tja je weet toch dat zelfs de launch games van de ps3 al 30-40gb opnemen op een bluray discje ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat kan haast niet anders.
wat mij betreft 2 xbox 360 dvds![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk wel dat ik me moeilijk met de hoofdpersoon kan identificeren. Wat dat betreft was het beter geweest als je een nigga als CJ zou spelen
Wat snap je niet aan duh?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje relatief?
JAJAJAquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef speedfreakssj het volgende:
benieuwd of je deze keer weer ECHTE politie achter he ab jab krijgen?
bij deel 3 kreeg je het leger achter je aab, bij deel VC kreeg je lever 5 oid, bij deel 6 ot 5 sterren met migs maar verder niet hgelaas.
Boeit me nu niet zoveel,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef speedfreakssj het volgende:
bij deel 3 kreeg je het leger achter je aab, bij deel VC kreeg je lever 5 oid, bij deel 6 ot 5 sterren met migs maar verder niet hgelaas.
ik wil helemaal geen neger zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk wel dat ik me moeilijk met de hoofdpersoon kan identificeren. Wat dat betreft was het beter geweest als je een gangsta als CJ zou spelen
ja, in het dagelijkse leven ben ook ik een echte gangster...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk wel dat ik me moeilijk met de hoofdpersoon kan identificeren. Wat dat betreft was het beter geweest als je een gangsta als CJ zou spelen
Nu normaal Nederlands.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef speedfreakssj het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:59 schreef NgInE het volgende:
[..]
ja, in het dagelijkse leven ben ook ik een echte gangster...![]()
word upquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:59 schreef NgInE het volgende:
[..]
ja, in het dagelijkse leven ben ook ik een echte gangster...![]()
LOLquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:00 schreef kassenbouwer het volgende:
Beetje jammer dat het dan toch weer New York is geworden... Ik had Londen ofzo wel erg leuk gevonden. Of een stad met een wat meer zonnig weertje.
ja; woord omhoog neger!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap het wel, jij snapt alleen mijn post niet.
Vast een amirikaan die zich verveeltquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Iemand die de voice actor herkent trouwens?
uhu,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap het wel, jij snapt alleen mijn post niet.
Nou, GTA heeft meestal toch wel aardige acteurs, en deze kwam me wel redelijk bekend voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vast een amirikaan die zich verveelt
Nou en? Ik woon daar nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:10 schreef NgInE het volgende:
hopelijk is het alleen niet tè natuurgetrouw...anders wordt een 'New York Terror Attack' simulator voor terroristen.
Daar zou ik mijn blok best wel eens in willen douwen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:25 schreef Luutgaert het volgende:
Jenny from the block derin.
Jij ook he, aan die moeder van je.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik check je later Edwin doe de groeten aan je moeder
In Londen wel wil je zeggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:34 schreef Luutgaert het volgende:
Ik zit liever als neger in een cadillac onder de schrijnende zon in de woestijn te cruisen. In New York heb je telkens regen. En het is er altijd donker, nooit zonnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |