quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Cora heeft volgens mij haar zinnen hierop gezet en gaat door tot het gaatje. Ik zie een ultimatum aankomen.![]()
Parajaap schrijft.
Niet zo gek ook, zou ik ook doenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Deze zomer. Maar ik zie Jaap het niet doen hoor, die zweet nu al, letterlijk.
Ja lekker ding heb ik gelezen, maar ik snapte het nog niet, dus om het nog ff te proberen laten doordringen. Stelde ik mezelf nog ff een aantal vragen en plaatste die hier in de hoop dat mensen me misschien zouden kunnen vertellen dat ik niet gek ben, maar dat die 2 gestoord zijn.quote:
hahaquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef just_syl het volgende:
likkende lassie aan het worstelen met japio
Toch raar dat de 'relatie' met Ton zo verzwegen wordt door de redactie. Natasia kreeg ook direct een telefoontje en het geluid was weg.quote:
Wedje, die trouwt echt wel hoor. Lekker gratisquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Deze zomer. Maar ik zie Jaap het niet doen hoor, die zweet nu al, letterlijk.
Ja ik zag het net ook 22 juni.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik meen tijdens het teruglezen van de COSsen ergens 22 juni te hebben gelezen.
Oei... is ook zo. Een ontmaagding in de huwelijksnacht zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef just_syl het volgende:
Cora d,r gaatje moet die nog zien te vinden ....ff op papier ernaar vragen![]()
[..]
Hoeveel CP's kost een huwelijksnacht???quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oei... is ook zo. Een ontmaagding in de huwelijksnacht zit ik niet op te wachten.![]()
Past niet onder het dekbed ......quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oei... is ook zo. Een ontmaagding in de huwelijksnacht zit ik niet op te wachten.![]()
Oh lekker dan zien we billy van bil gaan tijdens de huwelijksnacht, daar zit ik dus echt niet op te wachten he. Nu maar hopen dat hij er voor die tijd uit is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
150 per uurquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel CP's kost een huwelijksnacht???
Ik zeg: veel , om de schade aan het bed te vergoeden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er pleiten teveel zaken tegen dit huwelijk, dat weet Jaap ook. Van Cora verwacht ik nog wel wat vuurwerk... heb het gevoel dat ze al haar overredingskracht gaat inzetten. Ik verheug me nu al op haar bezoek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:16 schreef Ning het volgende:
[..]
Wedje, die trouwt echt wel hoor. Lekker gratis
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik zeg: veel , om de schade aan het bed te vergoeden.
Die van Jaap kost wel wat...eer alles gevonden is bij elkaar..quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is eerder hoe hij seksueel kan functioneren met de omvang van zijn buik in verhouding tot zijn geslachtsdeel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |