Het valt me op dat je dat altijd schrijft als er iets gebeurt is.........quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
Staat die videoboodschap van Cora al ergens online?
Had het gemist.
tja dat Jaap camerageil is wist ik al anders ga je de kooi niet inquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat ik begreep was dat Jaap al eerder et dat idee was gekomen dan Cora, maar toen wilde ze niet trouwen in DGK, maar vanavond zei ze dat ze dus van gedachten was veranderd en dat ze graag wilde trouwen, ook in DGK.
Ja word tijd dat huubje naar huis komt.quote:
Ik ga ervanuit dat je de hele zin in het Duits bedoelde, en niet beginnende met een Engels woord?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef carpediem23 het volgende:
Who ist Dellie????
pijnlijk...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef Polonium-120 het volgende:
een origineel aanzoek voor cora van jaap zou in een sportzaal plaats kunnen vinden. een voorbeeld hoe het aanzoek zou kunnen verlopen zie je hier...
een pijl -> daar komt straks mn ring ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef demins het volgende:
Natasia tegen Jaap: schrijf je ook wel eens dingen op de hand?
sjees....quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef Polonium-120 het volgende:
een origineel aanzoek voor cora van jaap zou in een sportzaal plaats kunnen vinden. een voorbeeld hoe het aanzoek zou kunnen verlopen zie je hier...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je de hele zin in het Duits bedoelde, en niet beginnende met een Engels woord?
"Wo ist Dellie?"
Amanda is met Huup aan het vechten in de keuken van Marc?
Ik doe ook nog andere dingen tussendoor, dan kun je wel es wat missenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt me op dat je dat altijd schrijft als er iets gebeurt is.........
Morgenvroeg mag je weer oversteekmoeder spelen. Vergeet je niet je fluoriscerende jasje aan te doen?quote:
Als ze de hele rataplan moeten doen, betekent dat ook dat ze de keuken moeten schoonmaken, hell of a jobquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je de hele zin in het Duits bedoelde, en niet beginnende met een Engels woord?
"Wo ist Dellie?"
Amanda is met Huup aan het vechten in de keuken van Marc?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Morgenvroeg mag je weer oversteekmoeder spelen. Vergeet je niet je fluoriscerende jasje aan te doen?
![]()
Nee, die staat al ergens anders op!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
een pijl -> daar komt straks mn ring ?
Het type Cora is ook welkom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Prospera het volgende:
Wat is dat, dat ze alleen vrouwen van cup C en meer willen hebben as. zaterdag, een plastic fantasticdag?
Ga je nog wat spectaculairs doen? En wie zijn je favorieten?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
manmanman wat hoop ik dat ik zaterdag er kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |