Bevalt dus nog goed? Mooizoquote:Op zondag 1 april 2007 20:14 schreef Maaark het volgende:
[..]
Hé ik heb een bas van Deansensitized overgekocht/geruild en dies fijn hoor!
(Met Bogey op de headstock)
neem aan dat je met je 7 snaar laag gestemd staat is 009 dan niet wat dunquote:Op maandag 2 april 2007 14:07 schreef Aresdreams het volgende:
Iemand een idee waar ik nog Ernie Ball 7-String Slinky 2623 Guitar 7-String Super Slinky 009 kan vinden?
tuurlijk niet, er komt alleen een lagere snaar bij, en 009 geeft de dikte van de hoogste snaar aan.quote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
neem aan dat je met je 7 snaar laag gestemd staat is 009 dan niet wat dun
Ja maar omdat je meestal geen 7 snaar hebt om blues te spelen ofzo maar toch zwaardere metal of iets, en die staan meestal niet in E met een B erbij tochquote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tuurlijk niet, er komt alleen een lagere snaar bij, en 009 geeft de dikte van de hoogste snaar aan.
voorzover ik weet wel.. wie zou een B snaar nóg lager stemmen.. Drop A kan, maar blijft belachelijk laagquote:Op maandag 2 april 2007 15:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar omdat je meestal geen 7 snaar hebt om blues te spelen ofzo maar toch zwaardere metal of iets, en die staan meestal niet in E met een B erbij toch
misschien ook wel
Ik sta een volledige toon lager met mijn 7-snaren. In A dus. Korn doet dat overigens ookquote:Op maandag 2 april 2007 15:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
voorzover ik weet wel.. wie zou een B snaar nóg lager stemmen.. Drop A kan, maar blijft belachelijk laag![]()
Wel als die 6-snaar standaard uit de fabriek komt gestemd in Bquote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef imported_sphinx het volgende:
1. drop A moet je ook niet met een 6 snaar doen.
2. @ cynic, dat is vrij laag. ..![]()
baritone?quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Wel als die 6-snaar standaard uit de fabriek komt gestemd in B
hahaha ja ik vind het ook wel lekker klinkenquote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef imported_sphinx het volgende:
tering. klinkt ook nergens meer naar.
monotoner en a-muzikaler dan Nile.
zoiets dacht ik jaquote:
Valt mee hoor, gewoon een gitaar in D gestemd, met een extra lage A erbij. En dat is een 0.62 dus die blijft ook wel vrij strakquote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef imported_sphinx het volgende:
1. drop A moet je ook niet met een 6 snaar doen.
2. @ cynic, dat is vrij laag. ..![]()
ja ok, maar die A is gewoon vet laag.quote:Op maandag 2 april 2007 16:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Valt mee hoor, gewoon een gitaar in D gestemd, met een extra lage A erbij. En dat is een 0.62 dus die blijft ook wel vrij strak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |