb dan wel twee geweldige gitaristen als vrienden, dat helpt al een stuk. Niet écht heel veel wat ik van ze heb geleerd maar ik weet in ieder geval dat ik de juiste richting op werk.
En nu. Nogsteeds een onnozele gitarist, met de basis van gitaarspelen onder de knie. De gitaar die ik nu gebruik is een nylonsnarige, van baggerkwaliteit. Ben altijd rustig met 't beestje om gegaan maar als de verf/lak op de hals al begint te vervagen door enkel en alleen vingerzettingen dringt het tot me door dat ik op zoek moet naar iets beters.
Dus. Ik heb al een beetje rondgekeken naar wat staalsnarige gitaren. Een van m'n vrienden heeft een 'Crafter', met een dunne hals. Die vind ik zelf echt mooi klinken en lekker spelen. Budget ligt rond de 150,-/200,-. Ik heb gehoord dat Feedback een no-go is voor het kopen van gitaren, maar dat zijn slechts meningen - zelf geen idee van.
Kan iemand helpen met de keuze?
[ Bericht 0% gewijzigd door Bot13 op 31-03-2007 12:19:36 ]