quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iedere COS met een Ian_Nick OP is de goeie!
behalve natuurlijk als PietjePuk63 hem voor is....![]()
Heb ik ook vaak de laatste tijd.... COS wegquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
Natasja: zij is heel vies, zij gaat zorgen dat ze zwanger wordt (gaat over Lieke)
Dit topic was bij mij dus spontaan uit de lijst verdwenen![]()
Kennelijk welquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het kan niet ALTIJD goed gaan natuurlijk...![]()
Die gaat zorgen voor een baby.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef carpediem23 het volgende:
Wat is nu met Lieke aan de hand?????
Ja laten we het daar eens over gaan hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iedere COS met een Ian_Nick OP is de goeie!
behalve natuurlijk als PietjePuk63 hem voor is....![]()
feam &relaties mogen vanavond bellen, t kost hun de bewoners dan wel contactpuntenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef carpediem23 het volgende:
Collect Call?? heeft ze geen beltegoed?
Zwanger (volgens Natasia) ........quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef carpediem23 het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
Leuk Syl en Eric.
weer je maatje belachelijk maken.
En rat doet vrolijk mee.
Natasja neemt ff dr moment om haar de grond in te trappenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef carpediem23 het volgende:
Natasia probeert óók een script te schrijven ..... en in dat script laat Lieke zich - per ongeluk - zwanger schoppen door Huub .quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef carpediem23 het volgende:
Te druk met mijn COS sluiten hequote:
Syl begon erover dat Lieke alles beter zou uitbuiten dan Cora.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |