STORM wordt verfilmd! De strip van Don Lawrence en sceneriast Martin Lodewijk is te zien in de bios. Waar en wanneer, da's nog niet bekend.
Wat ik me afvraag: wie gaat roodhaar spelen!?
quote:Mjammie, idd wie oh wie......
Op maandag 28 januari 2002 23:50 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]STORM wordt verfilmd! De strip van Don Lawrence en sceneriast Martin Lodewijk is te zien in de bios. Waar en wanneer, da's nog niet bekend.
Beter, vond de strips altijd leuk.
quote:Zijn we het eindelijk een keer eens!!
[afbeelding]Wat ik me afvraag: wie gaat roodhaar spelen!?
quote:tof! Dat zijn echt prachtig getekende strips! Vooral die rooie.
[afbeelding]STORM wordt verfilmd! De strip van Don Lawrence en sceneriast Martin Lodewijk is te zien in de bios. Waar en wanneer, da's nog niet bekend.
quote:donlawrence.com meldt:
Op dinsdag 29 januari 2002 00:24 schreef Kimmy het volgende:
Sunchaser, heb je ook een bron?
STORM -THE MOVIE-
Zo snel als de plannen voor de Storm -movie- waren gemaakt, zo snel werden ze ook aan de kant geschoven. Problemen met de rechten van Storm en het rondkrijgen van het financiele plaatje zijn er de oorzaak van dat team-visuals zicht op dit moment richt op andere producties (zoals een Thunderbirds film) en Storm laat voor wat het is. Een gemiste kans?!
Zou Franka de film een optie zijn?
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 00:35 schreef SunChaser het volgende:
Zou Franka de film een optie zijn?
quote:Ik heb alleen deel1, tot mijn schande...
Op dinsdag 28 mei 2002 00:10 schreef Profesor het volgende:
In de laatste albums loopt Roodhaar zowat naakt rond...
De rest in de loop der jaren maar eens kopen
quote:Holy SHIT!
Op dinsdag 28 mei 2002 00:03 schreef SunChaser het volgende:
hier staat een trailer van een verfilming voor de pc
Wat een afgrijselijk lelijk filmpje!!
quote:Lache.
Loopt die strip nog steeds eik? De laatste die ik heb gelezen was de Von Neumann machine deel 1.
edit, zie nu al weer dat het niet doorgaat .
quote:Ik heb laatst nog Von Neumann machine deel 3 gekocht dus ja, de strip loopt nog steeds. Het VNm-verhaal is nu afgerond, hopelijk gaan ze weer terug naar Pandarve, want dat heb ik altijd de boeiendste omgeving gevonden. (De doder van Eriban!
Op dinsdag 28 mei 2002 10:29 schreef X-Ray het volgende:
Loopt die strip nog steeds eik? De laatste die ik heb gelezen was de Von Neumann machine deel 1.
quote:Oh zijn ze erin blijven hangen?
Op dinsdag 28 mei 2002 10:44 schreef Frollo het volgende:[..]
Ik heb laatst nog Von Neumann machine deel 3 gekocht dus ja, de strip loopt nog steeds. Het VNm-verhaal is nu afgerond, hopelijk gaan ze weer terug naar Pandarve, want dat heb ik altijd de boeiendste omgeving gevonden. (De doder van Eriban!
De honden van Marduk!
)
quote:Om eerlijk te zijn ben ik alweer vergeten hoe het afgelopen is. Ik bedoel, de Von Neumann verhalen vond ik niet echt interessant, dus er is weinig blijven hangen
Op dinsdag 28 mei 2002 10:49 schreef X-Ray het volgende:
Oh zijn ze erin blijven hangen?
De laatste die ik las was nummer 1 daarvan, en toen kwamen ze bij het centrum van dat ding, en toen kregen ze uitleg over hoe het zat. Maar daarna gingen ze dus niet hem stopzetten of zo (hij zou Pandarve toch rammen?) en weer terug maar erin door banjeren?
quote:Echt wel, vooral dat fragment waarin Storm/Roodhaar op en neer springt. Of maak er een echte film van, maar dit is echt belachelijk. En die dialogen ook. Er is dus ook al een pilot van op deze manier.
Op dinsdag 28 mei 2002 10:26 schreef Smots het volgende:
Wat een afgrijselijk lelijk filmpje!!
quote:Nah, die is te lief... je moet er een echte vamp voor hebben. Ik zou ook niet weten wie.
Op dinsdag 28 mei 2002 19:43 schreef chello_rules_heftig het volgende:
Ik nomineer Alyson Hannigan voor Roodhaar
quote:Iemand die een vamp kan spelen... Hmmm... en nog het lichaam van Roodhaar heeft...
Op dinsdag 28 mei 2002 21:19 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Nah, die is te lief... je moet er een echte vamp voor hebben. Ik zou ook niet weten wie.
quote:ehh, dat zeg je fout.. De Armageddon Reiziger was het laatste deel.... heeft Don 4 jaar aan gewerkt
Op dinsdag 28 mei 2002 10:44 schreef Frollo het volgende:[..]
Ik heb laatst nog Von Neumann machine deel 3 gekocht dus ja, de strip loopt nog steeds. Het VNm-verhaal is nu afgerond, hopelijk gaan ze weer terug naar Pandarve, want dat heb ik altijd de boeiendste omgeving gevonden. (De doder van Eriban!
De honden van Marduk!
)
quote:Nikki Cox.
Op dinsdag 28 mei 2002 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Iemand die een vamp kan spelen... Hmmm... en nog het lichaam van Roodhaar heeft...
quote:O ja, zo heet ie. Is dus het derde en laatste deel van de Von Neumann Machine-reeks.
Op zondag 02 juni 2002 18:06 schreef Spike5000 het volgende:
ehh, dat zeg je fout.. De Armageddon Reiziger was het laatste deel.... heeft Don 4 jaar aan gewerkt
quote:Zou idd weer een typische film worden met een hoog topless-gehalte.
Op dinsdag 29 januari 2002 21:10 schreef speknek het volgende:[..]
quote:jaaaaaaa!!!!!
Op dinsdag 29 januari 2002 00:19 schreef gelly het volgende:
Ik heb eens in eppo wordt vervolgt het zelfde nieuws gelezen jaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden, toen was het een 1 april grap.
Sjef van oekel en die ene miep uit Zeg eens aa hadden ze toen op zo'n filmposter geplakt dat roelde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |