abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47821486
Even een vraagje, ik ga voor 3 weken naar de USA toe, maar vind het zonde om mijn auto op schiphol neer te zetten.
Is er een mogelijkheid om gratis te parkeren in hoofddorp (of ergens anders) en dan een rechtstreekse trein te pakken naar schiphol?
pi_47821508
Laat je auto thuis staan en neem de trein naar Schiphol..
pi_47821554
vanuit maastricht is dat geen optie als ik dan om 8 uur moet melden (eerste trein komt om 8:15 aan)
pi_47821563
Laat staan dat de treinen goed rijden, anders mis ik mijn vlucht :|
pi_47821637
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_47821675
iemand vragen of ie je wil afzetten. stap je voor de deur uit en kost je geen parkeerkosten.

het is zo simpel he
pi_47822101
Wat denk je er van om de dag van te voren heen te gaan en een goedkoop hotelletje te nemen daar?
Er is bijvoorbeeld een van der valk hotelletje aan de A4. Als je hier boekt kan je je auto voor een kleine prijs laten staan daar.

Ook kan je met de auto naar een dorp of stad in de buurt rijden. Neem bijvoorbeeld de Zuidtangent. Rijdt vanaf Haarlem naar Amsterdam Bijlmer via Schiphol.
Er zal vast wel ergens een opstap plaats zijn waar je gratis kan parkeren.
pi_47822386
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:31 schreef Evik het volgende:
Ook kan je met de auto naar een dorp of stad in de buurt rijden. Neem bijvoorbeeld de Zuidtangent. Rijdt vanaf Haarlem naar Amsterdam Bijlmer via Schiphol.
Er zal vast wel ergens een opstap plaats zijn waar je gratis kan parkeren.
Ik zit iedere dag in die Zuidtangent-bus tussen Schiphol en Hoofddorp. In Hoofddorp rijdt hij langs een industrieterrein, daar is parkeerplek zat. In tien minuutjes zit je met die bus op Schiphol.
pi_47822477
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik zit iedere dag in die Zuidtangent-bus tussen Schiphol en Hoofddorp. In Hoofddorp rijdt hij langs een industrieterrein, daar is parkeerplek zat. In tien minuutjes zit je met die bus op Schiphol.
Uiteraard is dan wel de vraag of je je auto daar 3 weken onbeheerd wilt laten staan..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_47849232
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Uiteraard is dan wel de vraag of je je auto daar 3 weken onbeheerd wilt laten staan..
Ik zou sowieso niet met een gerust hart op vakantie gaan als ik me auto ergens 3 weken zonder toezicht ofzo ergens neer zou zetten

Er zit dan eigenlijk niks anders dan Schipholtaxi (als je geld te veel hebt)
of je laten brengen ofzo
pi_47849539
Ik zou een hotel op Schiphol nemen, dan hoeft je je auto ook niet zolang ergens onbeheerd achter te laten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 maart 2007 @ 23:56:00 #12
22592 crew  Ole
pi_47849630
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 23:52 schreef Lucille het volgende:
Ik zou een hotel op Schiphol nemen, dan hoeft je je auto ook niet zolang ergens onbeheerd achter te laten.
Je kunt parkeerplekken op Schiphol reserveren voor 5 euro per dag. Daar adverteren ze mee.

Ergens laten staan zou kunnen, maar wat al eerder gezegd: wil je je auto daar 3 weken laten staan? Als je er al zo vroeg moet zijn kom je toch uit bij Amsterdam Noord, of Lelylaan.
gegrarandeerd gestripte auto bij thuiskomst.

Hotel lijkt me idd handiger. Sowieso als je al zo vroeg op Schiphol moet zijn.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_47849731
Je vind het zonde van je geld neem ik aan om je auto zolang daar neer te zetten. Wat kost zo'n geintje voor 3 weken? Smart-parking, 22 dagen 110 euro zie ik. Voordat geld heb je iig geen hotel voor 2 personen, 1 nacht en ook dan moet je je auto ergens laten.

Ik weet niet van hoe ver je moet komen, maar de trein of taxi wordt wel erg aantrekkelijk.

Maastricht zie ik, misschien een binnenlandse vlucht?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 23:59:57 #14
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_47849734
Dat doen ze op schiphol ook voor je, je auto strippen

Hotel doen opgelost kun je nog ff in Amsterdam sightseeing doen, ook leuk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_47849854
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 23:56 schreef Ole het volgende:

Je kunt parkeerplekken op Schiphol reserveren voor 5 euro per dag. Daar adverteren ze mee.
Het is tijdelijk inderdaad minstens 5 euro per dag. Mits je minstens een week van tevoren de reservering doet. Voor 22 dagen is het tarief dan 110 euro (ipv 154.50).

Voor 79 euro zit je in Hotel Ibis Amsterdam Airport.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 maart 2007 @ 00:08:46 #16
22592 crew  Ole
pi_47849933
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 00:05 schreef Lucille het volgende:

[..]

Het is tijdelijk inderdaad minstens 5 euro per dag. Mits je minstens een week van tevoren de reservering doet. Voor 22 dagen is het tarief dan 110 euro (ipv 154.50).

Ja, ik zou ook voor een hotel gaan hoor, de dag ervoor lekker in de trein zitten (benzinekosten zullen ongeveer net zo hoog zijn).
Weet je tenminste zeker dat je op tijd bent.

Om uurtje of 5 uit Maastricht vertrekken om om 8 uur op Schiphol te zijn lijkt me niks.. Met risico van files e.d.. Zit je ook te stressen.
pi_47849955
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 00:05 schreef Lucille het volgende:

[..]

En waar staat je auto dan? Of vergeet je het treinkaartje? Ik zou mijn auto lekker op lang parkeren zetten, goedkoper en dichterbij kun je niet parkeren. Elke 15 minuten een shuttle dienst naar aankomst- en vertrekhal
pi_47850109
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 00:09 schreef Marsepein het volgende:

[..]

En waar staat je auto dan? Of vergeet je het treinkaartje? Ik zou mijn auto lekker op lang parkeren zetten, goedkoper en dichterbij kun je niet parkeren. Elke 15 minuten een shuttle dienst naar aankomst- en vertrekhal
Ik zou me lekker laten brengen.
pi_47850338
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 00:15 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ik zou me lekker laten brengen.
Is ook een optie, maar je moet wel iemand vinden die 2 keer heen-en-weer naar Amsterdam wil.
pi_47850615
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Is ook een optie, maar je moet wel iemand vinden die 2 keer heen-en-weer naar Amsterdam wil.
zo'n moeite is dat toch niet en kost je misschien een kratje bier ofzo.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 maart 2007 @ 00:46:12 #21
22592 crew  Ole
pi_47850861
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 00:34 schreef Repeat het volgende:

[..]

zo'n moeite is dat toch niet en kost je misschien een kratje bier ofzo.
Weet je wel hoe lang dat rijden is, van Maastricht naar Schiphol en weer terug..
En dan ook nog in de spits
pi_47854029
Voor 126 euro vlieg je met KLM vanaf Maastricht naar Amsterdam. Je kunt dan om 8:10 in Amsterdam zijn, maar dan heb je al ingecheckt etc. Dus je bent daar minder tijd kwijt. Is dat geen optie?
pi_47854767
Wat een gezeur zeg! Je boekt wel een dure vakantie naar Amerika, maar om dan nog 110 euro neer te leggen voor je auto is dan weer te duur. Je kunt inderdaad ook met de trein de avond van te voren en dan een hotel boeken, maar ja, kost je dus niks minder. Of je neemt 's avonds de laatste trein en lummelt dan gewoon wat rond op Schiphol tot het tijd is om te vertrekken... dat zie ik ook vaak mensen doen.
pi_47854787
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:20 schreef mirannie het volgende:
Wat een gezeur zeg! Je boekt wel een dure vakantie naar Amerika, maar om dan nog 110 euro neer te leggen voor je auto is dan weer te duur. Je kunt inderdaad ook met de trein de avond van te voren en dan een hotel boeken, maar ja, kost je dus niks minder. Of je neemt 's avonds de laatste trein en lummelt dan gewoon wat rond op Schiphol tot het tijd is om te vertrekken... dat zie ik ook vaak mensen doen.
Volgens mij is dat 's nachts rondlummelen op Schiphol niet meer toegestaan, en gaat de vertrekhal dicht tussen bepaalde tijden.
pi_47854904
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:21 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Volgens mij is dat 's nachts rondlummelen op Schiphol niet meer toegestaan, en gaat de vertrekhal dicht tussen bepaalde tijden.
Klopt, de vertrekhal sluit inderdaad tussen 12 en 4 dacht ik. Maar de aankomsthallen blijven open. Daar zitten nog café's en broodjeszaak enzo, dus daar moet je je toch ook wel kunnen vermaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')