abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2007 @ 20:33:40 #76
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_48018567
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:23 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Mja, daar stopt RTL echt niet mee zonder verplichting van de rechter c.q. wetgeving.
Waren ze maar zo loyaal tegenover hun klanten......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_48022956
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:38 schreef Astroquicky het volgende:
En er is nieuws van RTL in een brief van 3 april !!!
[..]
Ik ben blij gestemd! Wat denken jullie?
Klinkt zeer hoopgevend.
pi_48025491
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef Ared het volgende:
aha, een FOK! user die anoniem wil blijven, maar ons wel sinds het begin steunt en blijkbaar contacten heeft met Metro... roep uw verdenkingen maar
That would be me....
Heb alleen dit forum nog nooit gevolgd tot de melding van Ared vanmiddag
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Beetje spijtig.. zelfs Taco of ik hadden eerder initiatief nemer kunnen zijn als ze Tijl of Ed niet hadden willen noemen
Tsja, das ook maar een tekst van de reporter. En ach, ik heb niet het initiatief genomen voor de petitie, maar hier en daar wel wat hand en span diensten verricht dus heel veel moeite heb ik er niet mee.
Wel mooi dat hij mij gewoon het laatste woord gaf door een reactie te vragen op wat RTL hem vertelde. Dat staat er gewoon letterlijk in en erg duidelijk lijkt me. Alleen jammer dat er geen linkje in het bericht stond.
pi_48025651
Meer spreiden... Om de 5 ronden er 30 sec. tussenuit?
pi_48026834
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:09 schreef HPoi het volgende:
Meer spreiden... Om de 5 ronden er 30 sec. tussenuit?
pi_48033309
Albers pakt de leiding!! .......... We gaan er even tussenuit.................. Daar zijn we weer dames en heren. Albers is tijdens de reclame hard de muur ingegaan en heeft daarmee ook Kimi en Alonso uitgeschakeld, helaas hebben we hier geen herhalingsbeelden van.......... Webber op kop nu ....... We gaan er even tussenuit............
  donderdag 5 april 2007 @ 10:03:30 #82
65960 sanger
pi_48033393
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:59 schreef HPoi het volgende:
Albers pakt de leiding!! .......... We gaan er even tussenuit.................. Daar zijn we weer dames en heren. Albers is tijdens de reclame hard de muur ingegaan en heeft daarmee ook Kimi en Alonso uitgeschakeld, helaas hebben we hier geen herhalingsbeelden van.......... Webber op kop nu ....... We gaan er even tussenuit............
En we zijn weer terug dames en heren. Webber heeft de leiding verloren! Bij het inrijden van de pist spinde hij in de muur. Hamilton rijdt nu aan de leiding! Vlak achter hem zit Heidfeld die zich pozitioneert voor een aanval! Of dat lukt....zien we na de boodschappen. Tot zo!
pi_48033801
Zou er verbetering zijn dit weekend.. Zouden ze uberhaupt de klachten en deze petitie ter sprake brengen? Ben bang van niet.. Bij mij staan iig RTL7 en de belg in netten achter elkaar nu, dus kanaaltje op en kanaaltje neer moet genoeg zijn.
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 5 april 2007 @ 10:23:48 #84
65960 sanger
pi_48034035
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:16 schreef Atreidez het volgende:
Zou er verbetering zijn dit weekend.. Zouden ze uberhaupt de klachten en deze petitie ter sprake brengen? Ben bang van niet.. Bij mij staan iig RTL7 en de belg in netten achter elkaar nu, dus kanaaltje op en kanaaltje neer moet genoeg zijn.
Goed idee!
  donderdag 5 april 2007 @ 10:54:14 #85
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_48034961
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:05 schreef Tweeker1982 het volgende:
KIJK! Japie heeft het toch maar ff geregeld! Is die Jaap Hofman nou ook dezelfde van dat interview. Die gozer die Tijl de hele tijd onderbrak?
Dat is inderdaad die onbeschofte hond die na zelf eerst uitgebreid aan het woord gelaten te zijn, Tijl steeds onderbrak ja.
Mij persoonlijk gaat het niet om de reclames. We wisten dit van te voren. RTL heeft immers gezien haar Luxemburgse licentie, het recht om reclameonderbrekingen door te voeren tijdens live sportevenementen. Mij gaat het om de frequentie waareen de blokken worden uitgezonden. In het uur iets van zeven onderbrekingen. Wel kort, maar zeer irritant. Hofman kan wel het argument gebruiken dat de hoeveelheid reclame hetzelfde is, maar daar gaat het niet om. Ook het spiltscreenargument is flauwekul. Op dat beeld valt toch geen flikker te zien? Doe dan gewoon iets van de helft. Ik mag aannemen dat de adverteerders wel snappen dat in deze sfeer adverteren, het net zo goed een negatief effect heeft en dus akkoord zullen gaan met een minder vullend beeld van hun merk. En zo niet, dan boycotten wij als F1 kijkers toch de merken die in beeld komen?? Nogmaals, het weglaten van reclameblokken geen optie is, snap ik. Maar zoals het nu gaat, is het onredelijk. Sowieso zal dergelijke innovativiteit positief ontvangen worden en voor een meer welwillende atitude zorgen bij de F1-kijkers naar de reclames toe.

Mocht er overigens niets verbeterd zijn, dan is het wellicht een idee een boycotactie te beginnen, tegen de producten die inde reclames voorkomen, en of zelfs tegen RTLGP. Al zal dat laatste wel moeilijk zijn, omdat mensen gewoon Olav Mol willen horen.
pi_48035222
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:54 schreef Xaobotnik het volgende:
En zo niet, dan boycotten wij als F1 kijkers toch de merken die in beeld komen??
Dus ik moet verplicht reclame kijken omdat ik anders niet weet wat ik moet boycotten?
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 5 april 2007 @ 11:08:21 #87
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_48035352
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dus ik moet verplicht reclame kijken omdat ik anders niet weet wat ik moet boycotten?
Hmm, daar had ik niet aan gedacht nee . Dan kunnen we iig een lijstje maken die we overleggen aan de betreffende mensen voor de volgende keer oid?? (Dus ja, een paar van ons zouden daar dan inderdaad wel even de moeite voor moeten nemen. Kleine moeite, want de reclameblokken zijn maar kort).
  donderdag 5 april 2007 @ 11:23:13 #88
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_48035797
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:38 schreef Astroquicky het volgende:
En er is nieuws van RTL in een brief van 3 april !!!
[..]

Ik ben blij gestemd! Wat denken jullie?
Klinkt goed
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_48036606
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef Atreidez het volgende:
Heb jij een kastje voor het kijkonderzoek? Zo ja, dan zeker niet kijken. Zo nee, ach... wil je zo lief zijn om ons een lijstje te geven?

Alle kijkcijfers gaan trouwens per 1000 kijkers. Zou betekenen dat er +/- 16.000 van die kastjes in Nederland staan. Van die 16.000 kijken er iets meer dan 800 Formule 1. Als die mensen nou ff de komende race op Sporza kijken
  donderdag 5 april 2007 @ 12:01:44 #90
65960 sanger
pi_48037076
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Ared het volgende:

[..]

Heb jij een kastje voor het kijkonderzoek? Zo ja, dan zeker niet kijken. Zo nee, ach... wil je zo lief zijn om ons een lijstje te geven?

Alle kijkcijfers gaan trouwens per 1000 kijkers. Zou betekenen dat er +/- 16.000 van die kastjes in Nederland staan. Van die 16.000 kijken er iets meer dan 800 Formule 1. Als die mensen nou ff de komende race op Sporza kijken
Wat dacht je van bij vrienden kijken
pi_48037158
ja, met veel minder kastjes kun je op basis van demografische gegevens ook wel een redelijke schatting maken van de kijkcijfers. Maar laat me nou ff dromen dat die 800 mensen met kastjes allemaal de petitie hebben ondertekend en komende zondag op de belg afstemmen

edit: oh, je bedoelde natuurlijk dat die mensen bij vrienden gaan kijken, ja dat is ook goed
pi_48042759
Nog nieuws van de bedrijven?
  donderdag 5 april 2007 @ 22:26:52 #93
173315 Astroquicky
http://tijl.kindt.me
pi_48060328
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef sanger het volgende:
[20:24] <sanger|schoottop> ziggyziggyziggy
[20:24] <sanger|schoottop> zeg eens iets leuks dan
[20:24] <sanger|schoottop> dan kom je in mijn sig
[20:24] <ziggyziggyziggy> hoi
pi_48077755
en de eerste inhoudelijke reactie van een politieke partij is van *drumroffel* de VVD!

Een envelop met handgeschreven adres, ik weet niet of ik moet lachen of huilen
quote:
Geachte heren Kooij en Kindt,

blablabla
ergernis over te vaak door reclame en bel-achtige spelletjes onderbroken uitzendingen goed te kunnen voorstellen
blablabla
allemaal de schuld van CDA en PvdA
blablabla
De door u aan de orde gestelde uitwassen zullen bestreden moeten worden via harmonisatie van nationale wetgeving op Europees niveau. Daarvoor zal de VVD-fractie zich inzetten.

persoonlijk ondertekend door Johan Remkes (met pen, geen stempel)
Nah, het was van tevoren duidelijk dat de politiek dit niet voor de volgende race ging oplossen, dus dat ze zich inzetten om het op Europees niveau te regelen is op zich goed. Alleen hopen dat ze dan niet regelen dat alle landen zo liberaal worden als Luxemburg (het blijft de VVD natuurlijk)...

en een beetje jammer van die sneer naar CDA en PvdA. RTL Veronique heeft haar vergunning in 1989 van Luxemburg gekregen, en de VVD zat van 1982 tot 1989 in de regering...
pi_48080482
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:24 schreef Ared het volgende:
en de eerste inhoudelijke reactie van een politieke partij is van *drumroffel* de VVD!

Een envelop met handgeschreven adres, ik weet niet of ik moet lachen of huilen
[..]

Nah, het was van tevoren duidelijk dat de politiek dit niet voor de volgende race ging oplossen, dus dat ze zich inzetten om het op Europees niveau te regelen is op zich goed. Alleen hopen dat ze dan niet regelen dat alle landen zo liberaal worden als Luxemburg (het blijft de VVD natuurlijk)...

en een beetje jammer van die sneer naar CDA en PvdA. RTL Veronique heeft haar vergunning in 1989 van Luxemburg gekregen, en de VVD zat van 1982 tot 1989 in de regering...
Remkes ja.. seau.. ouwe rokert!
pi_48082734
De petitie ligt nu wel een beetje stil he? Veel meer handtekeningen zullen het niet worden denk ik.
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:50:11 #97
173315 Astroquicky
http://tijl.kindt.me
pi_48085530
Inderdaad dezelfde brief gekregen van Johan Remkes. Ik schaar me achter de analyse van Ared . Dat de petitie nu niet veel handtekeningen meer oplevert is uiteraard normaal. De petitie is reeds opgestuurd, en er is geen publiciteit meer voor. We hebben gedaan wat we konden, en nu is het alleen afwachten of er ook echt wat mee gaat gebeuren.
pi_48088970
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:19 schreef Tweeker1982 het volgende:
De petitie ligt nu wel een beetje stil he? Veel meer handtekeningen zullen het niet worden denk ik.
Tenzij we ergens weer een of andere publiciteitsbom krijgen
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:47:44 #99
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_48091545
tvp
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_48127931
zo, FOK! doet het weer, en dus maar meteen even de resultaten van deze uitzending neergooien:

- We hadden op RTL vandaag maar 5 blokken, van gemiddeld 2m13s (was 8 van 1m42s)
- de reclames begonnen in ronde 6, 13, 24, 33 en 43 van de 56, mooi gespreid dus
- Totale reclametijd was 11m05s, tegenover 13m39s vorige race
- de racetijd was langer, dus het percentage reclame is gedaald van 16% tot 12%

Wat wel tegenviel is dat ze niets aan het splitscreen gedaan hebben. Maar de actie
heeft dus absoluut effect gehad, en wat mij betreft was de kijkervaring vandaag een
stuk plezieriger.

We blijven het in de gaten houden, maar voor nu blij dat RTL iets met onze bezwaren heeft gedaan, en een applaus voor onszelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')