ik heb daar verder ook niks aan toe te voegenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
Ik mis Huub.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vertaal je smiley eventjes voor mijn lieve mede-COSsertjes:
Ik ben Marrije, en ik probeer gezallich mee te doen op het FOK! DGK-forum. Ik ben nog niet zo goed in de Nederlandse taal en ander sociaal wenselijk gedrag en ben dan ook blij dat er ook smileys zijn die me een beetje kunnen helpen dat schrijnende gebrek te verhullen.
![]()
Zal nog wel even duren. Dat soort restaurants nemen meestal tot 22:30-23:00 orders aan voor de keuken .......quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
Ik mis Huub.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier snapt ze dus alleen de zwaaismiley van, dat realiseer je je toch wel he?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef just_syl het volgende:
Fan van het eerste uur
Opnemen en laten zingen in de kooi ff bellen LOL
Hhahahha Ja hahah zag het ook pas net dat ik het verkeerd had geschrevenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je de hele zin in het Duits bedoelde, en niet beginnende met een Engels woord?
"Wo ist Dellie?"
Amanda is met Huup aan het vechten in de keuken van Marc?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:17 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier snapt ze dus alleen de zwaaismiley van, dat realiseer je je toch wel he?
Huwelijksreis .....quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:19 schreef carpediem23 het volgende:
Waar zijn huub en Dellie?????????
Zie het als een leermomentjequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:20 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Hhahahha Ja hahah zag het ook pas net dat ik het verkeerd had geschreven![]()
Joop liep net in de tuin ook al iets te eten....quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis toch niet te geloven die goser heeft net gegeten.......![]()
Bashen? Ikkuh?quote:
Ik vond dat aanzoek vannet best lachen, beetje jammer van het tv kijken nu.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
Huub eruit is stekker eruit.. er gebeurd geen reet zonder hem
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Bashen? Ikkuh?![]()
Ik probeer gewoon een inhoudelijke streams-gerelateerde discussie op gang te brengen hoor....
En als je niet luistert ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
Als ik goed luister naar ''Voetbalvrouwen'' via de streams, miis ik niks.![]()
oh, er was dus geen huwelijksaanzoek?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hebt niks gemist hoor geloof me ........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |