Waren ze maar zo loyaal tegenover hun klanten......quote:Op woensdag 4 april 2007 20:23 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Mja, daar stopt RTL echt niet mee zonder verplichting van de rechter c.q. wetgeving.
Klinkt zeer hoopgevend.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:38 schreef Astroquicky het volgende:
En er is nieuws van RTL in een brief van 3 april !!!
[..]
Ik ben blij gestemd! Wat denken jullie?
That would be me....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef Ared het volgende:
aha, een FOK! user die anoniem wil blijven, maar ons wel sinds het begin steunt en blijkbaar contacten heeft met Metro... roep uw verdenkingen maar![]()
Tsja, das ook maar een tekst van de reporter. En ach, ik heb niet het initiatief genomen voor de petitie, maar hier en daar wel wat hand en span diensten verricht dus heel veel moeite heb ik er niet mee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Beetje spijtig.. zelfs Taco of ik hadden eerder initiatief nemer kunnen zijn als ze Tijl of Ed niet hadden willen noemen
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:09 schreef HPoi het volgende:
Meer spreiden... Om de 5 ronden er 30 sec. tussenuit?![]()
En we zijn weer terug dames en heren. Webber heeft de leiding verloren! Bij het inrijden van de pist spinde hij in de muur. Hamilton rijdt nu aan de leiding! Vlak achter hem zit Heidfeld die zich pozitioneert voor een aanval! Of dat lukt....zien we na de boodschappen. Tot zo!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:59 schreef HPoi het volgende:
Albers pakt de leiding!! .......... We gaan er even tussenuit.................. Daar zijn we weer dames en heren. Albers is tijdens de reclame hard de muur ingegaan en heeft daarmee ook Kimi en Alonso uitgeschakeld, helaas hebben we hier geen herhalingsbeelden van.......... Webber op kop nu ....... We gaan er even tussenuit............
Goed idee!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:16 schreef Atreidez het volgende:
Zou er verbetering zijn dit weekend.. Zouden ze uberhaupt de klachten en deze petitie ter sprake brengen?Ben bang van niet.. Bij mij staan iig RTL7 en de belg in netten achter elkaar nu, dus kanaaltje op en kanaaltje neer moet genoeg zijn.
Dat is inderdaad die onbeschofte hond die na zelf eerst uitgebreid aan het woord gelaten te zijn, Tijl steeds onderbrak ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:05 schreef Tweeker1982 het volgende:
KIJK! Japie heeft het toch maar ff geregeld! Is die Jaap Hofman nou ook dezelfde van dat interview. Die gozer die Tijl de hele tijd onderbrak?
Dus ik moet verplicht reclame kijken omdat ik anders niet weet wat ik moet boycotten?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:54 schreef Xaobotnik het volgende:
En zo niet, dan boycotten wij als F1 kijkers toch de merken die in beeld komen??
Hmm, daar had ik niet aan gedacht neequote:Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dus ik moet verplicht reclame kijken omdat ik anders niet weet wat ik moet boycotten?![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 april 2007 15:38 schreef Astroquicky het volgende:
En er is nieuws van RTL in een brief van 3 april !!!
[..]
Ik ben blij gestemd! Wat denken jullie?
Heb jij een kastje voor het kijkonderzoek? Zo ja, dan zeker niet kijken. Zo nee, ach... wil je zo lief zijn om ons een lijstje te geven?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef Atreidez het volgende:
Dus ik moet verplicht reclame kijken omdat ik anders niet weet wat ik moet boycotten?![]()
Wat dacht je van bij vrienden kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Ared het volgende:
[..]
Heb jij een kastje voor het kijkonderzoek? Zo ja, dan zeker niet kijken. Zo nee, ach... wil je zo lief zijn om ons een lijstje te geven?![]()
Alle kijkcijfers gaan trouwens per 1000 kijkers. Zou betekenen dat er +/- 16.000 van die kastjes in Nederland staan. Van die 16.000 kijken er iets meer dan 800 Formule 1. Als die mensen nou ff de komende race op Sporza kijken
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef sanger het volgende:
[20:24] <sanger|schoottop> ziggyziggyziggy
[20:24] <sanger|schoottop> zeg eens iets leuks dan
[20:24] <sanger|schoottop> dan kom je in mijn sig
[20:24] <ziggyziggyziggy> hoi
Nah, het was van tevoren duidelijk dat de politiek dit niet voor de volgende race ging oplossen, dus dat ze zich inzetten om het op Europees niveau te regelen is op zich goed. Alleen hopen dat ze dan niet regelen dat alle landen zo liberaal worden als Luxemburg (het blijft de VVD natuurlijk)...quote:Geachte heren Kooij en Kindt,
blablabla
ergernis over te vaak door reclame en bel-achtige spelletjes onderbroken uitzendingen goed te kunnen voorstellen
blablabla
allemaal de schuld van CDA en PvdA
blablabla
De door u aan de orde gestelde uitwassen zullen bestreden moeten worden via harmonisatie van nationale wetgeving op Europees niveau. Daarvoor zal de VVD-fractie zich inzetten.
persoonlijk ondertekend door Johan Remkes (met pen, geen stempel)
Remkes ja.. seau.. ouwe rokert!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:24 schreef Ared het volgende:
en de eerste inhoudelijke reactie van een politieke partij is van *drumroffel* de VVD!![]()
Een envelop met handgeschreven adres, ik weet niet of ik moet lachen of huilen![]()
[..]
Nah, het was van tevoren duidelijk dat de politiek dit niet voor de volgende race ging oplossen, dus dat ze zich inzetten om het op Europees niveau te regelen is op zich goed. Alleen hopen dat ze dan niet regelen dat alle landen zo liberaal worden als Luxemburg (het blijft de VVD natuurlijk)...
en een beetje jammer van die sneer naar CDA en PvdA. RTL Veronique heeft haar vergunning in 1989 van Luxemburg gekregen, en de VVD zat van 1982 tot 1989 in de regering...![]()
Tenzij we ergens weer een of andere publiciteitsbom krijgenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:19 schreef Tweeker1982 het volgende:
De petitie ligt nu wel een beetje stil he? Veel meer handtekeningen zullen het niet worden denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |