Hey Jeroen,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Abosluut. hebben jullie nog meer argumenten waarom lieke niet bij huub hoort te zijn? dan kan ik dat subtiel ff opgooien vanavond. heb t topic wel doorgelezen over haar, maar een opsomming zou leuk zijn
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Veel plezier, en ga wel wel helemaal in het wit hè, ze nemen die dresscode nogal serieus geloof ik
En hou een beetje rekening met de geestelijke aftakeling van die parantilliaan, zeg maar dushi tegen 'm..![]()
ALsjeblieft de jongen is al druk genoegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:50 schreef Gigageil het volgende:
Suggestie : Neem ff wat xtc-pillen mee voor Huub......![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jongens, ben geslaagd (hoop ik) met alles!heb ander overhemd, jullie zien me vanzelf, ik ga nu ff douche, mzzls! leuk al die reacties
thanks!
JIJ bent de gangmaker vanavond voor ons he !!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:47 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jongens, ben geslaagd (hoop ik) met alles!heb ander overhemd, jullie zien me vanzelf, ik ga nu ff douche, mzzls! leuk al die reacties
thanks!
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
JIJ bent de gangmaker vanavond voor ons he !!!!Stel ons niet teleur, ik heb speciaal
vrij genomen voor je![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:30 schreef VirtualPOM het volgende:
Als jullie Brian maar respectvol behandelen vind ik alles best![]()
de hele dag, maar het feest begint om 21:00.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:19 schreef Fcuker het volgende:
hoelaat kunnen we kijken??
Aanvang is 20:00 uurquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:35 schreef F04 het volgende:
Hoelaat mogen de gasten de villa betreden?
Ik hoop nog steeds dat er een lijpo helemaal in het zwart aankomt die denkt dat 'helemaal in het wit' een state of mind isquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Veel plezier, en ga wel wel helemaal in het wit hè, ze nemen die dresscode nogal serieus geloof ik
Schoonmakenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:21 schreef Curious-PB het volgende:
Wie weet ga je wel de jacuzzi incl Amanda![]()
Dude, je bent een fucking koning...quote:Op zondag 1 april 2007 01:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
goed ik ben weer thuis, zo te ziwn is het weer afgelopen ik ben er uit gezwet ik jhbe alles kunnnen vertelllen over natasia gister
Tof! Echt!quote:Op zondag 1 april 2007 01:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
goed ik ben weer thuis, zo te ziwn is het weer afgelopen ik ben er uit gezwet ik jhbe alles kunnnen vertelllen over natasia gister
Daar lijken de meningen over verdeeltquote:
Weer helemaal nuchter zo te zienquote:Op zondag 1 april 2007 01:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
heeeeee
Held! mijn complimenten hoor;quote:Op zondag 1 april 2007 01:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
heeeeee
quote:Op zondag 1 april 2007 02:02 schreef Kinga het volgende:
Ik vond je een held, je durfde iig... het eind was minder, jammer dat je zo doorsloeg met je fok.nl![]()
als je geen heimwee hebt in de gouden kooi dan kun je het makkelijker daar overlevenquote:
lees die shit eerst is goed doorquote:Op zondag 29 april 2007 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je geen heimwee hebt in de gouden kooi dan kun je het makkelijker daar overleven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |