Albert ziet er goed uit jaquote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef static het volgende:
Zou je niet zeggen eigenlijk.
Was dat de afspraak ?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef static het volgende:
Zou je niet zeggen eigenlijk.
quote:
Topzwaar ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Fiona is zwaar vind ik.
Viel van Albert ook wel tegen, zoooooo enthousiast is ook weer overdreven, ook Daphne keek even verbaasd. Peter heeft gelijk want het is pure dierenmishandeling. Bovendien vind ik dat Albert iets teveel tegen de Telegraaf is qua Connie, (rancuneus jongen?) dat doet Patty in Shownieuws veel beter. Zij doet 't nog steeds goed, valt me 100% mee.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:26 schreef Mister1977 het volgende:
Het was bijna matten daar om die ganzenlevertjes.
Ja, ik vond ook vreemd van Albertquote:Op donderdag 26 april 2007 22:52 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja wat zit Albert nou te lullen, hij heeft zeker nooit de beelden gezien van hoe ganzenlever gemaakt wordt
Ik kan me wel voorstellen wat voor modellen dat zijn.quote:
Ze moest voor Hugh zelf bunnies regelen voor een of ander beurs in A'damquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen wat voor modellen dat zijn.
en maakt, vind ik, prachtige schilderijenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |