Je kan het proberenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:25 schreef Biancavia het volgende:
Waarom heb ik dat bericht toen niet gezien?
Je kunt je nu niet meer aanmelden zeker.![]()
Waar moet je aanmelden dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je kan het proberen
Ze komen echt uit Groningen en Belgie allemaal.
Gelukkig woon ik op fietsafstand 14.gif
Eh ik belde naar de info-lijn van Drievliet.quote:
Ah jammer.. toch bel ik morgen wel ff, ik denk niet dat er nu nog mensen zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:31 schreef Agiath het volgende:
Ik heb me afgelopen November al aangemeld...Dus erg veel hoop geef ik jullie niet meer
jezus doemdenkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:35 schreef Golradir het volgende:
Aha, en wat krijgen je nabestaanden uitbetaald als de karretjes morgen uit de bocht vliegen?
Oké.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:33 schreef Agiath het volgende:
Misschien schopje GC?
Was dat een serieuze post?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:18 schreef Svyatagor het volgende:
En er is dus niemand hier die denkt: misschien wacht ik even met in die achtbaan stappen totdat hij aan alle kanten is gestest?
Een gratis jaarabbo op een pretpark naar keuzequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:35 schreef Golradir het volgende:
Aha, en wat krijgen je nabestaanden uitbetaald als de karretjes morgen uit de bocht vliegen?
Ik heb dezelfde uitnodiging, mijn vader ook, believe me, no hoax.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef donderopman het volgende:
dat ding is nog niet eens in het nieuws geweest ik kan me niet voorstellen dat dit echt is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |