Als je inderdaad iets wilt doorgeven zou Sylvia de beste keus zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:43 schreef Suikeroom het volgende:
zeg ook dingen tegen Sylvia.. als het 1 en al gekte is is zij sowieso niet op de streams te zien
COS postje in LL's topic?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric lijkt zwanger
Hmmmm, we zullen zien wat alles brengt, niemand is te vertrouwen daarzo!
Trusten Brian, ga maar lekker piekeren
kortom ! één van de redenen waarom jij al niet door de eerste selectie ronde kwam he ! danoosje !quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:57 schreef danos het volgende:
[..]
Kom op zeg, je betaald 100 euro om er naar toe te gaan, al je vrienden zitten voor de streams, juist zoveel mogelijk alcohol naar binnen gooien. De enige juiste aftocht is die gedragen door 3 medeparty animals, in de achterbak van een auto gekwakt te worden en drie dagen later wakker worden en zien dat Palma nog steeds op je kotsplek in de vloerbedekking aan het boenen is.
![]()
Weet je wat voor types ze daar in dat gekkenhuis binnenloodsen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:22 schreef Maanvis het volgende:
Kun je tegen alieke zeggen dat ik haar eens flink wil bewerkstelligen? Thanks.
so what !! wat is je puntquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:12 schreef klootje het volgende:
[..]
Weet je wat voor types ze daar in dat gekkenhuis binnenloodsen?
Kijk hier maar eens:
http://www.stichtingborderline.nl/stb-forum/profile.php?mode=viewprofile&u=19&sid=cd0a1a9ec4564a696ece5a794c78f00b
Ze is moderator op een borderlineforum en dat is geen computerspel of boyband.
LOL een gestoorde cavia fundamentalistquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:12 schreef klootje het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens:
http://www.stichtingborderline.nl/stb-forum/profile.php?mode=viewprofile&u=19&sid=cd0a1a9ec4564a696ece5a794c78f00b
Als je zijn punt wil weten, moet je het misschien nog een keertje lezenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:25 schreef snetje het volgende:
[..]
so what !! wat is je punt![]()
ga jij maar lekker piesen in lege melkpakken naast je nintendo en laat de meiden lekker genieten van de boybands !!
haal die vieze sjaal van je smoel af en reageer eens een keer echt !! jaapioootje !!!
Who cares, dan is het des te makkelijker!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:12 schreef klootje het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens:
Zo gaat het meestal wel, ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:15 schreef Gert het volgende:
Juist.
Ik verwacht zondag een gedwee verslagje met opmerkingen als: "zélfs Brian viel in het echt heel erg mee, ik vond hem eigenlijk best aardig."
Kijk naar een willekeurige fok meeting.. Zeggen ze ook over mij!quote:
Dat zegt hij niet. Hij vraagt om ideeën.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:13 schreef -Splash- het volgende:
Haha geweldig dit.... IK GA DE GOUDEN KOOI BINNEN EN IK GA ZOOOOOOO IETS STOUTS DOEN!
...... ach ja.... dit soort mensen moet je ook hebben
Okquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:17 schreef -Splash- het volgende:
Om een actie uit te halen.
Ik verveel me ook maar hoor![]()
ik denk dat je de aankomende memorabele avond ook de 'cavia' van alieke mag aaien.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:12 schreef klootje het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens:
Jazekerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Oook goeiemorgen. Heb je er nog steeds zin an?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk dat je de aankomende memorabele avond ook de 'cavia' van alieke mag aaien.
Wel geinig als Huub haar neukt, en de volgende ochtend dumpt. Zien we de eerste zelfmoordpoging op TV.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:12 schreef klootje het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens:
Wat dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:58 schreef CARLAK het volgende:
Vandaag ga je dus DGK in. Morgen ben je de DGK expert. Jij kunt je je dan beter inleven in een leven in De Gouden Kooi.
Ik hoop toch niet dat je een witte zwembroek gaat dragen.![]()
Ik weet het ook allemaal nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:47 schreef smiley1982 het volgende:
En kan je al wachten of niet want dat lijkt me nu ook vervelend maar vertel hoelaat moet je daar zijn dan? En krijg je een zender aan en kom je dan een voor een binnen of weet je dat nog niet. Maar wat heeft de redactie je wel allemaal gezegd over vanavond?
Ik moest het gezellig houdenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:21 schreef Curious-PB het volgende:
Wie weet ga je wel de jacuzzi incl Amanda![]()
En hoe ga je verder om met het Lieke-verhaal ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:27 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik ga vanavond proberen jaap te overtuigen met Cora, dat als een vrouw zoiets durft te vragen, ze echt van je houd enzo
Hou je ogen wel op de weg he ....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik heb het uitgeprint lees het ff in de auto , maar je weet, ik mag niet teveel zeggen maar beetje mag altijd
Ik ben het hier helemaal mee eens, wil je dit ook namens mij zeggen? Van het jatten mag je ook nadrukkelijk aanstippen! Erin rammen voor mijn part! Oh en van het liedje van de krottenwijk! Ik wil zo graag dat Huub en Eric dat weten!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef marky het volgende:
In ieder geval even aantippen dat Brian en Jaap wat gejat hebben van Syl.
En naar Brian gewoon geen hand uitsteken. Gewoon negeren lijkt me het beste. Daar kunnen ze je ook niet op pakken. Dus ook als hij wat tegen je zegt gewoon negeren net doen of hij er niet is.
Natasia misschien nog eens duidelijk maken dat de mensen buiten de kooi nog steeds niet kunnen snappen wat ze daar doet.
Erik en Syl effe duidelijk maken dat ze daar ook nog zitten omdat Huub er is en dat ze hem niet te veel moeten afvallen. Als hij met Lieke wil dan moet hij dat zelf weten. Huub zeggen dat het misschien verstandig is om een relatie met Lieke niet in de kooi te beginnen maar beter te wachten tot hij eruit is. Dat komt de sfeer in SHE ten goede en geeft hem ook de duidelijkheid over de motiven van Lieke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |