Ja maar tong, 316 is qua zeurniveau dan ook wel cult hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op teletekst 316 is er ook iemand die het niet kon waarderen.
Ik kijk er elke dagquote:Op donderdag 19 april 2007 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja maar tong, 316 is qua zeurniveau dan ook wel cult hoor.
Yep, van 09.55-11.00 uur.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Suko, word shownieuws morgenvroeg HH?
Zou het kunnen zijn dat ze die kleren gewoon aan moet hebben? Het zal allemaal wel flink gesponsord worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef Suko het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom Daphne haar styliste niet in de hoek gooit hoor. D'r haar zat leuk en de kleding is wat minder soep valt me op maar mag het iets meer kleur ajb! Dat duffe grijs en bruinteinten kennen we nu wel, pfffft. Die styliste houdt nog steeds niet van Daphne, weg met dat mormel.
Nemen ze maar andere sponsors, dit is echt een downgrade van Daphne, lijkt me sterk dat ze dit mooi vindt en zomaar akkoord met deze grijze/bruine zooi. Zij 'draagt' min of meer de show, mag ze ook wat eisen stellen, kom op meid!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat ze die kleren gewoon aan moet hebben? Het zal allemaal wel flink gesponsord worden.
Heb je een paar maanden niet gekekenquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef static het volgende:
Heb Daphne een paar maanden niet gezien, maar ze lijkt helemaal niet zwanger.
Ik ben net een paar dagen terug in Nederland sinds januari.quote:
Had je geen schotel ?quote:Op maandag 23 april 2007 19:48 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben net een paar dagen terug in Nederland sinds januari.
je hebt straks nog de herhalingquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:48 schreef static het volgende:
Shit, gemist.
Moet er weer helemaal aan wennen.
Yep, ook ik ging helemaal gestrekt, met ook een vet foute jurk, maar natuurlijk te belachelijk voor woorden als je tegen dierenmishandeling bent, iets wat Daphne ook terecht opmerkte, goed zo meidje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |