De personages leer je idd allemaal kennen, maar ik had in het begin het idee dat er veel meer mensen in de spotlight zouden staan maar dat valt reuze mee.
Okay, first off.. Coach Taylor en Lyla vind ik echt prima spelen

daarnaast is de verhaallijn ook erg leuk om te volgen.. komt niet over als onwaarschijnlijk enzo dus das goed gedaan!
Wat lijkt Lyla trouwens veel op Leighton Meesters (Blair, Gossip Girl) goddamn!! Zelfs nu ik weet dat het Leighton niet is vind ik dat ze er als twee druppels water op lijkt!!!

Na vijf afleveringen wist ik wel dat het een blijvertje voor me was, maar nu na 8/9 episodes kan ik echt niet meer w88 totdat de rest klaar is met downloaden

Lig nog 14maanden achter nu, maar die zal ik snel genoeg inhalen

trouwens.. wel gaar wat Riggins Jason aandoet.. moet dat een beste vriend voorstellen

maar op de een of andere manier vind ik Lyla wel beter bij Tim passen dan bij Jason haha
ohjaa en leuk ook die ruzies tussen de coach en zijn vrouw hahaha best grappig altijd!! en de manier waarop Julie omgaat met Matt

schitterend!
Zat me trouwens de hele tijd af te vragen waar ik coach taylor van kende.. heb het moeten opzoeken.. is hoofdrol speler in Early Edition voor de mensen die het kennen.. altijd een erg leuke serie vond ik
[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 26-03-2008 12:59:50 ]