haha nee ik vind t wel best zoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd, alles is goed als jij het maar mooi vindt !!!! Dan voel je je lekker en kun je genieten. Niet druk maken !!!!! Je bent een dappere dodo![]()
Sylvia Huub Ericquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef Lipton-Anubis het volgende:
SHE is toch een fokster?
En wanneer wordt het uitgezonden?
Is die Kale Superdude van fok ook te zien?
Absoluut!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:41 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heb er echt gewoon onwijs veel zin in, voorral wetende dat heel het DGK subforum mee kijkt
pffff.. gelukkig.... want dat kan dan uren duren...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:05 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Joh, ik zie wel hoe het loopt.
Ik ben zeker beleeft eerst tegen alle miljonairs, later zou dit wel kunnen veranderen ja
Maar verwacht geen goed gesprek tussen mij en brian hoor
Hoe krijg je ze verzonnen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:28 schreef do0fusz het volgende:
Ik denk dat het beste idee 10 liter glijmiddels is..
1 liter voor huub z'n gladde praatjes zodat die zo naar de overwinning glijdt..
1 liter voor eric, zodat die gemakkelijk "achter de rug om" mensen kan " verneuken"
1 liter voor amanda zodat haar ideën wat vlotter naar voren komen betere slippertjes maakt
1 liter voor jaap om 't ijs en magerine beter z'n darmstelsel in te laten glijden
3 liter voor zwarte magica zodat de langspeelplaat voortaan op 24800000 toeren draait
3 liter voor brainless om de villa uit te glijden
Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:08 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nou, wat vinden jullie van haar ?![]()
neuh.. .niet doen.... wordt tie para.... alhoewel... das ook wel grappig om te zienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef Darklight het volgende:
Zeg wel ff tegen Brian dat je een FOK!ker bent
Dat zal hem goed doen, wedden dat 'ie helemaal para wordt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:10 schreef Darklight het volgende:
Zeg wel ff tegen Brian dat je een FOK!ker bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |