is de comet niet tele model?quote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef LennartCM het volgende:
[..]
LC Comet!
Ik heb hem zelf en hij is super!
Oja daar had ik ff overheen gelezen, maartoch zeker uitchecken die comet.quote:
^quote:Op zondag 1 april 2007 22:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb van de week op een LC Spitfire gespeeld toen ik een versterkertje testte en dat ding voelde gewoon cheap ass aan.
Dat kun je wel zeggen idd!quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
^
Dat betekent dus niet dat het een slechte gitaar is. Ik heb er namelijk vrij weinig verstand van.
Het is zo dat de hals van die LC's erg dun is, misschien vind je dat niet lekker spelen, maar LC die cheap ass voelen, nee echt niet.quote:Op zondag 1 april 2007 22:29 schreef Sloggi het volgende:
Het kan zijn dat 'ie niet goed afgesteld was hoor, maar hij speelde gewoon niet lekker. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het is zo dat de hals van die LC's erg dun is, misschien vind je dat niet lekker spelen, maar LC die cheap ass voelen, nee echt niet.
quote:Op zondag 1 april 2007 22:01 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb er namelijk vrij weinig verstand van.
Mja had maar 2 uur geslapen en moest vanochten vroeg op en was toen gewoon nog zwaar onder de invloed van groene plantenquote:
Ah, mooi.quote:Op zondag 1 april 2007 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja had maar 2 uur geslapen en moest vanochten vroeg op en was toen gewoon nog zwaar onder de invloed van groene planten![]()
je beseft wel dat niet alle groene planten het effect hebben waar jij op doelt?quote:Op zondag 1 april 2007 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja had maar 2 uur geslapen en moest vanochten vroeg op en was toen gewoon nog zwaar onder de invloed van groene planten![]()
de selderij nekte mequote:Op zondag 1 april 2007 22:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je beseft wel dat niet alle groene planten het effect hebben waar jij op doelt?
basilicum en broccoli zijn namelijk geen excuus om niet te kunnen functioneren.
whaha, die meuk is na 2 uur echt al wel weer uitgewerkt hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar 2 uur slapen geeft ongeveer hetzelfde effect.quote:Op zondag 1 april 2007 23:41 schreef ibaneX het volgende:
[..]
whaha, die meuk is na 2 uur echt al wel weer uitgewerkt hoor.![]()
vertaling: op naar het hertentamen jeuh!quote:Op zondag 1 april 2007 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
En morgen weer een tentamen en ik wist van te voren dat ik het ook beter niet kon doen maar ach ik leer morgen nog wel
Mja ik was echt superwazig de hele dagquote:Op zondag 1 april 2007 23:41 schreef ibaneX het volgende:
[..]
whaha, die meuk is na 2 uur echt al wel weer uitgewerkt hoor.
kun je zelf fixen met een vijlensetje, als je het laat fixen kost het wss nog steeds niet veel.quote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef Falcon4ever het volgende:
Vraagje:
Weet iemand wat het kost om de kam van een gitaar te fixen?
Ik denk namelijk dat, dat het probleem is van mijn Ibanez en het ontstemmen. De snaren blijven als het waren klemmen/knellen in de kam, althans zo lijkt het. Maar ik heb er gewoon d'addario 0.10 in zitten :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |