Je zult maar degene zijn die een kathetertje bij 'm mag inbrengen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Peter R. de Vries was weer vriendelijk over de grootste crimineel van Nederland.
Hoe is het gebeurd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Albert is al een tijdje niet meer !!
Zal er wel mee te maken hebben dat Peter R. de Vries van één kind (zus van Holleeder) de peetvader is zoals Jort Kelder onthulde bij P&W. En Carlo was bar slecht als presentator, zonder Irene kan hij dat niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Peter R. de Vries was weer vriendelijk over de grootste crimineel van Nederland.
Ja RIP. Wel mooie beelden van hem van de begrafenis in Netwerk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Albert is al een tijdje niet meer !!
Ben ik niet zo kapot van, dan nog liever Albert.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef Ole het volgende:
Geef mij maar Jeroen KidV, veel leuker
Go Daphne!quote:Ruim twee weken geleden besteedde Albert zeker vijf minuten per aflevering aan zijn persoonlijke strijd tegen ambtenaren die weigeren homo's te trouwen. Volgens het blad Privé hing Daphne dat op een zeker moment de keel uit. Een kleine drie uur voor de uitzending zag de brunette dat die avond wéér ruim tijd voor Alberts actie was ingeruimd. Een bron onthult aan het weekblad dat Daphne furieus werd en weigerde nog langer aan deze politieke hetze van haar collega mee te doen. "Ze was er zelfs zo kláár mee, dat zij haar tas en jas pakte en naar huis ging. Vaste invaller Jeroen Latijnhouwers werd in allerijl opgetrommeld om de live-uitzending te redden."
quote:Spanningen bij Boulevard na homocampagne
'Daphne is Albert beu'
door onze redactie
AMSTERDAM - Dat er de laatste weken spanningen zijn bij RTL Boulevard, is niet onopgemerkt gebleven. Het stempel dat Albert Verlinde op RTL Boulevard drukt, staat Daphne Bunskoek steeds meer tegen... Volgens insiders kwam het onlangs tot een fikse aanvaring tussen de twee collega's...
Ruim twee weken geleden besteedde Albert zeker vijf minuten per aflevering aan zijn persoonlijke strijd tegen ambtenaren die weigeren homo's te trouwen. Volgens het blad Privé hing Daphne dat op een zeker moment de keel uit. Een kleine drie uur voor de uitzending zag de brunette dat die avond wéér ruim tijd voor Alberts actie was ingeruimd. Een bron onthult aan het weekblad dat Daphne furieus werd en weigerde nog langer aan deze politieke hetze van haar collega mee te doen. "Ze was er zelfs zo kláár mee, dat zij haar tas en jas pakte en naar huis ging. Vaste invaller Jeroen Latijnhouwers werd in allerijl opgetrommeld om de live-uitzending te redden."
Albert riep samen met Henk Krol, hoofdredacteur van Gay Krant, bekende Nederlanders op een petitie te tekenen om het ontslag van weigerambtenaren te bewerkstelligen. RTL-Boulevard coryfeeën Peter van der Vorst, Fiona Hering en Jeroen Kijkindevegte hebben allemaal getekend. Opvallend is dat Daphne als enige níet haar handtekening heeft gezet... Albert tegen Privé: "Niemand bij RTL heeft ooit bezwaar gemaakt tegen mijn politieke actie. Waarom Daphne niet getekend heeft? Ik weet het niet, dat zou je aan haar moeten vragen..."
Helemaal niks, dus is het waar...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:41 schreef BVO het volgende:
Zou het echt zo zijn?
Strakke actie wel van d'r. Ben benieuwd wat ze er straks over zeggen.
Ach dat lieg je toch, laat Peter R toch.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Toch weer een kusje.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:14 schreef janimie het volgende:
ik merk ook helemaal nix van 'spanning' tussen die 2![]()
Typisch privé weerquote:Op donderdag 12 april 2007 19:14 schreef janimie het volgende:
ik merk ook helemaal nix van 'spanning' tussen die 2![]()
Twee keer toch is lelijk in één zin. Hoewel past wel bij je.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ach dat lieg je toch, laat Peter R toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |