Ik zit iedere dag in die Zuidtangent-bus tussen Schiphol en Hoofddorp. In Hoofddorp rijdt hij langs een industrieterrein, daar is parkeerplek zat. In tien minuutjes zit je met die bus op Schiphol.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:31 schreef Evik het volgende:
Ook kan je met de auto naar een dorp of stad in de buurt rijden. Neem bijvoorbeeld de Zuidtangent. Rijdt vanaf Haarlem naar Amsterdam Bijlmer via Schiphol.
Er zal vast wel ergens een opstap plaats zijn waar je gratis kan parkeren.
Uiteraard is dan wel de vraag of je je auto daar 3 weken onbeheerd wilt laten staan..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik zit iedere dag in die Zuidtangent-bus tussen Schiphol en Hoofddorp. In Hoofddorp rijdt hij langs een industrieterrein, daar is parkeerplek zat. In tien minuutjes zit je met die bus op Schiphol.
Ik zou sowieso niet met een gerust hart op vakantie gaan als ik me auto ergens 3 weken zonder toezicht ofzo ergens neer zou zettenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard is dan wel de vraag of je je auto daar 3 weken onbeheerd wilt laten staan..
Je kunt parkeerplekken op Schiphol reserveren voor 5 euro per dag. Daar adverteren ze mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:52 schreef Lucille het volgende:
Ik zou een hotel op Schiphol nemen, dan hoeft je je auto ook niet zolang ergens onbeheerd achter te laten.
Het is tijdelijk inderdaad minstens 5 euro per dag. Mits je minstens een week van tevoren de reservering doet. Voor 22 dagen is het tarief dan 110 euro (ipv 154.50).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:56 schreef Ole het volgende:
Je kunt parkeerplekken op Schiphol reserveren voor 5 euro per dag. Daar adverteren ze mee.
Ja, ik zou ook voor een hotel gaan hoor, de dag ervoor lekker in de trein zitten (benzinekosten zullen ongeveer net zo hoog zijn).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is tijdelijk inderdaad minstens 5 euro per dag. Mits je minstens een week van tevoren de reservering doet. Voor 22 dagen is het tarief dan 110 euro (ipv 154.50).
Voor 79 euro zit je in Hotel Ibis Amsterdam Airport.
En waar staat je auto dan? Of vergeet je het treinkaartje? Ik zou mijn auto lekker op lang parkeren zetten, goedkoper en dichterbij kun je niet parkeren. Elke 15 minuten een shuttle dienst naar aankomst- en vertrekhalquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is tijdelijk inderdaad minstens 5 euro per dag. Mits je minstens een week van tevoren de reservering doet. Voor 22 dagen is het tarief dan 110 euro (ipv 154.50).
Voor 79 euro zit je in Hotel Ibis Amsterdam Airport.
Ik zou me lekker laten brengen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:09 schreef Marsepein het volgende:
[..]
En waar staat je auto dan? Of vergeet je het treinkaartje? Ik zou mijn auto lekker op lang parkeren zetten, goedkoper en dichterbij kun je niet parkeren. Elke 15 minuten een shuttle dienst naar aankomst- en vertrekhal
zo'n moeite is dat toch niet en kost je misschien een kratje bier ofzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Is ook een optie, maar je moet wel iemand vinden die 2 keer heen-en-weer naar Amsterdam wil.
Weet je wel hoe lang dat rijden is, van Maastricht naar Schiphol en weer terug..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
zo'n moeite is dat toch niet en kost je misschien een kratje bier ofzo.
Volgens mij is dat 's nachts rondlummelen op Schiphol niet meer toegestaan, en gaat de vertrekhal dicht tussen bepaalde tijden.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:20 schreef mirannie het volgende:
Wat een gezeur zeg! Je boekt wel een dure vakantie naar Amerika, maar om dan nog 110 euro neer te leggen voor je auto is dan weer te duur. Je kunt inderdaad ook met de trein de avond van te voren en dan een hotel boeken, maar ja, kost je dus niks minder. Of je neemt 's avonds de laatste trein en lummelt dan gewoon wat rond op Schiphol tot het tijd is om te vertrekken... dat zie ik ook vaak mensen doen.
Klopt, de vertrekhal sluit inderdaad tussen 12 en 4 dacht ik. Maar de aankomsthallen blijven open. Daar zitten nog café's en broodjeszaak enzo, dus daar moet je je toch ook wel kunnen vermaken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:21 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 's nachts rondlummelen op Schiphol niet meer toegestaan, en gaat de vertrekhal dicht tussen bepaalde tijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |