Ik mis de vraag om bij binnenkomst even bij H&E te informeren of ze nog vieze ballen te hebben, en zoja dat je die graag even schoon zou willen likken, jezus wat een geslijmquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:08 schreef Marelle het volgende:
L-L ik wens je allereerst een onwijs leuke avond toe!! Het zal inderdaad anders zijn als je zelf in het huis bent. Toch heb ik een verzoek om te proberen Brian te negeren. Lijkt me niet zo moelijk want ik neem aan dat iedereen door elkaar loopt, zou echt te gek zijn als dat gaat lukkenBesteedt in ieder geval zo weinig mogelijk aandacht aan deze Para 'Miljonair' please
![]()
Wat me verder leuk lijkt is om voor de gastheren (Huub & Eric) een mooie witte roos mee te nemen. Bij de goede bloemist doen ze bij de rozen een klein water resevoirtje onderaan de stengel. Verder zou ik proberen SHE op de hoogte te brengen van Brian's actie met het cadeautje van Syl.
Geeft niks, als het maar nat wordtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:52 schreef Likkende_Lassie het volgende:
16 verschillende mensen
haha idd, pff veel reacties ook op msn
Hmm dat overhemd wat ik heb blijkt dus korte mouwen te hebben, don't know...
Heb je een strak wit t-shirt met lange mouwen ? Doe dat er eens onderquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wat denken jullie dr van:
[afbeelding]
waarom start je zelf geen brian fan forum?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Is dat nou zo erg? Ik snap jullie echt totaal niet
Lieverd, alles is goed als jij het maar mooi vindt !!!! Dan voel je je lekker en kun je genieten. Niet druk maken !!!!! Je bent een dappere dodoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:08 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heb ik niet, kan ik kopen maareee is dat leuk ?
Ik denk ook dat het makkelijker is om ongecompliceerd te zuipen met Brian, dan in de buurt te komen van Huub.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef danos het volgende:
[..]
Ik mis de vraag om bij binnenkomst even bij H&E te informeren of ze nog vieze ballen te hebben, en zoja dat je die graag even schoon zou willen likken, jezus wat een geslijm.
Mijn advies, lekker omgecompliceerd zuipen met Brian, zover mogelijk bij die ene flikker uit de buurt blijven, en kleine Huub die zie je toch niet omdat die al omringt zal zijn door allerlei kontlikkers, dus doe geen moeite hem te zoeken. Vraag voor mij even of Sylvia nog in DGK zit, al tijd niet gezien op tv. Jaap is er voor de borrelnootjes, en Natasia en Amanda willen vast wel een nieuw biertje voor je pakken.
alsjeblieft geen witte zwembroek!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:22 schreef mazaru het volgende:
Koop een spuitbusje witte haarverf, en doe wat witte accenten in je haar.
Dan maak je helemaal de blits.
Heb je al een witte zwembroek??
Veel plezier!
Is die wel helemaal echt wit? Moest toch echt helemaal wit zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wat denken jullie dr van:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |