abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 28 september 1999 @ 04:53:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192334
Voorlopig, ten bate van de snelheid, gaan alle threads met meet dan 50 posts dicht.
Wil je toch verder lullen, op het moment dat een thread om die reden dicht gaat open ik een nieuwe thread onder dezelfde naam, waar PART 2 achter staat.
----
Als er al een thread is over bv RUUD, open dan niet NOG een thread over Ruud, maar plaats je bericht in de reeds bestaande thread. Als 'ie over de 50 posts heen gaat zal ik, zodra ik dat zie, bovenstaande toepassen.
-----
Ga NIET voor elk dingetje dat er gebeurt een nieuwe topic openen. Er is altijd wel een topic over iets dat nieuws is. Zet 'm daar gewoon bij.

Dit alles bevordert
a) de snelheid van het forum
b) de leesbaarheid van het forum
c) de overzichtelijkheid van het forum

en dat draagt samen bij tot

d) meer leesplezier

Dubbele threads zullen zodra ik het zie meteen worden gesloten. Je kunt ze dan nog WEL lezen, maar er niet meer op reageren, wat betekent dat bij je volgende bezoek de mapje geel zijn zodat je weet dat er niks nieuws in staat.
Als je dan ook nog in je profiel instelt dat ie alleen topics van de laatste dag of 2 dagen laat zien dan zou het lijstje al een stuk overzichtelijker moeten worden.

Verder: Praat ook 's over wat anders en kijk in een van de andere rubrieken. Er moet toch, ook bij de BB kijkers, iets anders zijn om over te praten ? Of zit ik er nu gigantisch naast ?

Danny

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 28 september 1999 @ 06:07:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192335
O ja, als iedereen nou ff op prefs klikt bovenaan de page en, voor zover dit nog niet het geval is, even aangeeft "toon topics van 1 dag" dan zie je alleen nog maar de topics die in de laatste dag zijn aangemaakt of waarin is gereageerd.
Dat maakt het niet alleen sneller om de lijst binnen te halen, maar het bespaart ook nog 's flink wat bandbreedte, en daar heb ik momenteel al flinke schaarste aan.

Tot ik meer bandbreedte heb geregeld zullen ik en de overige forumleiders en admins bovenstaande regels strak hanteren. Ik hoop op een snelle - betaalbare - oplossing voor het bandbreedte probleem, so bare with me for now.
------------------
I will never be the same...
Caught in your eyes, lost in your name, I will never be the same...

[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 28 September 1999).]

dinsdag 28 september 1999 @ 11:36:00 #3
248 CAT
World Traveller
pi_192336
Hartstikke goed! Onze goeroe zorgt wel voor ons!
-=***One nation under a groove***=-
pi_192337
Danny, goed idee...om dioe topics terug te schroeven in de instellingen... leg alleen even exact uit hoe dat gaat... ik heb het nu voor elkaar gekregen.. maar dat was wel ff zoeken waar dat allemaal stond....

Mail dat desnoods even (dat recht heb je) naar alle leden... dan kunnen ze dat direct wijzigen... voor iedereen weer eindelijk overzicht, en jij/jullie sparen en hoop bandbreedte

dag dag

pi_192338
Dan heb ik nog een verzoek:
Als je een bericht typt, druk daarna maar 1x op de 'plaatsen' knop! Anders krijg je een dubbele post. Ik haal minimaal 6 dubbele posts per dag weg, dan hoeft niet te gebeuren.
Als je je post wilt editten na plaatsen, gebruik dan de edit knop bovenaan je post, en gebruik niet je backbutton en opnieuw de 'plaatsen' knop. Anders krijg je alsnog een dubbele post.
  FOK!fossiel dinsdag 28 september 1999 @ 15:02:00 #6
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_192339
Verder: Praat ook 's over wat anders en kijk in een van de andere rubrieken. Er moet toch, ook bij de BB kijkers, iets anders zijn om over te praten ? Of zit ik er nu gigantisch naast ?

En als je dan iets anders te lullen hebt, plaats het dan NIET in het BB forum, maar dan in het forum waar het hoort..

Voor de mensen die zich afvragen waar 'Leven na(ast) BB?' is gebleven, die staat nu in General Chat .. i/s/Forum2/HTML/000024.html <- Hier dus..

Greetz Rem

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 28 september 1999 @ 15:04:00 #7
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_192340
Vanaf nu zie je als je een reply post ook niet meer alle andere berichten in de tread onder het reactie forumulier. Dit is misschien wat lastig, maar scheelt erg in traffic.

Gister hadden we 2,4gb traffic. Das dus op EEN dag, terwijl we eigenlijk maar 400mb per dag mogen hebben. Dit zou ons $800 kosten! Gelukkig rekent pair.com het gemiddelde. Wij zijn niet van plan om te gaan betalen voor extra traffic. We hebben dan wel sponsors maar die brengen per dag ABSOLUUT geen $800 op! Desnoods gaat 't forum dicht! Dit vinden wij niet leuk en jullie (hopelijk) ook niet.

Nogmaals 't verzoek dus om je post gedrag een beetje aan te passen. Alvast bedankt!

Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
  Admin dinsdag 28 september 1999 @ 16:41:00 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192341
WideXS ZUIGT !
Ik had ze een e-mail gestuurd met de vraag of ze ons tegen een redelijk bedrag en veel reclame op de site wilden sponsoren (dus NIET gratis, maar dat was te moeilijk voor de heren om te begrijpen denk ik...)

Antwoord:

quote:

Hallo,

Jullie gebruiken op dit moment 3 Gb per dag, en verwachten dat dit verdubbelt. Dat komt neer op 300 Gb per maand = een 1 Mbs verbinding. Kosten hiervoor zijn ongeveer
FL 12000,- per maand.

dat vinden wij toch ietsmeer dan sponseren.

Vriendelijke groet,
Rens Meijer
WideXS

Werkt z'n casio niet ofzo ?
2x3 = 6Gb x 30 dagen is 180Gb en GEEN 300Gb.

Anyway, zo kunnen jullie zien dat, behalve dat men bij WideXS problemen heeft met optellen en vermenigvuldigen, de traffic dus ONTZETTEND DUUR IS !

Dus als er toevallig iemand van een host provider meeleest die WEL kan rekenen en interesse heeft, mail me dan even op dannyboy@xs4all.nl
Je moet wel cgi, perl, mysql en php3 ondersteunen.

pi_192342
quote:
op 09-28-1999 om 04:41 PM schreef Danny het volgende:
..Knip..

Dus als er toevallig iemand van een host provider meeleest die WEL kan rekenen en interesse heeft, mail me dan even op dannyboy@xs4all.nl
Je moet wel cgi, perl, mysql en php3 ondersteunen.

Dadelijk kan ie wel rekenen...maar snapt ie weer niet wat je hiermee "Je moet wel cgi, perl, mysql en php3 ondersteunen." bedoelt...

pi_192343
Danny, ik werk wel bij een provider, maar ik kan niet aan al je voorwaarden voldoen, helaas. (ik had graag hulp geboden)

Nog bedankt voor het veranderen van mij subnaam BTW

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

dinsdag 28 september 1999 @ 17:06:00 #11
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192344
Vanaf volgende week werk ik bij Versatel, en wellicht kan ik wat met hun glasvezelnetwerkje, ik laat t zo snel mogelijk weten. Ik ga er als project-manager werken bij de CARRIER-SERVICES dus wie weet

We love bandwidth.......

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_192345
danny ik heb je gemaild.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  dinsdag 28 september 1999 @ 18:24:00 #13
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192346
Ik wordt helemaal geschift van al die topics. Verbied t gewoon om onder de 50 postings een topic te plaatsen. Ik ontdek ook steeds meer eendagsvliegen die je bijna nooit on-line ziet, maar die wel erg onzinnige topics plaatsen en daarna nooit meer terugziet.
De eerste 30 topics waren vooralsnog het meest interessant, op de uitzonderingen na uiteraard.
Dus eerst veel reageren en dan pas zelf discussiepunten plaatsen

dinsdag 28 september 1999 @ 19:32:00 #14
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_192347
De die-hards blijven vanzelf over. En die-hards zijn meestal 't meest gezellig.
Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
  dinsdag 28 september 1999 @ 19:59:00 #15
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192348
Toch blijft het maf, stel dat je ff een dagje mist, kun je 2 dagen bijlezen, waarvan de helft onzin....jammer. Eigenlijk zijn er maar 10 topics nodig:
o Nieuws
o Voorstellen
o Streams

+ voor iedere bewoner een topic...

FOK!fossiel dinsdag 28 september 1999 @ 20:03:00 #16
10 RemCOW
pi_192349
Ach, als we echt een onzinnige topic zien deleten we em of sluiten we em ..
  dinsdag 28 september 1999 @ 20:06:00 #17
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192350
Life is hard.......

dinsdag 28 september 1999 @ 20:20:00 #18
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192351
Ze gaan zelfs al JPG'tjes jatten (ROBIN666).............
Erg origineel

pi_192352
Hee pikkestijn over die topic van Ruud.... ik ben normale forums gewend waar je gewoon naar alle hartelust kan posten, maakt niet uit ik hou me dr wel aan.... (bedoel dit dus ook niet lullig, maar wist dus gewoon niet hoe het zat) maargoed qua snelheid maakt het hier niet echt een flikker uit.... dus zodoende....

Grtz,

MiRR0RMaN.
Geen die hard, hoeft nergens bij te horen.

dinsdag 28 september 1999 @ 20:39:00 #20
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192353
Er zijn ook nog steeds mensen met een gewoon 56k modempje, maar waar het om gaat:

IK ZIE DOOR T BOSje DE BOOMPJES NIET MEER

Admin dinsdag 5 oktober 1999 @ 21:30:00 #21
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192354
Lees bovenste bericht !!!
  FOK!fossiel vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:19:00 #22
10 RemCOW
pi_192355
LEES DIT NOU FF DAN!!!!!

Er worden veels te veel topics geopend over hetzelfde!

vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:40:00 #23
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_192356
ik wil alleen ff tippen: misschien kunnen jullie andere forums op andere sites plaatsen??
ik weet natuurlijk niet hoe jullie forum-proggie inelkaar zit hoor, maar toch
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:58:00 #24
572 Sniper
Gull Catcher
pi_192357
Maak anders een Delphi forum...?!?

vrijdag 8 oktober 1999 @ 18:26:00 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_192358
kunnen jullie niet gewoon fixed topics maken

7 over de personen en een algemeen.. een media en een met rotzooi?

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')